לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life and other shit..



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אני כוסית מטורפת:P


 

כן..

יש כותרת הזויה לבלוג.

וכאילו שזה הדבר היחיד ההזוי שקשור לחיים שלי..

כאילו זה שהייתי פחות מבת שנה ולקחו אותי לפסיכולג..?

זה לא הזוי..

וזה שורד שכחה את הארנק שלה בבית לפני סרט?

זה לא הזוי..

וזה שהלכנו לסרט באנו לשלם ורד פתחה את הארנק וגילתה שיש לה שם בקושי כסף לכרטיס?

זה לא הזוי..

וזה שרחלי ניבאה שנראה את אורן?

זה לא הזוי..

אבל לא..

זה שאני חושבת שאני כוסית מטורפת?

זה הזוווי,כי חסרים לנו דברים הזויים אחרים לדון בהם..

כמו זה שבא לי לעשות שאלון ובא לי לרשום פה ציטוטים מישרא..

כן כן בנושאים אלו ידון הפוסט היום...נכניס איזו מלה על עזה..פשוט נחוץ..^^

 (וכן ורד את שונאת אותי על מיספר הפעמים שרשמתי הזוי עד הלום..אני יודעת.)

 

שאלון.*.*

 

1. שמך: יודית

2. אוהבת את שמך: אמ..כן..:)

 3. גילך: 15 פחות חודש^^

4. היית רוצה להיות יותר מבוגר או יותר קטן: מבוגר..

 5. מה את עושה עכשיו: עונה על השאלון?

 6. אתה משועמם עכשיו: לא..

 7. את חושבת שמי שכתב את זה היה בזמן שעמום: יכול להיות..;]

8. אוהבת לשיר: תלוי מה..מזרחית בשביל הצחוקים..

 9. רוצה שיהיו לך ילדים: ברור.

 10. אם כן , כמה: לא אכפת לי..^^

 11. איזה שיר את הכי אוהבת: אמ..אין משו ספציפי..אבל בעיקר הכל דבש..

12. איזה שיר את שונאת: רוק..><

13. את כותבת שירים למגירה שלך: חיבור זה נחשב?

 14. חשבת לפרסם אותם: לא..זה למגירה שלי קקה.

15. את חושבת שהשירים שלך יפים:זה לא שיר..

 16. אם אין לך שירים שאת כותבת,נראה לך שבעתיד תכתבי:

 17. כמה זמן יש לך את הבלוג: חצי שנה?

18. את מתכוונת להמשיך לכתוב בבלוג: כן..

19. כמה אחרים יש לך: עוד אחד..עידכנתי בו פעמיים שלוש..

20. רוצה עוד: לא מה אני יעשה עם עודXD

 21. מה את הכי אוהבת: את אחיינים שלי33333333333>

 22. מה את הכי רוצה: להיות פסיכולוגית וראש ממשלה..:)

 23. מה המצב רוח שלך עכשיו: ככה..^^

24. מה את שומעת עכשיו?:לא שומעת..

 25. מה את חושבת עכשיו:על למה המצב רוח שלי ככה..XD

26. מי הבן אדם האחרון שראית: אמא שלי..

27. עם מי את מדברת במסנג'ר\אייסיקיו: אף אחד..

28. מי האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון: רחלי..= )

29. מה את חושבת כשלא מגיבים לך בבלוג: אני לא נוהגת לחשוב שזה לא נחוץ..אני לא אשקיע מאמץ לחינם..^^

30. מה תעשה כשתהיה חסרה לך כניסה אחת ותגיע ל10,000 כניסות: אין לי מושג כמה כניסות יש לי ולא מעניין אותי כמה כניסות יש לי..><

31. שמאלית או ימנית: ימנית

32. בלונדינית\שחורדינית\שחור\חום\ג'ינג'ית: שחורדינית..;)

33. מה עדיף פריק,פאקצה או ערס: פריק..

34. איזה תוכנית את הכי אוהבת: ארץ נהדרת/החיים זה לא הכל/שבוע סוף/מרחק נגיעה /האח הגדול/השרדות

35. גם לך מגרד כשאת יושבת עם מכנסיים קצרים על הדשא: לא..אבל קטע כזה שתמיד שאני יושבת עם חברות יש אחת שתגיד שהיא רגישהXD

36. את מכירה את בני גורן: מכירה גם מכירה..XD

 37. שונאת אותו: לא..כל כלב בא יומו..^_^

38. מוטרדת מ...: לא מוטרדת..

39. מחכה ל...: לא מחכה לכלום..><

40. עוד כמה זמן היומולדת שלך: עוד חודש..

41. למי את הכי מתגעגעת: לחופש הגדול..><

 42. איזה משחק כדור את הכי אוהבת: אף אחדXD

43. יש לך חיות בבית: לא

 44. איזה מאכל את הכי אוהבת: הכל חוץ מקיוי תמר צהוב וחמיןXD

 45.מה את רוצה לעשות לפני המוות?:להיות בבריכה עם כוב קולה סופגניה וקרמבו..D=

 46. מה את חושבת שאף פעם לא תעשי: אין משו כזה..XD

 47. למה פתחת את הבלוג: היה נראה נחמד..

48. את מופיעה עם השם האמיתי שלך בבלוג: כן

 49. את אוהבת מישהו: כן..:) המוווון המווון אנשים אני אוהבת..D:

 50. יש לך חבר: לא

51. את רוצה להתחתן: ברור..שיגיע הזמן..

52. חם לך עכשיו: קפוא לי

 53. מה אתה אוהב יותר,אייסיקיו או מסנג'ר: אייסי אין לי מסנג'ר..

54. מי יותר , סקעת או מויאל:  סקעת..DD:

 55. מה את אוהבת יותר,"השיר שלנו" או "האלופה": השיר שלנו..

56. רואה טלנובלות: שיוצא..

 57. איזה סגנון מוזיקה את שומעת: לא משו ספציפי..

 58. אמרו עלייך שאת...:  ואי אמרו עליי יותר מדיי דבריםXD

59. המקצוע הראשון שנכשלת בו: ברוך ד' לא נכשלתי בשום דבר..XD

 60. אתה נוהג לאכול דברים מוזרים: לא נראליXD

 61. עברת פעם דירה:שהייתי בת חודש..

62. הפעם האחרונה שבכית: לפני חודש בערך..ויקי חן..;/

63. פעם אחרונה שצחקת: לפני שניה?D=

 64. איזה סוג של מכונית את רוצה בעתיד: לא אכפת לי העיקר שיסע:P

65. אכפת לך מאיכות הסביבה: לא במיוחד..

66. אוהבת לטייל:כן..:)

 67. מה את יותר אוהבת כפכפים , נעלים סגורות או סנדלים: נעליים סגורות..^^

 68. שמש או גשם: שמששמששמשמשמשמשמש

 69. ילדותי: לא.

70. מחשב או טלוויזיה: מחשב..

71.איזה יום היום? שבת..כאילו 1:20 אז בעיקרון יום ראשון אבל יום שבתXD

 72. והשעה: 1:20

 73. תאריך: 28/12

 74. איזה מזל את: גדי..D:

75. עיסוק בחיים: איןXD

 76. צבע אהוב: שחור..

 77. אובססיה: כל דבר שאני רגילה אליו..

78. דברים שאת מאמינה בהם: מזלות..

 79. דברים שאת לא מאמינה בהם: לא יודעת...

80.מה תיקחי לאי בודד: לא אלך לאי בודדXD

 81. מי לוקח בכוכב נולד הנוכחי: לא יודעת אין כוכב נולדXD

82. איזה סוג של סרטים את אוהבת: הכל חוץ מסרטים הזויים..

 83. מים או קולה: קולה..D:

84. מקלחת או אמבטיה: מקלחת..

85. נינט טייב או שירי מימון: נינט

 86. ברדיו-100FM או 99Esc: אין לי מושג..

 87. מה עדיף , ים או בריכה: בריכה..אבל בעיקרון ים אם לא היה שם חולXD

88. יש לך אתר: פעם מזמן טיפוXD

 89. את רשומה באיזה פורום: לא יודעת..XD

 90. אם כן , איזה:

 91. אם לא,תרצי להיות רשומה:

 92. מקדונלדס או בורגראנץ': לא אוהבת..

93. מוזיקה עברית או לועזית: שניהם^^

94. יודעת מה זה כדוריד: כןXD

95. אם כן , את מי מעדיפה: מה?כדור יד זה משחק את מי יש פב להעדיף?XD

 96. שומעת עכשיו מוזיקה: לא...

97. מה השעה עכשיו:1:24

98. איזה שיר היית מקדישה לזה שאת אוהבת: אני לא מהאנשים שיקדישו שירXD

 99. מה מזכירה לך המילה ים: חולXD

 100. כמה זמן לקח לך לענות על השאלון הזה: 15 דקות..

 

ציטוטים קורעים מישראXD

  • אתם יודעים מה אומרים על בנים עם ידיים גדולות (שהם צריכים להשתמש בכפפות גדולות).
  • את יודעת מה חמוד אצל בנים ? שהם מגרדים ת’ראש, זה כזה ’אני חושב למרות שאין לי מוח’
  • כשהוא לא עסוק בלשבור דברים, הוא תופס לי את הקו הטלפון למשך שעות עם החברים שלו.ואני תוהה, כמה שעות אפשר לסבול משהו כזה:"מה קורה אחי?"-"הכל טוב אחי, מה איתך אחי?""ברוך השם אחי, ואיתך אחי?"
  • "כן, הוא לא הפסיק להסתכל עליי", מושך דילן בכתפיו, "אני מניח שפשוט יש לי את זה"."כשאתה אומר "את זה", אתה מתכוון להזיות, אני מניחה".
  • מורן:" אם מחר סוף העולם תדעי שאני מתה עלייך, אני פשוט לא רוצה למות על הריצפה או משהו"
  • מורן :"מותק לפני שאת עושה לי עניים תעשי גבות"
  • שבוע האופנה בניו יורק - חלק א.מכורות לאופנה מחכות לאירוע הזה בכסיסת ציפורניים (מטאפורית, כמובן. הרי שאנחנו לא רוצים להרוס את הלק).

ועכשיו לעזה..

אני אומרת למה בכוח למה עם טילים ועם הרצח והדם..

יש שם לידם ים..

מקום פתוח עם הרבה מיים זורמים.

מה שאין להם..

נקח אותם לחופשה בלב ים.

נשים אותם שם ונברחXD

זה לפחות מה שאני הייתי עושה לכל הקקות..^^

 

 

שבוע טוב..=)

נכתב על ידי , 28/12/2008 00:48  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyudi^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yudi^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)