לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על אהבה סקס ומה שבניהם

חיי הרווקות הסוערים שלי הביאו אותי למספר תובנות על בחורות, מערכות יחסים, סקס ומה שנקרא אהבה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008


 

ערכים זה דבר חשוב ביותר, חבל שאנחנו לא מקדישים לו יותר תשומת לב בחינוך של ימינו, פרוייקט מתערכים

פרוייקט של סטודנטים ממכלת עמק יזרעאל יצא בפרוייקט "מתערכים" שבמסגרתו  ב- 1.6.2008

יתקיים יום ההתערכות הארצית....

                                 כולכם מוזמנים לקחת בו חלק לפרטים באתר:

                                                                                   

  www.values.co.il                      

  

ערכים"ערכים"

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 25/5/2008 10:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זהו חברים אני מאוהב...

 נפגשנו במקרה אצל חברים, מיד היה בינינו מיד קליק,

מסתבר שאנחנו גרים אפילו די קרוב

לא יודע מקווה שהדברים יסתדרו לנו...  היא בחורה מאוד מעניינת, אינטיליגנטית,

מצחיקה וסקסית בטירוף....

אני לא רוצה להיות משתפך מידי אז אני אעצור כאן,

 

בכל מקרה, מזמן לא הרגשתי ככה וזה נחמד לי

 

אז בנימה אופטימית זו שיהיה לכם שבוע דבש

 

ואל תשכחו להתכונן ליום ההתערכות הארצית- פרוייקט סטודנטים מבורך שמחזיר את הערכים  לחברה....

                                                                         www.values.co.il    

                                                                               

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 18/5/2008 09:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מרגישים את העצמאות????

טוב אז יום הזיכרון שכל שנה נעשה יותר ויותר עצוב עבר (לא לכולנו),

ויום העצמאות גם הוא מאחורינו, אני אישית ממש הופתעתי מהמטס שעשו השנה, היה בהחלט מרגש!

מקווה גם שנהנתם מהמנגל, אצלנו היה השנה מוצלך במיוחד בעיקר בגלל שהוזמנתי ל-6 מנגלים שונים, הייתי רק ב-4 מהם ומאוד נהנתי (האמת בעיקר מהכנפיים).

 

במנגל אצל רונן פגשתי את דנה. דנה לומדת עריכת דין "ברייכמן",  היא מהבחורות הציניות האלה שלא כדי ליפול לפה שלהן על כל דבר יש לה מה להגיד ואין דבר שיותר חשוב לה מלומר את המילה האחרונה. היא אוהבת להפגין את חוכמתה, אוהבת לדבר, אוהבת ששטמעים אותה בעיקר שמסכימים איתה ולא יכולה לסבול שמישהו מתעלם ממנה...

וזה מה שעשיתי פשוט לא התייחסתי אליה כל הערב, שהיא דיברה פעמים שתקתי ופעמים דיברתי עם מישהו אחר ... שיצא לנו לדבר במהלך הערב לא נפלתי למלכודות הרטורויות שלה ולא הגעתי לעימותים איתה... זה שיגע אותה, היא מהבחורות האלה שהכל בא להם בקלות נראת טוב לאבא יש כסף רגילה שכולם נופלים לרגלייה

 

בסופו של דבר אנחנו יוצאים היום היא ביקשה את הטלפון מרונן

 

 

                                  

                      

                                                   

                 פרוייקט "מתערכים"- היכונו ליום התערכות ארצי

                                                                      www.values.co.il    

                                                                                

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 10/5/2008 19:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מבואס רצח,

מכבי הפסידה, איך קרה שהגמר חמק ממנו?! תכ'לס הם חזקים הרוסים האלה (חבל שהם לא באמת רוסים)

טוב בנות קראתי כמה תגובות זועמות ואני חייב לכן התנצלות על עיניין השדיים, כנראה שהיתי בוטה מידי. שלא תחשבו שאני כזה שיטחי פשוט הן היו מולי ....  סקס זה סבבה והכל אבל  גם אני צריך "חוץ מזה"... ממש כמו השיר של שלומי שבן (אחלה זמר) "וחוץ מזה היא לא הייתה אינטליגנטית בכלל" - ה' תן לי את הכוח לחוץ מזה....

 

רק פעם אחת הייתי מאוהב באמת.... קראו לה מאיה, הכרנו הצבא....

היה בא הכל..... שנפרדנו זה שבר לי תלב.... לא נפגשנו מאז........ היא לומדת ווטרינרייה עכשיו....

    

 

                                                        

                                                   

                     פרוייקט "מתערכים"- היכונו ליום התערכות ארצי

 

 

                                                          לילה טוב

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 5/5/2008 00:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוקרררררררררר טוב!!!!

יום שבת בבוקר, ג'חנון אצל השכנים, מכבי שיחקה אותה אתמול- צהוב עולה, יצאתי אתמול לפאב עם כמה חברים והיה ממש שונה כבר בכניסה ניתן היה להריח כי משהו טוב עומד לקרות ישבתי ליד מיכל שראיתי אותה רק לפני מספר שעות בלימודים היא לומדת כלכלה או ניהול (משהו שקשור לכסף אין לי מושג הייתי עסוק בשדיים שלה מתי שהיא דיברה איתי על זה) דיברתי איתה על כל מיני  דברים שעברו לי השבוע והיא התחילה בשיא "חוכמתה" לדבר על האקס שלה כמה היה להם כיף וכמה אידיוט הוא היה לקראת הסוף (בזמן זה לא הבנתי אותה מה לעשות הן היו שם "השדיים") רונן קרא לי הצדה ואמר שהוא מכיר את מיכל הזאת ולא כל כך נוח לו שאני "מתיידד" איתה  "היא לא בשבילך"  שאלתי לו מאיפה אתה יודע הוא אמר לי שיצא איתה לפני שנה  הוא הכיר אותה בטיול בדרום אמריקה לא הבנתי את רונן חשבתי שהוא דלוק עליה ורוצה אותה לעצמו שאלתי אותו "מה הקטע גבר לא נעים לי  להשאיר אותה לבד תראה אותה כמה היא חמה עכשיו", רונן היה זאוף ואמר- "תעשה מה בראש שלך" זה היה נורא מוזר בגלל שאף פעם אין מצב שאנחנו רבים בגלל בחורה, יש לנו מין קוד כזה. ניגשתי אליה, לא יכולתי שלא היא הייתה מהפנטת (או...איזה שדיים) סיימנו את הלילה אצלה... דוספוואה למיכלי,

זהו הג'חנון התקרר לי בנתיים,

                      אמשיך לעדכן בהמשך (דרך אגב הסתבר לי שרונן סתם היה מבאוס באותו היום, הוא בסוף פירגן)

 

                                   דרך אגב תעשו טובה ותיכנסו לאתר של פרוייקט  "מתערכים" זה חשוב לי, משהו שקשור ללימודים:

                                              www.values.co.il    

                                                        שבוע דבש

                                                             - נמרוד

נכתב על ידי נמרוד_ארבל , 3/5/2008 12:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  נמרוד_ארבל

בן: 42

תמונה




384
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמרוד_ארבל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמרוד_ארבל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)