ג'ק וקרלוס קורעים את ת"א

4/2008

תחרות הבלוגרית הכי שווה!

שלום בנות,

בזאת אנחנו פותחים בתחרות הבלוגרית הכי טיזרית ושווה שקיימות על פני הפלנטה העלובה שלנו..

Show us what u got,

הבלוגרית הנבחרת תזכה לקבל הזמנה למסיבת חנוכת הבית הכי מטורפת שהעיר הזאת אי פעם ראתה ותראה!

נכתב על ידי , 20/4/2008 15:10
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

הדירה בת"א - חם פה....

היי, אני ג'ק.

אני חייב לציין שממש חם בדירה.

הגז מזגנים נגמר, וצריך להחליף אותו בתחילת השבוע - רגע - כבר תחילת השבוע, מגניב, אני לא זוכר שהיה סוף שבוע, איזה דרך טובה זאת לפתוח את החיים החדשים, מגניב!

קרלוס, ג'ורג' (הבולדוג המיניאטורי של רבקה) חירבן ליד הכניסה לחדר שלך - שתדע כשתתוערר. - תקווה שתראה את הפוסט הזה לפני שתצא מהחדר.

אתמול היה מטורף, מטורף מדיי.

העברנו את כל הקרטונים, אמרנו ביי ביי להורים - שמענו מהם עד כמה זאת טעות ואיך לא נסתדר - נכנסנו לאוטו ליסינג מרכבה של קרלוס ונסענו למרכז ת"א בשעת בוקר מוקדמת.

דרך אגב, טעמתי עכשיו מהממחרח בוטנים של רבקה והוא אלוהי  - אני לא מבין למה יש לה כ"כ הרבה ממרחים יא ראבק, אין שום אוכל אחר בבית - אבל ממרחים יש נונ סטופ.

בצהריים הלכנו לחוף מציצים - מרחק יריקה מהזולה.

היה מגניב, שיחקתי כדורעף עם כמה כושים שהם פליטי דרפור, הם חולים....

נראה כאילו הם ממש התלהבו מהמשחק - טוב נו, מה אפשר לצפות מאנשים שירו עליהם מגיל 0.

בערב אכלתי עוד קצת מהממרחים של רבקה, היא באמת נראית טוב יותר ויותר, מה לעשות כשאתה מוקף בבחורות שנראות ממש טוב נונ סטופ ומשתדל לא לעשות כלום בגלל לוגיסטיקה וזמן אתה נהיה יותר חרמן - מסתבר.

אח"כ הלכתי לרכיבה בפארק הירקון, היה מגניב, הזעתי בטירוף.

שניה, רבקה קוראת לארוחת בוקר, כבר אחזור....

כן, ניחשתם נכון, אכלנו טוסט עם שוקולד השחר, עוד פעם ממרח. זה היום השני פה - למה אין בקשר או סלומון או משו.

נכתב על ידי , 20/4/2008 12:47
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

המעבר . . . לעיר הגדולה

המעבר לת"א ופוסט ראשון -

אחחח.. ת"א - העיר הגדולה, בילויים בחורות סמים אלכוהול חיים עצמאיים. סוףסוף! עם המעבר החלטתי שאני פותח

דף חדש (ובלוג חדש). אז זה הפוסט הראשון. תתחדשו.

בדיוק סיימנו להעלות את כל הדברים לדירה, רבקה (REBEKA) היתה ממש אחלה ועזרה לסדר הכל למרות שהיא ממש לא היתה חייבת,

אני מעדיף לחשוב שזה לא בגלל הפלזמה 42 אינץ' שאני הולך לשים בסלון או המיקרוגל שיחמם את האוכל של שלושתינו..

זה מוזר אבל פתאום אני מתחיל לשים לב לכל מיניי דברים שבכלל לא חשבתי עליהם כשרק ראינו את הדירה,

1. רבקה נהיית יותר ויותר שווה בכל רגע שעובר, אני לא יודע אם זה המבטא הטקסני שלה או הגשר בשיניים אבל משהו בה פשוט עושה לי את זה.

2. החדר שלי קטן מדיי

3. המקרר וכל הארוניות מפוצצים בכל מיניי ממרחים - חמאת בוטנים, דבש, שוקולד השחר, ריבת שזיפים, תותים, פירות יער ומה לא..

4. האוזניים של הכלב שלה מסריחות בטירוף ויש לו בייצים בגודל של כדור בייסבול.

ד.א אני קרלוס, בן 24 במקור מחולון, (מעכשיו - ת"א), ראש צוות תוכנה בסטארטאפ ברעננה, אני וג'ק החלטנו לטעום קצת

מהחיים בעיר שלעולם לא ישנה וככה הגענו לכאן.

טוב, אני זז להתקלח, שיהיה לכולם פסח שמח וכשר, קרלוס.

נכתב על ידי , 20/4/2008 12:21
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט