לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Swallowed In The Sea


Through the dark age And into the storm

Avatarכינוי:  No Time To Cry

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

Blood On My Hands


 

לפני כמה ימים אני ואמא שלי הלכנו לקנות לי בגדים,משום מה אמא שלי אמרה שאין לי בגדים בכלל,למרות שלטעמי יש לי כבר יותר מידי.

אז הלכנו לביג סנטר שנמצא ליד הישוב שבו אני גרה,ואז קרה הדבר הרע,התחלתי לשמוע עוד פעם את הקולות בראש שלי 'אסור לך לדרוך על המרצפות הלבנות של המדרכה,את תזהמי אותם!'

אז מה עשיתי,לא דרכתי על המרצפות הלבנות של המדרכה,וזה היה קשה,ולכן אפילו התחלתי לקפוץ,רק לא לדרוך על המרצפות הלבנות.

מה קרה בסופו של דבר? דרכתי על מרצפה לבנה,ממש בקצה העקב,התחלתי להרגיש נורא,הקולות הנוראים החלו לצרוח 'שמנה! מטומטמת! איך את מעזה לזהם את המדרכה?!'

הבטן שלי התחילה לכאוב והקולות רק גברו,ביקשתי מאמא שלי ללכת לשירותים ושם הקאתי את הנשמה וזה רק לשם התחלה,ואז התחלתי לבכות.

התחיל לי התקפף חרדה ולא הצלחתי לנשום כמו שצריך,וגם העובדה שבכיתי לא עזרה לנשימה שלי,הקלות רק התחזקו,וצעקו דברים נוראיים.

התחלתי להתפלל לה' או לקולות בראש שלי שכול הטירוף הזה יפסיק,רק שיפסיק.

זה הפסיק אחרי חצי שעה של חרדה נוראית,בכי ותפילה לא ברורה.

לא,אני לא מרגיש טוב עכשיו.

 

נכתב על ידי No Time To Cry , 25/4/2008 23:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Sensorium


עבדתי על אמא שלי בעניים.

לקחתי חבילת קרקרים ענקית מן המדף ואמרתי לה,'אני אוכל את כול הקרקרים ואז אני יבלע את האנטיביוטיקה'.

שקר וכזב,לקחתי את החבילה אל החדר וסגרתי את הדלת,כדאי להראות לעצמי שאני חזקה מול האוכל אז התחלתי לסדר את החדר.

התעלמתי נחרצות מן הקרקרים כאילו ולא היו,כאילו היו עוד משהו דומם ורגיל בחדר שלי,כאילו שזה לא הדבר ממנו אני פוחדת יותר מכול.

סידרתי את החדר,התיישבתי מול הקרקרים,לקחתי לשלושה,כול אחת חתכתי לחתיכות קטנות ואכלתי לאט-לאט,יש לי את כול הזמן שבעולם.

לקחתי את כדור האנטיביוטיקה ובעלתי אותו למרות טעמו המר והנורא,לקחתי את חבית הקרקרים והחבאתי אותה בארון.

ניצלתי,זה"כ הנזק-50 קל' כנראה.


הגעתי לחלק הכי מעניין בספר 'מיזרי' מאת סטיבן קינג,הרגע בו פול שלדון מגלה על עברה של השובה שלו-אנני וילקס,

שכנראה סובלת ממקרה חמור של מאניה-דיפרסיה,ואני מתה להמשיך לקרא ולגלות מה אנני חובה בעברה,מהו הסוד האפל שלה.


אתמול נסעתי לתל-אביב,ושנאתי כול רגע,אני רגילה לישוב השקט והקטן שבו אני גרה,ותל-אביב היא כ" רועשת,אני לא מבינה איך בכלל אפשר לגור שם,חזרתי ביתה עם בחילה.

מה יצא לי מזה? תיק של דיור שסבתא שלי לא רצתה יותר,היא עברה לשנאל/פנדי/דולצה וגבאנה.

100 ש"ח,הסיפור דווקא מצחיק,סבא שלי ניגש אלי,הכניס לי בכוח את הכסף לכף היד ולחש לי 'לכי לאכול משהו לעזעזל' במבטא רוסי כבד.

חולצה חדשה של ארמני מאמריקה,גופיה חדשה בצבע צהוב וסומק של דיור.

וגם לשתות קצת יין בזמן שסבא וסבתא לא שמו לב,וחיבוק ענקי מסבתא שלי.


Chance doesn't exist
But the path of life is not totally so predestined
And time and chronology show us how all should be
In the ways of existence
To find out why we are here

Being consciousness is a torment
The more we learn is the less we get
Every answer contains a new quest
A quest to non existence, a journey with no end

 

[...]

 

Our future has already been written by us alone
But we don't grasp the meaning
Of our programmed course of life
Our future has already been wasted by us alone
And we just let it happen and do not worry at all

 

Epica -  Sensorium

 

נכתב על ידי No Time To Cry , 20/4/2008 11:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





238
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo Time To Cry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No Time To Cry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)