לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה כואב לאהוב


אהבה מאכזבתתת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

אני מאוהבת ):


למה התאהבתי? למה לא שלטתי על הלב שלי ?

עכשיו אני מאוהבת בו , זה לא ילך בנינו הוא גר חצי שעה ממני והוא בן 16 ואני בת 14 ראיתי אותו איזה שלוש פעמים ומישהי אמרה לו שאמרתי שהוא חתיך והוא אמר לי תודה ואז כל הזמן חשבתי עליו ולא הפסקתיייי זו פעם שניה שאני מתאהבת בו!

עכשיו אני לא מפסיקה לחשוב עליו להסתכל על התמונה שלו וכל דבר שאני עושה או כל שיר אהבה שאני שומעת אני חושבת עליו ונזכרת בו בפנים שלו בגוף שלו ביופי שלו בקול שלו .

אני כל כך רוצה להיות איתו !

הוא לא יודע מזה בכלל, אנחנו בכלל לא בקשר הוא לא יודע ואף פעם לא ידע זה כואב כל כך לחיות בהרגשה שאני בחיים לא אוכל להיות איתו אני לא רוצה לאהוב אותך ילד אני רוצה להוציא אותך אני לא רוצה שתדע מזה כי אז אני אפגע אני יודעת !

אתה נכנסת לי ללב כל כך חזק ומשם אתה לא יכול לצאת בקלות !

אני לא רוצה יותר שתפגע בי לא רוצה אני לא רוצה שתדע מזה כי אתה תפגע בי ואז אני לא אוכל להסתכל עליך יותר בעיניים כי אני אתבייש ולא אצליח לתפקד כשאתה תהיה לידי ותראה אותי !

זה הוא , האהבה שלי !

Image Hosted by ImageShack.us

נכתב על ידי זה כואב לאהוב , 18/4/2008 17:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  זה כואב לאהוב

בת: 29

ICQ: 53464574675765 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה כואב לאהוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה כואב לאהוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)