לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הַגְּבֶרֶת הַשּׁוֹנָה .





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אני צריכה עזרה. בבקשה!!!! .


יום שישי, 06-06-08

 

הימים עוברים ואני לא שמה לב אליהם.כל המתכונות והמבחנים האלה,

כל יום במקצוע אחר.מה אנחנו ניראים להם פה? חמורים? והם עונים: "זה בגלל השביתה" . למה אנחנו ביקשנו את השביתה הזאת? הם שבתו. לא אנחנו - למה זה קורה לנו עכשיו .  .

 

החלטתי שהגיע הזמן שלי לעזוב. לעזוב את ההרגשה של האי-וודעות הזאת שאופפת אותי בימים או יותר נכון,בשנה, האחרונה.

שמתי לב שדווקא בכל יום רביעי אנחנו לבד. רבע שעה שלמה שאנחנו לבד.החלטתי שביום רביעי אני הולכת להגיד לה את זה- אבל בדרך עקיפה.דיברתי עם החברה, האקסית, שלה, על אותו הנושא שאני כוויכול הולכת לדבר עם אהובתי. ניסיתי לשאול את האקסית שלה כמה שיותר שאלות, אבל בסוף התבלבלו לי המילים והשאלות ולא יצא כלום. אבל, אני הולכת להגיד לה את זה. יום רביעי שעבר, דיברתי איתה ואז אחת החברות שלי עברה. אחרי שהיא הלכה, אהובתי, אמרה שהיא שונאת אותה, והיא לא אחת של לשנוא.

 

ביום רביעי הזה היא תשב כמו תמיד על הכיסא והראש על השולחן, ואני אתיישב לידה ואלטף לה את הראש ואז היא תרים את הראש ותראה אותי ותחייך כתמיד.  אני אתחיל לדבר איתה כאל חברה רגילה ואז אני יתחיל לשאול אותה שאלות, ולפיהם אני אדע עם היא עדיין אוהבת אותי - ואם כדאי לי להגיד לה. אני אשאל אותה למה היא הלכה מאיתנו (בזמן האחרון היא מסתובבת עם החברה החדשה הזאת ועם עוד מישהי), אם זה קשור לילדה הזאת שעברה בים רביעי שעבר.. ואז אני אבקש לדבר איתה בגלוי. היא כמובן תגיד "כן" ואז סוכנת הריגול,אני, אתחיל לדבר איתה.אני אשאל אותה אם היא באמת אהבה את האקסית שלה, ואיך היא הבינה שהיא כזאת. ואז, אני אשאל אותה אם מה שהיא אמרה שנה שעברה(שהיא אוהבת אותי) היה נכון. ואז היא תגיד "כן" (היא לא אחת שמתביישת ברגשות שלה) ואז אני אשאל אותה "ועכשיו?". אני לא יודעת מה היא תגיד. אני מקווה שהיא תגיד כן. בעצם, אני לא יודעת מה כדאי שהיא תגיד."כן", שהיא אוהבת אותי ואני אשב כמו גולם ולא אגיד כלום. או שהיא תגיד "לא" ואני אתחיל לבכות לה מול הפרצוף. האמת, שחלמתי על זה היום(זאת אומרת בלילה) ומשמה הבנתי מה אני צריכה לעשות.כלומר, לדבר איתה.להסיר את הספקות. להגיד לה ככה וככה וככה. רק שבחלום היא אמרה "כן".ואז אני שאלתי אותה "מה את מצפה שאני יגיד לך עכשיו?" אבל בקול רק לא בקול סנובי כזה של: "מה לעזעזאל את רוצה שאני יגיד כשלסבית אומרת לי שהיא אוהבת אותי" אלה ממש.. רגיל כזה. והיא לא ענתה. ואז אני אמרתי לה:"ואם הייתי אומרת לך שאני אוהבת אותך.. מה היית עושה?" והיא חייכה חיוך קטן ו..זהו. התעוררתי .

 

האם להסיר את הספקות,בידיעה שהיא עדיין יכולה להגיד לי לא? ואם היא תגיד כן, מה אני יעשה שם?

אני לא יכולה לקום וללכת אם אני בעצמי ביקשתי את השיחה הזאת. אני צריה להגיד לה משהו ו..אני פשוט מתביישת להגיד לה את האמת. בעצם, אני לא מתביישת. אני יכולה להגיד לה את זה. אבל לא ככה. לא .. ככה.

אני אמרתי לה כבר כמה פעמם שאני אוהבת אותה, אבל בקול רגיל, כאילו שאני מדברת עם חברה. אמרתי לה את זה בחיבוק, ואז כשנפרדתי ממנה היא התחילה להסמיק. ואני לא יודעת מאיפה הוצאתי את האומץ להגיד את זה. אולי בגלל שהיא לא הסתכלה עליי כשאמרתי את זה.

אבל עכשיו היא תצתרך להסתכל עליי אם אני יגיד לה את זה.ואני .. אני פשוט לא אוכל.

 

מה אני יכולה לעשות? בבקשה, תעזרו לי !!

 

הבי סקסואלית שלא יודעת מה לעשות .

ושמצטערת שרמת העידוכנים נמוכה- מאד .

 

 

 

אגבב, הוא אמר שהוא רוצה לקחת את הזמן שלו - אז הזמן הזה כניראה הולך להיות ארוך.

יש לי זמן להגיד לה  - ולהגיד לו וזה יפתור הכל.

אבל אני לא יכולה להגיד לה ולו. כי.. ככה.

 

 

צום של 24 שעות [בכוונה בחרתי לעשות את זה בלילה.]

20:00   21:00  22:00   23:00  00:00  01:00  02:00 03:00

04:00  05:00  06:00  07:00  08:00  09:00  10:00  11:00

12:00  13:00  14:00  15:00  16:00  17:00  18:00  19:00  20:00 .

 

נכתב על ידי הַגְּבֶרֶת הַשּׁוֹנָה . , 6/6/2008 19:44  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טיפקס ידידותי לסביבה ב-18/10/2008 18:20
 



אהובתי, איבדתי אותך .


יום רביעי, 4-06-08



לעולם אני לא כותבת בבוקר. אני מחכה עד אחרי הצהריים וכותבת על היום.

אך היום קרה משהו שאני פעם .. הייתי בהלם. כי אני מפגרת
וטיפשה.

שיחת פלאפון קצרה עם הידיד שלי הרסה לי את כל היום,היומיים,שבוע,החודש והשנה. אולי אפילו את החיים. אני מרגישה שהעולם קרס עליי.

הוא: אני אוהב אותה

אני: את מי?

הוא: את ***** [השם של אהבת חיי]

אני: מ..מ..מה?

הוא: כן. אני לא יודע למה. אני..רק עכשיו קלטתי את זה,

חלמתי בלילה עליה ופשוט אני.. אני לא יודע. אני לא מפסיק לחשוב עליה.

אני: ואו ..

הוא: מה את חושבת?!

אני: אני.. לא כל-כך חושבת.. שש בבוקר .. ו..

הוא: כדאי לי להציע לה חברות ?

אני: הא...כ..כ..ן ..

הוא: אתה יכולה לעזור לי בזה? כאילו להסביר לי מה היא אוהבת? כמו פרחים!!

אני לא רוצה להביא לה זן פרחים שהיא שונאת ודבר כאלה. סבבה?

אני: ב..בטח.

הוא: תודה. מואה ביי.

~ניתוק~

 

זה מגיע לי. אני פחדנית  .

עכשיו אני לא יכולה להגיד לה כלום,אני לא יכולה להגיד לו כלום

אני צריכה גם לחבר ביניהם .

 

אני. השבורה.

 

 -

עריכה 14:12  - הוא אמר שבהתחלה הוא רוצה ללמוד עליה דברים

ולהפתיע אותה עם הידיעה הזאת. הוא ביקש שאני יעזור. אמרתי לו שאני לא יודעת והלכתי.

רק שלא ילחץ עליי. בבקשה. :(

נכתב על ידי הַגְּבֶרֶת הַשּׁוֹנָה . , 4/6/2008 06:41  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Лиан (: ב-5/6/2008 18:22
 





3,104

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַגְּבֶרֶת הַשּׁוֹנָה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַגְּבֶרֶת הַשּׁוֹנָה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)