לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just me untill he will come




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ייאי.. סוף סוף לצאת קצת.


היי.

אני מנסה להמשיך לעדכן כל יום.. אבל לא תמיד יש לי כוח אז....

 

טוב..

קודם כל.. הפוסט הזה הוא במיוחד למיה כהן..333333333>>

היום בערב (עכשיו כבר 6 בבוקר.. ורק עכשיו חזרנו) הכרנו כמה חבר'ה מגדרה.

אחלה אנשים. : )

הסתובבנו איתם מ - 10 בערב עד עכשיו.

היה אחלה.

אני לא מאמינה שאני כבר שבוע רצוף פה בגדרה ודווקא עכשיו.. בלילה האחרון שלי כאן..הכרתי אותם.

תמיד זה ככה.. אני מכירה אנשים בשנייה האחרונה.. אבל מה.. אנשים שבשבילם הייתי מוכנה להישאר פה עוד כמה ימים בכיף.

יצאנו לפארקים והלכנו ליחידת דיור של אחד מהם.

וכל פעםשאחד מהם הלך.. שניים אחרים באו. והיה מצחיק בטרוף.ואנשים הכי חמודים בעולם.. והם היו הכי כנים ופתוחים איתנו.. והם היו חתיכים אחד אחד.

הם כולם שם היו בסביבות גיל ה - 18.

ד"א..זה מזכיר לי שב- 28.8 אני חייבת להיות פה כי יש לאחד מהם יומולדת 18.

 

אבל לא רק אני הייתי איתם.. גם מיה ושירלי - 2 חברות שלי ממעלות ונהריה ובייחד יוצא ערב שחבל על הזמן.

הם עישנו שם סיגריות על ימין ועל שמאל.. וכשאני אומרת "הם" אני מתכוונת גם למיה ושירלי..אבל ת'כלס.. מה אכפת לי.. שייהנו.. כל עוד אני לא עישנתי.. לא אכפת לי.

הם גם פתחו שם נרגילה.. אבל היא נגמרה מזה מהר אז כל פעם הם הדליקו מחדש עד שהיא שוב נגמרה ושוב הדליקו אותה.. הם עשו את זה לפחות 6 פעמים. שייהנו להם.

אח"כ הלכנו ליחידת אירוח של אחד מהם.. ראינו סרט.. והם הביאו וודקה סמירנוף עם מיץ לימון והדליקו עוד נרגילה.. היה ממש אחלה : )

ובסופו של דבר..הם הסיעו אותנו עד לבית של דודה שלי עם האוטו של אחד מהם.. ורק בנסיעה עצמה היה אחד המצחיקים D:

 

בקיצור..בגלל שטכנית.. עכשיו כבר יום חמישי.. היום בצהריים אני נוסעת מגדרה..

אבל לא נורא.. אנחנו עידכנו מספרי פלא' ואני עוד יגיע לפה הרבה בגלל שדודה שלי גרה פה והכל אז אני עוד יראה אותם הרבה פעמים.

 

טוב.. אני שפוכה מעייפות..

אז אני עפה לישון..

לילה/בוקר  טוב לכולם.

XOXO

נעם 3>

נכתב על ידי , 31/7/2008 05:58  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



P:


אוקי...

זוכרים שסיפרתי לכם על כלהשטויות שאני ומיה עושות לבני דודים שלי כשהם ישנים.. עם הגבינה והכל...

אז אתמול בערב לקחנו שוב גבינה ומרחנו עליהם..אבל הפעם.. פיזרנו גם פטרוזיליה וקטשופ.. ככה.. בשביל היופי P:

והיום בבוקר.. התעוררתי עם תערובת של קמח וסוכר וקטשופ וגבינה וביצה [עם הקליפה שלה.. אבל הם שברו את הקליפה לחתיכות קטנות] על השיער שלי!

זה היה כ"כ דוחה!!  ולקח לי שנה להוציא את כל החתיכות הקטנוובת של הקליפת ביצה מהשיער.

 

אז היום בערב.. אחרי שאני ומיה נצא קצת להסתובב בגדרה[ד"א.. זאת הזדמנות לומר שברגע זה אני מזה מתגעגעת ללהבים ולכולם שם!  גדרה היא העיר הכי משעממת ביקום!] אנחנו מתכננות לשפוך עליהם תערובת כזאת שגם אם הם יחפפו 300 פעם עדיין יישאר להם הריח.

אתמול.. במקום הגבינה עם הפטרוזיליה.. הכנו תערובת כ"כ מגעילה.. אבל ריחמנו עליהם אז בסוף זרקנו אתהתערובת ומרחנו עליהם גבינה..ועכשיו.. אחרי היום בבוקר.. אין דבר כזה רחמים..

 

הייתי מעלה תמונות כדי שתראו על מה כל הבלאגן הזה שאני מספרת לכם עליו.. אבל הכריחו אותי להישבע לא להעלות את התמונות האלה לאינטרנט אז..

 

טוב..

אני מתארגנת ליציאה..

אני יעדכן מחר עדכון רגיל שלא קשור באוכל.. P:

XOXO

נעם 33>

נכתב על ידי , 26/7/2008 00:41  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בגדרה.. : )


 

לא עדכנתי כבר מלא זמן ומשעמם פה רצח.. אז החלטתי לעדכן.

טוב..

אז אני עכשיו בגדרה.. אצל דודה שלי ואני פה עם מיה ממעלות.. אנחנו מזה משתגעות פה.

בלילה דגדגנו את בן דוד שלי ואז שמנו לו גבינה לבנה ביד ודגדגנו אותו בפנים והוא מרח את כל הגבינה על כל הפרצוף שלו..

וואי.. אין.. זה היה מזה מצחיק.. לא הפסקנו לצחוק.. אבל הייתם צריכים להיות שם כדי להבין.

ואנחנו מטפלות בבת דודה שלי התינוקת המתוקה שכל שנייה באלי לאכול אותה.. אין דבר יותר בוביק ומאמי ומתוק ממנה.

: )

 

אבל בלילות.. אין פה לאן לצאת אז משעמם לנו רצח.. אנחנו תקועות פה מול הטלוויזיה.. ויש פה יס ואני רגילה להוט אז אפילו לראות טלוויזיה משעמם אותי.

 

אבל.. היום החלטנו שיוצאים אז אני והיא נצא עוד מאט לבילו שפה ליד או לא משנה לי לאן.. העיקר לצאת להתרענן קצת.

 

ובגלל שאני פה בגדרה עד יום ראשון הבא.. אני יפספס את המסיבה של גל.. ואת המסיבה של דנה.. ואת המסיבה של טל..

וקיצור.. מישהו למעלה תכנן שדווקא כשאני לא יהיה בבית.. כולם יעשו מסיבות..   : ((

אבל לא נורא.. יהיו עוד מסיבות גם אחרי שאני יחזור  ואני מאוד מקווה שחברים שלי יסלחו לי.

 

טוב.. הולכת להתארגן.

נעדכן שוב מתישהו..

XOXO

נעם 3>

נכתב על ידי , 24/7/2008 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעם 33 > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעם 33 > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)