לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Behind Blue Eyes



Avatarכינוי:  Behind My Eyes

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

עידכון:]


שלום D=

אז.. איך עבר עליכם יום העצמאות?!

לי היה מממממש כיף !

אז קודם הלכתי לחברה שלי, משם הלכנו להופעות היינו שם כמה זמן ואז הלכנו לקנות ספריי קצף ועשינו מן מלחמת קצף ארוכה וזה אחד הדברים היותר מצחחיקיםם XDD.

הסתובבנו ככה עד הלילה.. לא זוכרת כל כך מה הייתה השעה ואז הלכנו כמה חברים לבית של חברה שלי, ראינו סרט (אפחד לא ראה XD) ואז כל אחד תפס "פינה" והלך לישון חחח..

זה היה כבר לקראת הבוקר חח והתעוררתי איזה שמונים פעם כי לא יכולתי להרדם ולהפתעתי ראיתי שגם חלק מהחברים לא נרדמו אז דיברנו וכאלה..

ובצהריים הלכתי הבייתה כדי לעשות על האש עם המשפחה וזה היה אחד היום העצמאותים הכי כיפים שהיו לי XD.

אני כבר ממש ממש מחכה לל"ג בעומר! נראלי הוא הולך להיות ממש כיף (:



I dreamed I was missing, you were so scared
But no one would listen, 'cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
What am I leaving when I'm done here?

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest

Leave out all the rest, don't be afraid
I've taken my beating, I've shared what I made
I'm strong on the surface, not all the way through
I've never been perfect, but neither have you

So if you're asking me, I want you to know

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

When my time comes, forget the wrong that I've done
Help me leave behind some reasons to be missed
Don't resent me, and when you're feeling empty
Keep me in your memory, leave out all the rest
Leave out all the rest

Forgetting all the hurt inside you've learned to hide so well
Pretending someone else can come and save me from myself
I can't be who you are

I can't be who you are

 

שבוע טוב D:

נ.ב- עברתי את ה-200 כניסות.. טו-אוב:]

 

נכתב על ידי Behind My Eyes , 11/5/2008 16:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון


יום שבת, 3.05.08

שלום D: ממצב ?

עברתי את המאה כניסות ! ! חח אני יודעת שזה קצת אבל עדיין אני גאה=]

 אז אתמול היינו כמה חברים בבית של ידיד שלי וראינו סרט P:

היה ממש כיף וממצחיק.

יום רביעי מדינתינו החביבה חוגגת 60 ! (חח מזל טוב)

כמו כל שנה חח אפשר לקרוא לזה מסורת, נלך קבוצה גדולה של ילדים כדי לראות את ההופעות

ונשפריץ אחד על השני קצף XD

אז שבוע הבא אני כמעט לא לומדת, כל פעם יש איזה משהו בבצפר שמבטל שעות וכאלה שזה ממש מעולה.

עוד מעט חופש גדול:]

וואי אני ממש מחכה לחופש הזה, גם אם נראה שחודשיים זה נורא הרבה זמן, עדיין יש את ל"ג בעומר ואת שבועות שבאמצע אז זה יעבור דיי מהר (:



Yesterday, all my troubles seemed so far away
Now it look as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday

Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
oh, yesterday came suddenly

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
oh, I believe in yesterday

Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday

Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
oh, I believe in yesterday, Mm

 

קלאסיקה :]

תגיבו^^

 

נכתב על ידי Behind My Eyes , 3/5/2008 20:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום השואה.


יום חמישי, 1.05.08

יום השואה תמיד היה עניין גדול בשבילי..

סבתא רבה שלי ברחה והצטרפה לצבא להילחם נגד הנאצים,

אבא שלה נרצח, אימא שלה מתה מרעב ואח שלה.. טוב בעצם אף אחד לא יודע בדיוק מה קרה לו.. אבל כנראה שהוא נרצח.

כשאני מסתכלת על סבתא רבה שלי אני מבינה כמה מזל יש לי שיש לי סבתא כזאת.

6 מליון יהודים נספו בשואה. למה? כי הם היו יהודים.

זה נורא קשה להבין את זה, אתה נרצח בגלל הדת שלך, שאיתה נולדת, אתה נרצח כי אתה כנראה "פחות חשוב" מהאחר וזה בלתי נתפס איך אפשר להשמיד מספר עצום כזה של אנשים, אנשים שכל מה שרצו זה לחיות כמו כולם, להקים משפחה, להזדקן וכמו שאומרים

"לחיות באושר ועושר"

אבל זה לא קרה..

מה שאני מנסה להגיד זה, שצריך להעריך יותר את מה שיש לך, להעריך את המשפחה, את החיים.

6 מליון יהודים לא זכו לזה. הם התחילו מהמוות ולא הספיקו לחיות את החיים.

במותם, ציוו לנו את החיים

ולכן, אנחנו חייבים לזכור ופשוט אף פעם לא לשכוח, כדי להעביר מדור לדור את הזוועות שהאנשים האלה עברו, את הרעב, את הקור

מה שבעבורנו הוא מובן מאליו, להם זה היה עניין גדול.

לזכור ולא לשכוח!

 

ערב יום השואה

 

נכתב על ידי Behind My Eyes , 1/5/2008 20:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





299
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehind My Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Behind My Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)