לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אכתוב כאן סיפור בהמשכים מקווה שתאהבו 3>

Avatarכינוי:  Just Little Melody

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה היה קורה אם היית נולדת בן (או ההפך לבנים)?
אז הייתי בן.

מה היה קורה אם האויב\ת השבוע\ה שלך, היתה\היה הופך\ת לחבר\ה הכי טוב\ה שלך וההפך?
קודם כל אומרים מושבעת. אם זה הי קורה אז כנראה שהייתה סיבה טובה לזה.

מה היה קורה אם 1+1 היה שווה 8310?
אז כנראה שלחצת על המקשים הלא נכונים.

מה היה קורה אם לא היתה לך טלויזיה?
אז הייתי משחקת קלאס :P

מה היה קורה אם לא היה לך מחשב?
אז לא הייתי כל הזמן בפייסבוק.

מה היה קורה אם לא היה לך בלוג?
הסיפורים שלי היו רק לעיני הוורד, כמו עכשיו בעצם :P

מה היה קורה אם ג’ יפית היתה מחליפה גוף עם בר רפאלי (אבל לא את הפנים)?
אז כנראה שמישהו השתולל עם הפוטושופ שלו :P

מה היה קורה אם לא היה את השאלון השבועי הזה?
הספיציפי הזה? הייתי מחפשת תמונות עירום של ג'ון לנון. סתם. כנראה שהייתי ממשיכה את חיי כרגיל..

תארי מה היה קורה אם היית ההפך ממה שאת עכשיו?
לא הייתי שנונה בטירוף :P

מה היה קורה אם תפוח האדמה לא היה קיים?
מכל השאלות דווקא על תפוח אדמה?!
אז כנראה שהיו מכינים לביבות מתפוח עץ :P

מה היה קורה אם הכל היה ההפך ממה שהוא עכשיו?
אז הייתי אשתו של ןוג' ןונל :)

נכתב על ידי Just Little Melody , 23/7/2009 22:02  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


את מכירה את להקת הביטלס?
מתה עליהם 3>

איפה שמעת עליהם לראשונה?
הממ מההורים שלי שדיברו על "Yellow Submarine".
חשבתי בהתחלה שהם מהאייטיז!!!

את שומעת לפעמים שירים שלהם?
לפעמים? אני חייבת לפחות שיר אחד שלהם ביום!

כמה שירים שלהם את מכירה?
נראלי שאת כולם, חוץ מכמה שירים בלט איט בי ^^

מה את חושבת עליהם בתור להקה?
הלהקה הכי מדהימה ומשפיעה בכל הזמנים!
וגם שהם להקה של חתיכים :P

לדעתך "הלהקה הטובה והמשפיעה ביותר בכל הזמנים" הוא כינוי שמתאים להם?
לגמרי! ואל תשכחו את החתיכים (חוץ מתקופת השפמים והזקנים :P)

מיהו הביטל האהוב עלייך?
פוול 33333333333333333333>

האם את אחת שמעריצה את הביטלס, אחת שרק שומעת שירי ביטלס, אחת שבקושי מכירה שירי ביטלס, או אחת שלא מכירה אף שיר של הביטלס?
נאממ אני מעריצה אותם :) ואך אפשר לא להכיר לפחות שיר אחד של הביטלס ?!

האם כל מה שצריך זה אהבה?
זה המוטו שלי :P

האם שמעת על התיאוריה שפול מקרטני מת? האם את מאמינה בה?
כן כן, בולשיט..

ולסיום, מהו שיר הביטלס הכי אהוב עלייך?
הממ... זה משתנה :)
בינתיים "In My Life" ו- "Lucy In The Sky With Diamonds" :)

נכתב על ידי Just Little Melody , 18/7/2009 12:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,226
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Little Melody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Little Melody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)