לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הימים שלנו




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008



"ובלעדייך,בלי מילותייך,אני נווד אני חסר"

טוב,אני לא יודע איך להתחיל לדבר על זה כשאני חושב עלי בלעדייך,אני מרגיש ריקנות גדולה משתלטת על כולי, אני מרגיש גוש גדול של חנק עולה בי מלמטה עד למעלה ועוצר לי את הנשימה. אני כותב לך את זה,לך ולכל מי שרק מוכן לשמוע רואה את התמונה שלנו,שלי ושלך,את החיוך שיש לי על הפנים. החיוך שלי שהולך ונעלם עם כל מילה ומילה שנכתבת כאן. אני לא חושב שקשר כמו שלי ושלך ניתן לתאר בכלל במילים. שתינו יודעים את זה,ואת יודעת? לפעמים אני מרגיש שאפילו אנשים אחרים יודעים את זה. כל מיני חברים ניגשים אלי בתקופה האחרונה - משרים הרגשה שהם באו לניחום אבלים - שואלים אותי "מה יהיה איתך?מה תעשה בלעדייה?" השאלה הזאת כל כך כואבת לי , כל פעם מחדש. כי אני שואל את עצמי את השאלה הזאת בערך כל בוקר שאני קם, וכל לילה לפני שאני הולכת לישון. כי מי אני בלעדייך? את בונה אותי.

 

את ממלאת את היום שלי,את החופש שלי,את החשבון טלפון ופלאפון שלי, ,את רצונות שלי,את הנסיעות שלי,את החויות הכי גדולות שאני חווה,את הסודות הכי גדולים שלי,את הצדדים הכי רעים,אבל גם את ההכי טובים שלי,את האהבה הכי טהורה,והכי מדהימה שיש בעולם, את הקשר הכי אמיתי שלי

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/4/2008 19:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




And is this where we need to be?
Or are we tired of looking?
Searching, for more than eyes can see,
For something to believe in.
It slipped away, fell away, tried to play yourself
No turning back, all alone and there's nobody else,
Who even knows I'm missing.

And I and I won't run This Time,
It's worth more than the chance we're taking.
And I and I won't run This Time,
Wanting more has got me waiting
This Time for love.

And I have done this all before,
And nothing ever changes.
Waiting, gets harder every time,
I don't know how to stay still.
And nothing more left to lose, throw it all away
May be the last chance i get to see your face
I can't afford to leave here

And I and I won't run This Time,
It's worth more than the chance we're taking.
And I and I won't run This Time,
Wanting more has got me waiting
And I and I won't run This Time,
I can't believe the chance we're taking
And I and I won't run This Time,
I need to know so I'll be waiting
This Time for love.

And I and I won't run This Time,
It's worth more than the chance we're taking.
And I and I won't run This Time,
Wanting more has got me waiting
And I and I won't run This Time,
I can't believe the chance we're taking
And I and I won't run
And I and I won't run
This Time from love.
נכתב על ידי , 12/4/2008 19:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




i want the to shine on me
I want the truth to set me free
I wish the followers would lead
with a voice so strong it could knock me to my knees

Hold on world 'cause you don't know what's coming
Hold on world 'cause I'm not jumping off
Hold onto this boy a little longer
Take another trip around the sun

If I jumped into the ocean to believe
If I climbed a mountain would I have to reach?
Do I even dare to speak?to dream?believe?
Give me a voice so strong
I can question what I have seen

Hold on world 'cause you don't know what's coming
Hold on world 'cause I'm not jumping off
Hold onto this boy a little longer
Take another trip around the sun

Around the sun
Around the sun
Around the sun
Let my dreams set me free.
Believe. believe.
Now now now
נכתב על ידי , 12/4/2008 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 36

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtemporary sanity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על temporary sanity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)