לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם אני ועצמי , ניראלי C3 ’’



כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008



21 באפריל , 2008 .

כהכהכה , אתם רואים שעכשיו רק 6:15 וכן אני רושמת לכם , למה ?,
כי ישלי המון דברים חשובים ללהגיד .
1. אלה שכל פעם מקללים ואומרים דברים לא " וואו " יכולים ללחוץ על ה - X למעלה ובבקשה
אני ממש ממש מייעצת לכם שתעשו את זה .

עעכשיו נספר לכם קצת על הבווקר שלי .
חח , קבעתי עם ילד שיחה ב - 10 בבוקר , כיוונתי
את השעון על עשר והלכתי לישון ב - 12 אחרי שעתיים ,
אני קממה ורואה שרק 2 ואני אומרת נו מה רק 2 ?
מה הקטטע כאילו ? חעחע . xD "
לא הצלחתי להירדם הלכתי לשירותים ישבתי
שעה וחשבתתי מה יהיה בעתיד , מה בעבר
ולמה אני בכלל קיימת בעולם הזה , כה התחרפנתי
אבל כשתשמעו מה קרה אחר כך תבהלו , N :
אחר כך התחרפנתי ברמוווווות קשות ,
שיחקתי " אללללללללללללללף , בית , גימל , דלד . x 33
היה קוווורע , עד עכשיו אני לא נירדמת ואינלי מה לעשות,
אז צילמתי ת'לק ציפורניים ששמתי אתמול . ^^
ת'אמת לא רואים ממש חח , אבל תיראו ממשו זה בטוח . s D "

 
רואים ת'לבבות ? O: "
חחח רק בתמונה השנייה וגם ככה בקושי U :
טוב יאללה , גיבו . (:
ביי ביי .

נכתב על ידי , 21/4/2008 06:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום המים + תמונות ( חירפוונע ) . " W "
פוסט חופר במיוחד . D:
כן כן , היום במקומות בשבועות עשינו יום המים , היה משעמם
מה היה אפשר עוד לעשות חוץ מלכייפ' ? s D '
החלטנו ללכת לביה"ס , וו . לעשות יומממים , בהתחלה חברה שלי שקוראים לה יוליה
היה לה משעמם אז היא באה אלללי ,
אחר כך חברה שלי קטיה באה אלי כי הייתי צריכה להביא לה עבודה לחופש פסח
שנתנו לנו כי היא לא הייתה , ואז היא אמרה שיש יום המים - לי וליוליה
כרגיל היה מששעמם אז גם אנחנו באנו  , לבשנו כפכפים הכל , ואמא שלי לא ענתה
לי לפלא' אז השארתי לה פתק :


" אמא אני ויוליה הלכנו ליום המים , אני משאירה
לך פתק בגלל שאת לא ענית לי לפלא' , לקחתי את הכפכפים של
השחייה , מקווה שלא תיצרחי עליי . 
                       

                                

                                   3> סוניה



והלכנו , הביה"ס די רחוק ממני אז הלכנו ופטפטנו
אה - שכחתי להזכיר שגם לקחנו בלווני מים ובלונים רגילים , הגענו לביה"ס
ולפני זה קטיה הזמינה את כולם ואנחנו כאלה בסבבה באות
ופתאום אני רואה את כולםם רטוובים כבר לאללה וו . אני חשבתי לרגע אולי לברוח
מביה"ס , ולא בסוף החלטתי שאני נישארת וכמו שחשבתי ניכנסתי
לביה"ס וושם כולם התחילו להשפריץ עליי ועל יוליה . xD "
היה לי מזל שהיה לי מתחת בגד ים והבאתי מגבת .
היה לי קר " בררר .. " , אמרתי להם שיפסיקו והם הפסיקו להציק לי איזה כיפ . S ;
אחר כך אמרנו שנעשה מלחמת מים קבוצה נגד קבוצה , ואיזה יופי
שהיה לנו יותר בלוני מיםם והיה לנו גם רובה מים ענקי שבטעות השפרצתי לעצמי איתו בפרצוף . xD
מילאנו מהר מהר מהר מלאנטלפים בלונים , כאבו לנו בסוף העצבות אבל למי אכפת ?
ה מ ש כ נ ו ............. @ ' , , xPP
אז עוד חברה שלי הגיעה בשם שני הדדבה . ^ " ^ , היא הגיעה עם חולצה לבנה והיא החליטה שרק בגלל זה היא לא משתתפת
מה היה כבר לעשות ? , קטיה גרה בית מול הביה"ס , אז הם הלכו ובגלל שקטיה כ"כ פיצקית , היא הייתה צריכה להביא
לשני חולצה של אמא שלה אבל אל תאמינו - החולצה הייתה במידה של שני . S " =
המשכנו למלא את הבלונים , עד שהכרזנו - מ . ל . ח . מ . ה !!1
ולא תאמינו אבל מילאנו בקבוקים ווהשפרצנו עליהם , וכל הזמן הזה שלקח לנו למלא את הבלונים
היה יותר מדי ניראלי , למה ?!1 , כי הבלונים נגמרו בפחות מדקה . x S "
בסוף עשינו אחד על אחד ואני השפרצתי על החברות שלי וומילאתי בקבוקים הכנסתי להם למכנסיים וואת יודעים כבר איך זה
ניראה , x D "
מה הם היו צריכות לעשות ? , הם לקחו בלונים הכניסו לי למכנס ואני לא ידעתי על זה כי היה לי מכנס די רחב
קצר , אז לא ידעתי ואז התעייפתי , ישבתי ופווווף !1 , הפוצצו לי הבלונים בתחת . xD'
חחח היה קוורע , וואז הגיע הרגע הממעפן - הדבוור , כוס של האמא של המכווער הזה - אני לא יכולה ליראות בעיניים שומדבר
כולם צורחים  דבור דבור ווהוא - על השיער שלי , למזלי הטטוב שננקי הדבה הזיזה אותי מהדבור הבאנזונה
והמשככנו . F = , קיצר עזבו אתכם אי אפשר לתאר ת'כיף הזה במיללים ,
חזרתי הביתה היתקלחתי ובלי ששמתי לב - ננירדמתי יאאי . 3333>
וועכשיו לתמונוווות . D:
- -
סתם ככה על הבוקר .
   
   

החירפון עם הבלון .
   

החירפון עם גיא-גיא ( הארנב ) . x D '
  
  
" והוא יושן במיטתי טהטהטהטה " -  

- -
כאן סיימתי את הפווסט להיום . PP:
3333333333> סווניק .
נכתב על ידי , 14/4/2008 22:29  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

199
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל× סוניה וו . שלמות . @ ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על × סוניה וו . שלמות . @ ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)