לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי :]



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


100 תמונות יפות לעיצובים!!!

תלחצו על התמונות ואז תראו אותן בגדול-

  

 

 

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

  

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

 

טובב סתאםםם שמתי לכם את התמוות האלה כי לא כתבתי הרבה זמן

בבלוג אזז סתאאם אני שמה לכם אותם כי לא היה לי מה לרשום...!!!

 

נכתב על ידי , 16/7/2008 11:10  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטטטטטטטתתמונותתת ענקק =]


 

 

טובב תראו ת'פוסטט תמונותת...

(רובבבב התמונות פהה הן שלי חח XD )

 

 

 

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                         חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                  חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                          חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                              חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת 

                                                  חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                     חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                         חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                            חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                               חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                  חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

                                                                      חיבוק של הסוררת

 

אני ני חח.. 33><

 

 

 

אני עםם איפורר מצחיקק חח XD

 

 

 

אנייי 33333333><

 

 

 

אניייי XDXDXD

 

 

 

אנייי קימושששש

 

 

 

חחחח אני שובב

 

 

 

אניני חח XD

 

 

אני.................................

 

אני...שובושוב..

 

 

 

אנייייייי

 

 

 

שוב אניי

 

 

 

אנייי..צבעתי קצת תשיער חחXD

 

 

 

אנייי....33333333>

 

 

 

אני עם מזזררקק שוקולדד..

 

 

 

אני והמזרקק יאאאאאאמי

 

 

 

אני ומזרקי שובבב..

 

 

 

אניי וכריתת שדותיי קנתה לי 33>

 

 

 

מאאיי איממממללההה

 

 

 

מאיושששששששש

 

 

 

אניני  33> =] XD

 

 

טובבב זהו ביינתיים אזז ביי ביי

 

 

 

וו...........תגיבו..............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/7/2008 01:22  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,257

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*קימו'ש* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *קימו'ש* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)