לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hotel Story


כנסו, תקראו, לא אוהבים? תצאו...

Avatarכינוי:  bek girl

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פרק6




אני מצטערת.
לימודים=\
תודה על התגובות3>





"אני לא ראיתי שבחורה יצאה מהחדר שלך היום בבוקר" גיאורג המשיך.

טום לא ענה.

"גמאני לא ראיתי" לחש ביל לטום.

טום הסתכל על ביל  במבט ריק , קם מהכיסא ופנה לעבר המעליות.

כל הלהקה והצוות צפו בו מתרחק כשאת פרצופם מעטרים מבטים שואלים.



פרק 6


היא עמדה שם, כמו תמיד מביטה על ברלין.

שיערה התנופף ברוח. היא הייתה ילדה רגילה עד שהאסון שינה את חייה.

מחשבותיה נדדו, לאותו ערב נורא-

הם היו בתוך המכונית המרוסקת.

אביה נהרג במקום.

"אמא...אני אוהבת אותך..." אנה הניחה את ראשה על הבטן של אמא, מקווה שהיא תלטף אותה כמו תמיד, אבל אמא גססה, דם חם כיסה את כל גופה, אבל אנה, לא ידעה זאת.

"אנה...מתוקה שלי, את הדבר הכי חשוב לי, אני רוצה שתשמרי על עצמך..."

אנה ואמה ישבו במושבים האחוריים.  אנה לא יכלה לראות שכל סביבתה מלאה בדם.

היא חשבה שאלו טיפות הגשם  ששטפו את הכביש.

"אמא.. די.. אל תדברי ככה... את תהיה בסדר... אנחנו עוד נלך השבוע לפודינק! את זוכרת שהבטחת לי? את תמיד מקיימת את זה..."

"אני מצטערת אנה..."

אמא שלה פלטה אנחת כאב, היא הזיזה את ראשה בקושי רב כדי לנשק את אנה, הבת האהובה שלה, בפעם האחרונה.


 

"אנחנו מצטערים...אבל הם לא שרדו" היא נזכרה במילים של אותו השוטר.

היא עמדה שם, באמצע הכביש הרטוב, ליד המכונית המשפחתית המרוסקת, צופה באנשים מכסים את הוריה בניילונים שחורים.

רק עכשיו היא החלה להבין את משמעות המילים של אמא שלה, המילים האחרונות שלה.

"לא!!! אמא!!!אבא!!! תחזרו!!" היא צרחה.

המצילים מסביבה הסתכלו עליה במבטים מרחמים.

אישה אחת ניגשה אליה, מנסה לחבק אותה, אבל אנה הדפה אותה בכוח. "למה? למה?..." היא לחשה.

היא שמעה צעדים מאחוריה.

זה היה הוא.

 

                                               

 

הוא התקדם לעברה, ונשען על המעקה לידה.

"היי..." הוא אמר לה בשקט.

"היי..."היא ענתה לו עם חיוך עצוב.

"איך קוראים לך?" הוא שאל.

"אתה לא יודע איך קוראים לי?" היא שאלה אותו במבט מופתע.

"לא...אני אמור להכיר אותך?" טום שיחק אותה.

'איך זה שהוא לא מכיר אותי?.. הוא בטח לא מי פה...'

"לא...וקוראים לי אנה" היא חייכה

"תימסון, אבל את יכולה לקרוא לי תימי" הוא חייך והושיט את ידו.

"אז תימי...אתה לא מברלין נכון?" היא לחצה את ידו.

"לא...אני ממגדבורג..." הוא ענה.

"אז מה אתה עושה פה?"

'תמציא תמציא משהו חכם' טום חשב לעצמו

"אני ואחי רוצים לעבור דירה...לברלין...נימאס לנו להיות דבוקים להורים  אם את יודעת  על מה אני מדבר..."

אנה הסתכלה עליו במבט מוזר. הוא פגע בדיוק בנקודה הרגישה שלה. היא הסתובבה וירדה לישיבה מגמגמת בקול חלש.

היא עדיין לא נרגע מהפלשבאק המטורף שחוותה לפני דקות.

"לא...האמת שאני לא יודעת על מה אתה מדבר..... הייתי נותנת הכל כדי להיות במצב שלך..." היא גמגמה, שוכחת שהיא לא לבד על הגג, שוכחת שעומד לידה מישהו.

"מה זאת אומרת?" הוא שאל בקול לא מבין והתיישב לידה.

"סתם.."

"את רוצה לספר לי?"

"אני לא בטוחה..."

"את יכולה לספר לי..את תרגישי הקלה.. תסמכי עליי"

"זה בכלל מעניין אותך?" היא התעוררה ממחשבותיה.

"כן.."

"למה?"

"כי את ניראת לי בחורה חמודה..."

'בחורה חמודה' המילים עברו לה בראש.

"באמת?" היא הסתכלה עליו במבט בוחן.

"באמת באמת" הוא הרים את ידו ואת השניה הניח על ליבו.

"אני נישבע" הוא חייך.

אנה צחקה וחייכה.

הוא חייך אליה בחזרה.

"אז למה התכוונת?" הוא שאל אותה מנסה לא ללחוץ עליה.

'ניתן לו צ'אנס' עברה במוחה מחשבה.

"אני לא יכולה להיות דבוקה להורים שלי..." היא ענתה לו מהססת.

"למה?" הוא לא הבין.

"הם אינם.." היא ענתה לו בקול חלש וחנוק.

הוא לא ענה לה.

היא הסתכלה עליו, מצפה שיגיד משהו.

"עזוב את כל מה שאמרתי עכשיו...לא הייתי צריכה לספר לך את זה" היא קמה במהירות ממקומה,מתחרטת על מה שקרה.

'למה היית צריכה לפתוח את הפה שלך?! בשביל מה אנה?' היא נזפה בעצמה בלב.

"רגע חכי!" הוא תפס אותה בידה בעדינות אחרי שקם ממקומו.

"אני...אני מצטער..אני פשוט בחיים לא הייתי במצב כזה אז לא ידעתי איך להגיב..." הוא התנצל. "אני באמת מצטער".

אנה חייכה חיוך עצוב.

"זה בסדר תימי...באמת...אני צריכה לזוז לעבודה..." היא אמרה לו בקול חלש.

"איפה את עובדת?" טום היה סקרן מהתשובה שלה.

"אממ... אני מנקה את הספרייה...כן.. את הספרייה..." היא ענתה לו.

'למה היא משקרת לי?' הוא חשב לעצמו.

"טוב.. אז נתראה מחר?" הוא שאל אותה בחיוך.

"כן...אני מקווה" היא חייכה אליו ונעלמה מאחורי דלת היציאה.

 

 

'איזה מסכנה...יתומה...אבל למה היא שיקרה לי? מנקה את הספרייה... אולי היא לא רוצה לחשוף את הפרצוף האמיתי שלה? אבל מה הפרצוף האמיתי שלה? המתוקה מהגג או הכוסית מהמועדון?' קו מחשבותיו נקטע כאשר נכנס לחדר ומצא את אחיו יושב על מיטתו.

"כן אח קטן? אתה צריך לקבל עצה ?" טום שאל  אותו במהירות.

"לא... מה קרה לך טום? מה זה היה בארוחה? ואיפה היית עכשיו?"

ביל שאל אותו.

"בחוץ, יצאתי לנשום אוויר" טום לא רצה שאחיו יגלה את האמת,אבל מצד שני הרגיש אשמה שלא סיפר לאחיו.

"נו...טום..."ביל לא קנה את ההסבר.

"טוב, טוב.. הייתי בגג מה אתה לחוץ?עישנתי.." טום ענה לו באי חשק.

"ומה במרפסת אתה לא יכול לעשן? מה מיוחד בגג?"

"כלום... סתם...פשוט.." טום גימגם.

"פשוט?" ביל זירז אותו.

"כלום..."

"טום!!!" ביל פלט צווחה.

"בסדר בסדר! רק אל תעשה לי עכשיו סצנות! פשוט..." טום עצר.

"פשוט?" ביל לחץ עליו.

"פשוט באה לשם כל ערב איזה בחורה..."

"ולמה אתה לא מביא אותה לחדר? ולמה אין לך סימנים של אודם על הפרצוף?"

"כי.." טום גימגם.

השאלה הזאת באמת בלבלה אותו. למה הוא לא התחיל איתה? ולמה הוא היה בחור כזה רגיש ומבין שם למעלה? ולא מתנשא ושחצן כמו תמיד?

"כי?.." ביל קטע את מחשבותיו.

"כי ככה ביל! די! עזוב את הנושא.." טום התפרץ.

"עזבתי עזבתי... מה אתה עושה היום בערב?" ביל שינה את נושא השיחה.

הוא הבין שנגע מקודם בנקודה מאד רגישה אצל טום, הוא החליט לתת לו לחשוב בלי להתערב.    

הוא גם החליט לא לספר לטום שהאזין לכל השיחה של טום ושל אנה אחרי שעקב אחרי טום והתחבא מאחורי דוד שמש.

הוא הרגיש מטופש ששיקר לאחיו.

"אני יוצא למועדון של אתמול... נורא נהנתי..." חיוך כיסה את פרצופו של טום.

ביל הביט בו בהרמת גבה.

"חשבתי שיש לך עכשיו רק בחורה אחת בראש טום..."

"בראש של טום יש מקום לכולן... אפילו בשבילך אחות קטנה..."

"איכ י'מגעיל!" ביל עיוות את פרצופו.

"אני צוחק..." טום חייך.

"ואיך את מבלה היום?" טום שאל בעודו מוריד את הכובע ומניח אותו על השולחן.

"אני פגשתי מישהי אתמול.. ממש חמודה.. היא עושה לי סיור בברלין" ביל חייך.

"ומה שמה?" טום שאל ובאותו הזמן פתח את דלת המקלחת.

"מוניק.." ביל חייך.

"יופי תהני לך אחות קטנה" טום סגר אחריו את דלת המקלחת וביל שמע את זרם המים.

"תודה.." הוא אמר בקול חלש ופנה לכיוון היציאה.

נכתב על ידי bek girl , 28/5/2008 20:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 5:]


היא הובילה אותו למרכז הרחבה, קרוב לטום ואנה שרקדו בבועה שלהם כאילו אין מחר.

היא התחילה להזיז את גופה וביל רק עמד והסתכל עליה בהרמת גבה.

"אני לא רוקד!" הוא אמר בהחלטיות.

"היא כרכה את ידיה סביב עורפו, שומרת על מרחק ביניהם.

"פשוט תרקוד" היא חייכה אליו חיוך מתוק.




פרק 5


"מייק!!! סיימנו!" צעקה אנה לעבר מנהלה.

"כל הכבוד בנות! כל הכבוד אנה! דפקת היום הופעה! הנה כחי את הכסף ולכי לנוח, ניפגש היום בלילה."

הוא הושיט לאנה חפיסה של כסף.

"ועוד משהו... אני ראיתי אותך אתמול רוקדת עם הטום הזה מטוקיו הוטל... רק רציתי להזהיר אותך... הוא רודף שמלות.... ואני מפחד עלייך... אז תיזהרי.. טוב?"

"אתה מכיר אותי, לא?....ביי מייק"

היא חייכה אליו, ויצאה מהמועדון, בדרך הכ"כ מוכרת לכיוון ביתה.

היא הלכה לאט בעודה סופרת את הכסף, מחשבות רבות הציפו אותה.

אחרי שסיימה, היא חייכה והכניסה את הכסף לתיק. 'לילה מוצלח'.


"מישהו בבית?" צעקה אנה שנכנסה לביתה אחרי הלימודים.

"תמיד יש מישהו בבית הזה אנה חמודה " סבתא שלה נכנסה לחדר עם ספר פתוח ביד.

"היה לי לילה מוצלח...אז תתלבשי! אנחנו הולכות לפודינק" אנה אמרה בחגיגיות, עם חיוך גדול.

"אוי אנה! אני אשמח! את יודעת שזה הבית קפה האהוב עליי... בדיוק רציתי לדבר איתך על כמה נושאים..."

כעבור רבע שעה הן יצאו מהבית לכיוון רחוב ראשי קרוב כדי לתפוס מונית.

כאשר הן נכנסו לבית הקפה, גבר כבן 50 קיבל אותן עם זרועות פתוחות.

"הווו...בנות משפחת מורפיס! אנה ועמליה! מזמן לא התראנו! מה שלומכן?" הוא שאל לאחר חיבוק קצר עם שניהן.

"הכל כרגיל ברנדון, ומה שלומך?" ענתה לו גברת מורפיס.

"שלומי טוב, תודה עמליה. לפנות לכן פינה שקטה?" הוא שאל בחיוך.

"אנחנו מאד נשמח. תודה ברנדון" אמרה עמליה כאשר היא ואנה הלכו אחריו לכיוון פינה שקטה בבית הקפה, הפינה הקבועה, שבה נהגו בימים עברו להתכנס בני משפחת מורפיס.

עמליה ואנה התיישבו בשולחן ובלי לעיין בתפריט הזמינו שתי חתיכות של עוגת שוקולד עם קצפת ושתי ספלי שוקו חם עם פצפוצי שוקולד.

לפתע ניגש לשולחנן בחור צעיר עם שיער שחור ועגיל באף. תחושת זילזול מילאה את אנה, אבל היא ניסתה להסתיר זאת.

"היי תגידי את לא האנה ממועדון ברלין?" הוא פנה לאנה.

"כן זאת אני" היא ניסתה לחייך.

"הבית של חבר שלי ריק היום, מתכננים מסיבה.מתחשק לך אולי לבוא איתי לשם?"

הוא שאל אותה.

"אני מצטערת... למען האמת אני עובדת היום, כמו תמיד" היא ענתה את המשפט המתורגל. הבחור חייך חיוך מאוכזב והלך.

"איך אני שונאת את זה..."סיננה אנה בשקט בעודה משחקת בשאריות העוגה.

"מה את שונאת?" שאלה אותה עמליה שצפתה במתרחש מהצד.

" 'את לא האנה ממועדון ברלין?' " אנה חיכתה את הבחור.

"מה אני חפץ? מאיפה אתה מכיר אותי בכלל? רק בגלל שאני ה'אנה ממועדון ברלין' אתה מזמין אותי לצאת?"

"אין מה לעשות אנה...גם אצלי היה אותו מצב... כמובן שבגלל התקופה הכללים של העולם הצעיר היו קצת שונים.

הייתי בדיוק כמוך, עד שיום אחד פגשתי בפארק את סבא שלך, והוא גרם לי להרגיש שהוא אוהב אותי בגלל מה שאני, ולא בגלל איך שאני ניראת."

"כן סבתא...את צודקת...כל הבחורים שאני מכירה תמיד מתייחסים אליי כאל אנה ממועדון ברלין, לא כאל אנה האמיתית."

"אל תדאגי אנה... יבוא יום ואת תפגשי מישהו כזה" סבתא שלה חייכה והכניסה עוד חתיכת עוגה לפה.

'אולי כבר פגשתי' חלפה במוחה מחשבה והיא נזכרה באותו בחור מהגג.



הייתה זאת שעת אחר הצהריים, הבנים אכלו ארוחת בוקר מאד מאוחרת בחדר האוכל של המלון.

כולם דיברו וצחקו, רק טום שיחק עם האוכל ושתק.

" מה קרה טומי? לא הצלחתה לסיים את הלילה כמו שצריך?" גיאורג פנה לטום בקול מתגרה.

"לא גיאורג יקירי, בניגוד אלייך הבאתי לחדר בחורה, לא גברים" מיהר טום לענות לגיאורג.

"אני לא ראיתי שבחורה יצאה מהחדר שלך היום בבוקר" גיאורג המשיך.

טום לא ענה.

"גמאני לא ראיתי" לחש ביל לטום.

טום הסתכל על ביל במבט ריק , קם מהכיסא ופנה לעבר המעליות.

כל הלהקה והצוות צפו בו מתרחק כשאת פרצופם מעטרים מבטים שואלים.



לדעתי זה פרק קצת יבש...
בכל מקרה תודה רבה על התגובות
בפרק הקודם.
33>


נכתב על ידי bek girl , 12/5/2008 19:20  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4?.:]


תודה על התגובות!:]
3;



"מה כ"כ מהר סיימתה את הסיגריה?" שאל אותו נער שישב על המיטה והיה עסוק בכתיבה.

"לא אחות קטנה... התחרטתי...תגידי אנחנו יוצאים היום?"

"כן טום..." ענה לו אחיו וקם מהמיטה לכיוון המקלחת.

"לך תתארגן" הוא הוסיף וסגר את הדלת.


פרק 4


המכונית עצרה, חברי טוקיו הוטל יצאו לרחוב.

כשהם הרימו את ראשם הם ראו כניסה ענקית למועדון שמעליה התנוסס שלט שעליו היה כתוב בכתב עגול בורדו מואר ומעוגל "מועדון ברלין".

הרבה צעירים ניסו לפלס דרכם למועדון הנחשב, אך רבים מהם נהדפו ע"י השומרים המאיימים שניצבו בכניסתו.

כאשר שומרי המועדון הבחינו בהם, חלקם הקיפו את חברי הלהקה והכניסו אותם למועדון בעודם הודפים בזהירות רבה את הבחורות שהתנפלו עליהם.

המסיבה במועדון הייתה בעיצומה, הרבה צעירים רקדו על רחבת הריקודים הגדולה להפליא, עמודי פלסטיק שקופים עם תאורה כחולה ורקדניות בביקיני איתרו את הרחבה, בצד היו ספות ישיבה כחולות, בר ענק, עמדת DJ גדולה ומרשימה ניצבה במרכז.

"הבלונדינית הזאת שלי!" לחש גיאורג לטום ופנה לעבר בחורה בעלת חזה מרשים שישבה ליד הבר. טום החמיץ פרצופו.


"תיראו אותה!"

"תיראו ת'תחת שלה!"

"תיראו תציצי הזה! הו גאד אני בגן עדן! מי צריך ת'בלונדה של גיאורג?!"

לא הפסיק טום לזרוק משפטים בעודו שולח מבטים וקריצות לעבר כל בחורה שנתקל בה.

מהר מאד הוא נעלם. ככה גם גוסטב. ביל נישאר לבד ופנה אל הבר.

לפתע נפסקה המוסיקה, כל האורות ברחבת הריקודים כבו, כולם הפסיקו לרקוד והביטו לעבר עמדת הDJ.

"מה קורה פה?" שאל טום את הבחורה שאיתה רקד והתמזמז אבל כיבוי האורות והמוזיקה הפסיקו אותם.

"סתם זונה מגעילה מתחילה את המשמרת שלה..עושים ממנה עניין גדול...אנה... 'מלכת ברלין' קוראים לה... "היא ענתה לו בקול מזלזל.

אבל טום יכל להרגיש גם את הקנאה בקול שלה. "מי!?"


"מה קורה פה?" שאל ביל בחורה שישבה לידו.

היא הסתובבה אליו והוא הבחין בעיניה שנצצו בחושך וחיוך פרוש על פרצופה. "חכה ותראה"

"אתה לא ביל קאוליץ?" היא שאלה אותה כעבור כמה שניות שבחנה את פרצופו.

"כן..." הוא ענה לה.

'אויש נתקעתי עם מעריצה' חלפה במוחו מחשבה.

"אני לא מעריצה..." היא קראה את מחשבותיו.

ביל נשם בהקלה.

"רק תרשה לי להגיד לך שאתה שר ממש יפה" היא חייכה אליו

"תודה" הוא חייך אליה.

"איך קוראים לך?" הוא שאל אותה.

"מוניק..." היא ענתה

"נעים מאד" הוא חייך אליה ולגם מהבירה.



"טוב חבר'ה, כמו בכל ערב, אני גאה להודיע לכם, על תחילת המשמרת של אנה שלנו!" הDJ הודיעה.

נשמעו מחיות כפיים סוערות ושריקות. טום הביט סביבו מחכה בקוצר רוח. 'נו איפה היא?!' חלפה בו מחשבה.

אורות אדומים נדלקו, המוסיקה התגברה מרגע לרגע ולפתע הוא הבחין בה, אותה נערה מהגג, מזיזה את גופה וקופצת לתוך הרחבה,

ידיים רבות תפסו אותה והקפיצו לאוויר, היא ירדה, ממשיכה להניעה את גופה לפי המוזיקה, לאחר מכן היא קפצה אל מעבר לבר והתחילה לחלק משקאות חריפים ללא הפסקה, זורקת ומסובבת את בקבוקי הוודקה בצורה יפה להפליא.

טום עמד מהופנט, לא יכל להזיז את מבטו ממנה. ' אז פה את משחקת אותה זונה' הוא חשב לעצמו.

הוא פנה לבר, מתעלם מצעקותיה של הבחורה שרקד איתה לפני דקה.

"מה לך?" אנה שאלה אותו, לא מביטה לכיוונו אפילו, עסוקה בהכנת 10 שוטים של וודקה.

"ריקוד" הוא הסתכל עליה בחיוך פרלטני.

"וואוי, אתה מתוק, אבל אני יסרב. עוד משהו?"

"לא מסרבים לי, בואי, או שאני לוקח אותך בכוח" הוא התעקש.

"אתה לא מתייאש מהר ,אה?" היא ענתה לו.

"לא" הוא אמר ובאותו רגע קפץ אל מעבר לבר מרים אותה על הידיים.

"היי מה אתה עושה?!" היא צחקה.

שומר תפס את טום ביד, "זה בסדר ברוני, אני מסתדרת" הרגיעה אותו אנה.

"שומרים עלייך פה כמו על אוצר, אה?"

היא הביטה בו וחייכה.

טום לקח אותה למרכז הרחבה.

"עכשיו תרקדי איתי?" הוא חייך את החיוך הממיס שלו והוריד אותה.

היא לא ענתה לו, רק חייכה, מתחילה לרקוד. הוא ניצמד אליה, מהדק את אחיזתו במותניה.

היא עצמה את עיניה מרגישה את נשימותיו על עורפה.


"היא יפה..." ביל אמר כאשר הסתכל על אנה.

"אבל עדיף אופי מאשר יופי..." הוא הוסיף בשקט.

"אותי לימדו לא לשפוט אנשים לפי היופי" מוניק אמרה.

"צודקת..."

"היא חברה שלי והיא כמו אחות" היא אמרה.

"אני שמח..."

"נו אבל למה אתה לא מזמין אותי לריקוד?" היא שאלה בקול מאוכזב.

"לא...אני בחיים לא רוקד...אני לא יודע, זאת אומרת לא אוהב..זאת אומ.."

"בוא, בוא איתי " מוניק קטעה אותו.

"לא אני לא בא" הוא ענה.

"כן אתה כן!" היא משכה אותו אחריה.

היא הובילה אותו למרכז הרחבה, קרוב לטום ואנה שרקדו בבועה שלהם כאילו אין מחר.

היא התחילה להזיז את גופה וביל רק עמד והסתכל עליה בהרמת גבה.

"אני לא רוקד!" הוא אמר בהחלטיות.

"היא כרכה את ידיה סביב עורפו, שומרת על מרחק ביניהם.

"פשוט תרקוד" היא חייכה אליו חיוך מתוק.
נכתב על ידי bek girl , 8/5/2008 09:50  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





950
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbek girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bek girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)