לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NoName

......... משעמם לי פחד...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

פסח.............


אוקיי.. בפסח.. בנאדם יכול לאבד את השפיות אם הוא נמצא עם אמא שלי בבית... היא יכולה לשגע אותי!!! אתמול קמתי לי בשנטי, הסתכלתי מהחלון, ממרום הקומה ה- 18, הקשבתי לציוץ הציפורים, ואז בלי שום אזהרה, צל שחורגדול ומאיים הופיע מעליי.

הרמתי את עיניי בחשש, ומי ניצבת מעליי אם לא אמי היקרה!? מבט נחוש בעיניה, וספונג'ה ומטאטא בידיה..

הביטה בבתה העצלה בערגה, ומיד פקדה: "קדימה! תפסי ת'סמרטוט ותתחילי לנקות!"

ואני עוד בניתי על מקלחת טובה, ועל ארוחת בוקר... אמא יצאה בסערה מחדי, מותירה אחריה שובל של ריח חומרי ניקוי חזק במיוחד..

פחדתי לצאת החוצה כדי לצחצח שיניים, הזיק המטורף הזה בעיניה של האישה שהביאה אותי לעולם,  מפחיד ומטריד אותי כל פעם מחדש.. אבל בפסח.. זה השיא!

אמא שלי גם ככה חולת נקיון אבל בפסח זה נוראי, זה ימים קדושים בשבילה, היא מכריחה את כולנו להיות עבדיה וזה אכן נוראי...

אמא שלי הודיעה לי רשמית שביום ראשון היא נועלת אותי בחדר כדי שאני אסדר את הארון שלי..וארוקן את המגירות שלי ממה שהיא מכנה: "זבאלה", היא לא מבינה שמבחנים שלי מכיתה ו' יהיו מאוד חיוניים לאחותי הקטנה באחד הימים...!

 

 

 

 

 

 

****אמא- את יודעת שאני אוהבת אותך והכל... אבל את חייבת להרגע...!!***** 

נכתב על ידי TheBestDamnThing , 13/4/2008 01:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  TheBestDamnThing

בת: 30

ICQ: 372859894 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheBestDamnThing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheBestDamnThing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)