לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של עובדת ה'


הלבטים, הקשיים, המחשבות. ההנאה וכל הדברים שחווה עובד ה', אדם מאמין ואדם שכמו כל אחד, מתחזק יום יום. שנזכה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

פעם ראשונה


בעזי"ת

שלום!!! ב"ה,פעם ראשונה שאני כותבת בבלוג הזה, וזה ממש מרגש! 

 אני בת 16 ולומדת באולפנה. אני מעדיפה שהבלוג יהיה באילום שם, (כמו שכתבתי בהתחלה) כי כמו שאני מכירה את עצמי, אם זה יהיה ככה, אני אוכל לכתוב יותר בכנות, כי זה מגיע לכם. ואתם בטח מכירים את זה. יש לי בקשה אישית אלכם: אל תרתעו מהשם של הבלוג או משהו כזה, בבקשה! ממש חשוב לי שתקראו, בלי דעות קדומות מעצם היותי דתיה, כי אני באמת רוצה שתקראו, ואם תזדהו, תכתבו לי. אתם יכולים לפרסם את הבלוג, ולעשות איתו כל מה שאתם רוצים. אני סומכת עליכם!

אני חושבת שמה שאני עוברת, עובר על כל אחד ואחד. מכל המגזרים.

אני באמת מקווה שתהנו ותתחברו. וחשוב לי שתגיבו!

תודה לכם!!! אני

נכתב על ידי אולפניסטית , 17/4/2008 15:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אולפניסטית

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולפניסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולפניסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)