לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just_think_THIN


זהו בלוג אנונימי שבו אני יפרט ויספר את מהלך הדיאטה שלי והדרך שאיתה אני שואפת אל הרזון האידיאלי

Avatarכינוי:  Peace.Love.Skinny

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

יואוו הפיתויים האלו כ"כ מעצבנים !!


נמאס ליייי עד שסופ סוף ניסיתי להתחיל צום נורמלייי והתחלתי אותו טוב

מאתמול (שבת ב12 בלילה) והמשכתי אותו היום..לעזאזל !!

נשברתי כשחזרתי מהבצפר עכשיו..אכלתי חצי פיתה עם פלאפל שאמא שלי הביאה מבחוץ

יואוו היא כ"כ מעצבנת האמא הזאת כל היום שואלת אותי מה בא לי לאכול

היא חזרה מהעבודה והביאה איתה פלאפל בהתחלה אמרתי לא ואחרי זה נשברתי ואכלתי את זה!

אחרי זה היא אמרה "יש גם המבורגרים (קבבים כאלו) במקרר.." אחרי כמה זמן היא לוקחת את הביגלה

ושמה על השולחן ועוד יותר רציתי ביגלה..אחרי זה היא אומרת לי "יש גם מרק..את רוצה שאני יחמם לך?"

יואוווו אז עניתי לה "די כבר! אם אני יהיה רעבה אני יקח לבד!" בסוף אכלתי ביגלה (האלו של אסם בשקית)

ואחרי זה לקחתי שקית במבה בגלל שהתעצבנתי רצח על אחותי המפגרת הזאת

למה אני לא מצליחה צומות כבר לעזאזל בסוף אני יהיה דבה

 

אגב בבוקר נשקלתי והייתי 62.5

(קילו וחצי יותר מהפעם הקודמת כהייתי בצום ביום שלישי שעבר)

:(

נכתב על ידי Peace.Love.Skinny , 11/5/2008 14:39  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטה וצומות - פוסט שבירה - אני צריכה עזרה :(


אני לא יכולה ככה

אני כל היום אוכלת

מאז יום שלישי בצהרים אני לא בדיאטה נורמלית

אני אוכלת לא בסדר ואוכלת שטויות ובכלל לא מצליחה לא לאכול מ5 וחצי כמו שרציתי

למה לעזאזל שבוע שעבר הכול הצליח לי...

אני בטוח כבר לא משקל 61 :(

בטוח עליתי מאז ל63-64

אני כל כך שונאת את כולם פה בבית

הם לא מפסיקים לקנות אוכל ולא מפסיקים לאכול

כל היום אוכלים פה..אחד אחד..נמאס לי לראות כבר אנשים אוכלים

שיפסיקו קצת..כל הזמן אנשים מחפשים לדחוף משהו טעים לפה :/ זה כל כך מגעיל, אתם לא חושבים?

ובין השאר אני אוכלת עוד שטויות..

אני חייבת להתחיל שוב צום..

כדי לפחות לחזור לתחילת המשקל שהייתי שבוע שעבר - 61

ולנסות להצליח להגיע למשקל 60 עד היום הולדת שלי

 

לעזאזל למה זה צריך להיות כל כך קשה

אם זה היה תלוי בי הייתי עכשיו זורקת לפח את כל מה שהם קנו מהסופר

את כל הדברים הטעימים!! אחחח אני שונאת לראות אנשים אוכלים זה כל כך מגעיייייל!

 

אני חייבת לעשות שוב צום אבל הפעם יותר הרבה מ63 שעות!

לא מעניין אותי מה זה יעשה לי לגוף - עד שאני לא יראה על המשקל 60 ק"ג אני לא מפסיקה עם הצום!

 

בבקשה תעזרו לי..מה אפשר לעשות (ובבקשה אל תגידו לי לעשות דיאטה מסודרת כי זה לא הולך לי בגרוש)

 

*אגב, עכשיו אני אוכלת גלידה טילון ולפני 10 דק' אכלתי פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ :/ *

רררררר

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Peace.Love.Skinny , 9/5/2008 17:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPeace.Love.Skinny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Peace.Love.Skinny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)