לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its my life :]


כי שניצל זה סקסי XD

Avatarכינוי:  sonka_motek

בת: 31

ICQ: 401157707 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

פוטתמונות ענק מכל הזמנים...


שלוםםםםםם.....
לכל מי שביקש שאני יעדכן וישים תמונות!
אז הנה אחרי חצי שנה נזכרתי XD



זה מהיומולדת של יאנה

קיצר כולם..


חהחהח אלכססס הטיפש ><"

אני ומארקקקק 33333>


אוקי זה לפני איזה 100 שנה שיצאנו לארבנל XD

אני וחיים שליייי 33333>


שתי דניאל אני ויאנה

כנ"ל

דאבל נשיקההה 33>


חלק קטן מכל האנשים





דניאל ג'ניה דניאל ואני...






מהיומולדת של ויקה

מישקע ריטקע וויקה

כולם...



אני טלקע וריטע




אני ודניאל

אלמוג איגור אני טלקע ויאן

אני ואלמוג


לפני כמה זמן היינו בים ...
אני דימה וסלבה


אני עם אחיותתת 3333>

אליושה ריטה סלבה ואני





דימה סלבה אליושה אני ויאן


סתם תמונות מהבצפר ...

סתם במחששה...

דובייי 3333>

אני ריטה ואיגור

אני קסיושה ואיגור

אני ואליושה


הנה כמה תמונות שהייתי פשוט חייבת לשים...
(אני כל כך מתגעגעת לכמה אנשים שבתמונות )

תמונה מלפני שנה...


יום עצמאות שעבר...


ל"ג בעומר שעבר..

וואיי זה בקיץ כשעוד היה לי בלונד...




אני ומאשקעע 3>

דימה אני דימה

אני :)

אני והמתוקה שלי 3>


אני ואחותיייי

קסיוחה שלי 3>


וואי הייתי חייבת לשים את זהה... הם כאלה מתוקיםםםם 333>


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ><" (אה וזה צולם בשיעור לשון...)

מתוקה שלי 3>


באילת...


זה מאיזה טיול...

הרגע רק שמתי לב שאני הבת היחדה שם ><"






תמונות מאילת....











איכס...


לא ריטה זה לא אמיתיייייי ><"

חחח יפה ?




אוי היה שם כלב כזה חמודדד

זה בספינה....


זהו P:


נכתב על ידי sonka_motek , 20/3/2009 12:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,398
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsonka_motek אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sonka_motek ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)