לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


נוגעת, טועמת, הולכת... הכל מהכל - סיפורים מוזרים, תמונות מצחיקות, אינטרנט, ספורט (בעיקר טניס), הומור עוקצני ככל האפשר, מחשבים, סרטוני וידיאו וכל מה שכיף ומעניין ברשת ואצלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הארי פוטר 7 - הטריילר


 

הסרטים בסדרת "הארי פוטר" הלכו והידרדרו אחרי הסרט הראשון, בערך כמו שהספרים הלכו והידרדרו אחרי הספר הרביעי. הסיום של הסידרה היה פשוט מגוחך בעיניי. חיבבתי מאוד את הספרים בהתחלה, אבל ככל שעבר הזמן היה ברור שאין לרולינג יכולת לפתח באמת את הדמויות שבנתה, והן נשארו פשטניות, שטוחות ואף סתומות.

 

כתבתי על זה די באריכות בזמנו (זהירות, אנגלית), כך שלא אלאה אתכם בדיונים ספרותיים שטחיים שכאלה.

 

בכל אופן, הסרטים היו הרבה יותר גרועים. האחרון, השישי במספר היה פשוט משעמם עד זרא, ולא הצליח להעביר היטב את הדרמה (בכל זאת) שסבבה את מותו של דמבלדור ואת הסיפור (המעניין יחסית) של חייו של טום רידל, הלא הוא וולדמורט.

 

לשם שינוי, יכול להיות (ואני אומרת את זה בזהירות רבה) שהסרט השביעי יהיה קצת יותר טוב. הטריילר נראה מעניין ומזמין, על כל פנים. הסרט השביעי בסדרת הארי פוטר יחולק לשני חלקים (כדי להרוויח עוד כמה לירות, אלא מה), והראשון צפוי לצאת בנובמבר 2010. וב-3D, כמובן.

 

הנה הטריילר:

 

נכתב על ידי , 29/6/2010 21:14   בקטגוריות וידיאו, הארי פוטר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טריילר: הארי פוטר והנסיך חצוי הדם



הסרט "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" היה אמור לצאת בנובמבר השנה, אבל כל מיני שיקולים מסחריים נואשים גרמו לדחייתו ליולי 2009. האמת היא שהסרטים הקודמים בסדרה היו די גרועים, כש"מסדר הפניקס" מציג שפל חדש ומרשים. בהערכה זהירה מאוד, אני יכולה לשער שהסרט הזה עשוי להיות מעט יותר טוב. מצד שני, לא חוכמה - העלילה הרבה יותר דרמטית:




נכתב על ידי , 27/10/2008 07:48   בקטגוריות הארי פוטר, וידיאו  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הארי פוטר השביעי הודלף לאינטרנט - ספוילרים ועדכונים על משטרת המחשבות



ספוילרים!!! לא לקרוא אם אתם לא רוצים לדעת מה קורה בהארי פוטר ה-7!!!


סקולסטיק, הוצאת הספרים של הארי פוטר, איבדה את השפיות והיא שולחת מכתבי איומים לכל מי שהעז לדווח, ללחוש או סתם לדבר על כך שהארי פוטר ה-7 הודלף לאינטרנט. זהו כמובן עוד ניסיון נואש של תאגיד טיפש לצנזר את האינטרנט. מייקל ארינגטון מ-TechCrunch לא מתרגש מזה ממש, ובצדק.

ברור שהורדה של הספר הזה אינה חוקית, אבל איומים על בלוגים שרק דיווחו על זה (ונניח אפילו שמו לינק לביטורנט, כי ממש קשה למצוא את זה לבד), הם מטורפים ועוברים כל גבול. השלב הבא הוא לאסור על ביקורת שלילית כשייצא הספר רשמית. זה אולי נשמע לכם מגוחך ומצחיק, אבל זה לא פחות מגוחך לאיים על בלוגרים משום שהם דיווחו על משהו שקרה.

המכירות של הספר לא ייפגעו, מן הסתם, למרות שאני יכולה להגיד לכם בלב שלם (ממקורות יודעי דבר! שמועות! אל תאמינו לאף מילה!) שאין לכם מה לטרוח עם הספר הזה. הוא משעמם, דביק, אידיוטי, הסוף שלו מסריח כמו טלנובלה מהסוג הבאמת גרוע, הכל צפוי, מקרי המוות רנדומליים ולא קשורים לכלום, והוא באמת יותר מדי ארוך. רולינג איבדה אותי ממילא איפשהו בספר החמישי, והיא גם לא הרגה את הרמיוני, שזה ממש בלתי נסלח. גם לא את הארי או רון, למקרה שתהיתם. אני לא מתכוונת לקנות את הספר הזה, ותודה לאל שנחסכו לי כמה עשרות דולרים, שיכולים ללכת למטרות הרבה יותר טובות.

מה שהכי מעצבן, שלמרות הבטחות שלא יהיה ספר שמיני, נורא קל לראות את הפתח שהשאירה רולינג לעוד 2-3 ספרים, ככה בשקט, במיוחד לאור האפילוג המשעמם שמתאר מה יהיה עוד 19 שנים (כולם חיים באושר ואושר).

הספוילרים שעפים ברשת, אגב, הם ברובם לא נכונים. מה שיש פה, למשל, לא נכון ב-100% - לא ברור לי איזה חומר הוא לקח כשהוא קרא...

ספוילרים מעודכנים אפשר למצוא פה. בדיג יש מלא לינקים לכל מה שצריך. ואפילו "הארץ" (סחתיין עליכם) מפרסם ספוילרים ובגדול. לינק להורדה מביטורנט: בבקשה.

סקולסטיק היא לא הראשונה ולא האחרונה שמנסה לצנזר את הרשת. נכון, בבלוג הזה יש רק כמה מאות קוראים ביום טוב, ואין פה הרבה השפעה. אבל זה גם משהו. לספר על משהו שקורה זו לא עבירה על שום חוק - וזה בלי להיכנס לוויכוח אם זה בסדר להוריד דברים מהאינטרנט. אני לא מפחדת ממשטרת המחשבות, למרות שיש הרבה כאלה שכן. יש איזושהי נקודה שבה צריך להתחיל להתעקש, כמו עם הצעת החוק 892 ועוד הרבה דברים אחרים.

סיכום ספויילרים קצר:

  • מתים: מאד-איי מודי ממש בהתחלה, דובי הגמד-בית, פרד, לופין, טונקס וסנייפ.
  • נשארים בחיים: כל השאר. בערך. ג'ורג' מאבד אוזן. הארי מת אבל חוזר לחיים
  • דמבלדור באמת מת - אבל מתקשר בסוף עם הארי דרך התמונה שלו.
  • סנייפ היה מאוהב בלילי ולכן התחרט על מעשיו הרעים אחרי שוולדמורט הרג אותה, ולכן היה נאמן לדמבלדור (מאוד אמין).
  • הארי הורג את וולדמורט אבל לא על ידי קללת הריגה. בכלל, הוא לדעתי לא הורג אף אחד בספר הזה. ממש נשמה טהורה.
  • הארי מתחתן עם ג'יני; רון מתחתן עם הרמיוני; נוויל הופך למורה לתורת הצמחים בהוגוורטס; לכולם יש ילדים והשמחה גדולה (זה האפילוג סר הטעם).
יש לי ביקורת די ארוכה ומפורטת על הספר הזה, אבל אין לי כוחות להרחיב על זה שוב. אני יכולה לתמצת בהמלצה לוותר עליו. ב-200 שקל אתם יכולים לקנות משהו שממש יתרום לכם לחיים. או לחיים של מישהו אחר.

זה הפוסט שלי מלפני כמה ימים בעניין (16/7/2007), עם עדכונים:

זה לקח קצת זמן, אבל זה קרה - הארי פוטר ה-7, הידוע גם כ-Harry Potter and the Deathly Hallows, הודלף לאינטרנט.

כל העמודים של הספר, וגם האפילוג, צולמו במצלמה דיגיטלית על ידי אלמוני והופצו לכל דורש ברשת. לא מי יודע מה איכותי, אבל קריא. ועכשיו הרבה אנשים יודעים מה קרה בסוף.

מי שרוצה לראות, יכול לעשות את זה בקלות. קודם כל, זה נמצא בביטורנט (היה פה לינק שלא עובד יותר). ודבר שני, חיפוש אינטיליגנטי של Harry Potter Leaked בכל מנוע חיפוש, יוביל אתכם ללינקים של שרתי הורדות ברחבי העולם.

הספרים יימכרו בכל מקרה. אבל נחמד שעדיין יש מי שעוקץ.

נכתב על ידי , 19/7/2007 11:05   בקטגוריות הארי פוטר  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפיסקה הראשונה ב"הארי פוטר" השביעי


שוחררה לחלל האוויר הפיסקה הראשונה בספר האחרון של הארי פוטר - Harry Potter and the Deathly Hallows. יופי, ככה אפשר יהיה לזהות את סריקות ה-PDF המזויפות. ולהלן הפיסקה:

 

Chapter One. The Dark Lord Ascending.

The two men appeared out of nowhere, a few yards apart in the narrow, moonlit lane. For a second they stood quite still, wands pointing at each other's chests: then, recognising each other, they stowed their wands beneath their cloaks and set off, side by side, in the same direction. "News?", asked the taller of the two. "The best," replied Snape.'

 

תרגום זריז כי אין לי עצבים, וגם אין פה פרטים מרגשים במיוחד:

 

פרק 1, עלייתו של אדון האופל (יעני וולדמורט)

 

שני האנשים הופיעו משום מקום, מרחק מטרים ספורים זה מזה, בשביל הצר המואר באור הירח. במשך שנייה אחת הם עמדו דוממים, כשהשרביטים שלהם מכוונים אחד לחזהו של השני. לאחר שזיהו זה את זה, הם החזירו את השרביטים אל מתחת לגלימות שלהם, והחלו ללכת זה לצד זה, לאותו כיוון.

 

"חדשות?", שאל הגבוה מבין השניים.

 

"הטובות ביותר", ענה סנייפ.

 

-

 

המקור הוא, אגב, סרטון שבו רואים את הטקסט המונח בידיה של רולינג.

 

נכתב על ידי , 15/7/2007 17:18   בקטגוריות הארי פוטר  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם הסוף של הארי פוטר הודלף לאינטרנט?



האקר נודניק ובלתי מוכר עושה ביממה האחרונה הרבה רעש ברשת. העילוי, המתקרא גבריאל, טוען כי הצליח להחדיר תולעת למחשב של אחד העובדים בהוצאת הספרים בלומסברי, ולגנוב את העותק של Harry Potter and the Deathly Hallows וכך לגלות את הסוף של הספר. ההאקר גם פירסם את הסוף לכאורה (לא להקליק!!! ספויילר!!! בהנחה שזה נכון, כמובן), בשלושה משפטים מאוד מתמצתים ולועגים - וגילה כמובן מיהן 2 הדמויות שמתות בספר.

מבלומסברי סרבו להגיב על העניין הזה, כמו בכל מקרה שבו יש שמועות בנושא עלילת הספרים. בסך הכל, מדובר בשמועה, האקר לא ידוע והרבה רעש. עוד בסוף יסתבר שמדובר בתעלול יחצ"ני של הוצאת הספרים, שמיליוני עותקים שכבר נמכרו במכירה מוקדמת לא מספיקים לה.

הדרך היחידה שבה נדע אם הפרסום הזה אמיתי, היא על ידי קריאת הספר בעוד חודש. עד אז, בורסת ההימורים תימשך, הסרט ה-5 ייצא לאקרנים וג'יי.קיי רולינג תמשיך לעשות הרבה הרבה כסף ולצחוק על כולנו בדרך אל חדר הכספות שלה בבנק.

נכתב על ידי , 21/6/2007 12:50   בקטגוריות הארי פוטר  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הארי פוטר ומסדר הפניקס - טריילר





למרות שכבר בסתר לבי ובקול רם אני מייחלת למותו הצפוי של הארי בספר השביעי הממשמש ובא, הטריילר הזה, ל-Harry Potter and the order of the Phoenix, דווקא די נחמד.

אגב דיונים על הספר, באתר המצוין הזה, יש דיון על עטיפות הספר החדש - על כל שלוש הגירסאות השונות. האמת, יש שם כמה פרטים מעניינים.

בסוף הספר יהיה כזה אנטי-קליימקס. יאללה, שייגמר כבר!

אחרי שייגמרו כל הסרטים גם כן, אני צופה כמה ספרים נוספים, בכל זאת - חייהם של לילי וג'יימס, האגריד פרה-הוגוורטס, טום רידל - חידה או סתם חרא של בן אדם וכו' וכו'. מי אמר שאין כסף בכתיבה, אה?
נכתב על ידי , 23/4/2007 22:47   בקטגוריות הארי פוטר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נחשף שם הספר השביעי של הארי פוטר


ההייפ של הארי פוטר דועך לאחרונה. זו כנראה הסיבה שג'יי קיי רולינג מספרת שהיא חולמת שהיא הארי פוטר בלילות, וגם הסיבה שהיא משחררת את שמו של הספר האחרון בסידרה (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל תודה לאל!).

 

אם כן, הספר השביעי בסדרת הארי פוטר ייקרא

Harry Potter and the Deathly Hallows.

 

הלכה חזק על האפלה, עוד פעם. כמה מפתיע. רק להזכיר - שתי דמויות עיקריות עומדות למות בספר הזה, שרולינג עוד לא גמרה לכתוב. אני בעד להרוג את כולם בשואה אטומית ולהשאיר רק את האגריד.

 

עדכון 23:01: ביקשו ממני לתרגם את שם הספר. אז בדקתי בזריזות ומתברר ש-Hallows זה שם מסורתי לחג כל הקדושים (Halloween), או לסמיין (Samhain), תחילת השנה של המכשפות.

 

כרמית! רוצה לעזור לנו כאן?

נכתב על ידי , 21/12/2006 22:33   בקטגוריות הארי פוטר  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות ראשונות מהארי פוטר ומסדר הפניקס


 

האמת, הארי פוטר כבר לא עושה לי את זה כמו פעם. זה נחמד והכל, אבל נראה לי שאני כבר קצת מייחלת למותו בספר האחרון. כל העסק הזה נמשך קצת יותר מדי זמן.

 

ובכל זאת, כמה תמונות חדשות מהסרט "הארי פוטר ומסדר הפניקס", שאמור לעלות לאקרנים בארה"ב מתישהו בשנה הבאה:

 

זוהי לונה לאבגוד, הידידה הפסיכית של הארי, המשוחקת בסרט על ידי איוואנה לינץ':

 



 

חברי ה-DA בפוזה קשוחה, אני מניחה:

 



 

אימלדה סטאונטון כגברת אמברידג' המחרידה:

 



 

ולקינוח - משפחת דארסלי המקסימה:

 



נכתב על ידי , 30/9/2006 12:27   בקטגוריות הארי פוטר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הארי פוטר בדרך


 

אם, מאיזושהי סיבה עלומה וחסרת היגיון (תירוצים לא מתקבלים פה!) עדיין לא ראיתם את הטריילר המה-מם (!!!) של הארי פוטר וגביע האש, קחו את עצמכם מייד, תעמדו בפינה, ואחרי זה עופו לאתר של WB ותלחצו על View Trailer.

 

זה הולך להיות סרט מצוין, תשמעו מה שאני אומרת לכם.

 

וכאן יש מלא תמונות מדהימות מהסרט ומהצילומים. אחת המגניבות ביותר בעיני, היא זו. אלן ריקמן צוחק! זה בטח לא קורה כל יום.

 


אלן ריקמן ושאר הצוות בצחוקים

נכתב על ידי , 12/11/2005 21:10   בקטגוריות הארי פוטר  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 46

Yahoo:  one_end_all  

תמונה




990,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת, רק האחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת, רק האחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)