לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Does somebody know where can i find happiness?ן

כינוי:  ~שדונית~

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אני שונה. אבל עם אותם הרגלים.


אני מדפדפת אחרונה (שוב),

ואני תוהה לעצמי,

איזו שונה הייתי לפני 5 שנים ,

איזו אמיצה הייתי לפני 4 שנים,

ואיך הכל התחיל להשתנות לפני 3 שנים.

 

 

למרות כל זה.

אני חושבת שרק דבר אחד לא השתנה מאז.

זה משעשע,

אבל אותה האובססיה, עדיין קיימת.

ובין אם פעם היא נחלשת ונעלמת, ובין אם היא מתחזקת ומפריעה לי לישון.

אני חושבת שבסופו של דבר היא תמיד תיהיה שם.

 

 

הוא אמר שהוא אף פעם לא היה פה.

אבל בעצם, מי יודע.

הוא הראה שהוא אף פעם לא אהב, ואף פעם לא היה לו אכפת,

אבל בעצם, הוא היה הזה שהכי התעניין במבטים שלי, והגיב על כל המעשים שלי,

ואיכשו, בצורה לא נראת,

איכשו, תמיד הוא היה שם.

 

אבל אני התגברתי.

ואפילו הוא.

אני עברתי. אני למדתי.

אני חדשה.

ואולי אפילו הוא כבר לא אותו אחד.

 

אבל תמיד,

תמיד,

אני אחפש אותו בין הרחובות,

אני תמיד אזכר בו בדקות הלא מעשיות,

בדקות הנוסטלגיות.

 

אח.

זוהי בהחלט אובססיה.

מחלה חשוכת מרפא.

נכתב על ידי ~שדונית~ , 21/4/2008 23:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של S@tine ב-27/4/2008 23:31
 





13,622
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~שדונית~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~שדונית~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)