לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We Will Rise


משעמם לי בחיים אז פתחתי בלוג. אחלה תיאור לא? XD


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עידכון אחרי הרבה זמן...


בערך שבועיים לא עידכנתי פה, וזה די מוזר, אני זוכר שפעם כל יום עידכנתי.XD

אבל תכלס ככה זה אצל כולם..

אז הבא נתחילD:

הצילומים של הסרט התחילו סופסוף (יוהו!) ואתמול(ראשון) התחלנו לצלם.

עברו יומיים ואני מרגיש שעברו שבועיים, עברו 2 ימי צילום עמוסים, מעייפים, אבל בסופו של דבר ממש כייפים.

אתמול צילמנו בעירוני א', וברחובות ליד עירוני א'.

היום צילמנו בבית של אחת השחקניות, ובמתנ"ס. סה"כ 6 סצינות, מתוך איזה 22 XD

אמנם זה לא סרט הוליוודי, אבל בזכות הסרט הזה זה יהיה קיץ שאני לא אשכח להרבה מאוד זמן..

ועכשיו לדברים אחרים.

בשבוע שעבר הייתי פעמיים ביס פלאנט, הפעמיים הראשונות בחייXD בפעם הראשונה עם שפיץ לירן וגל ופעם שניה עם אור ואלינה. מיד אחרי הסרט עם אור ואלינה נסעתי לכרמל ליומולדת של ילדה שאני לא ממש מכיר עם גיל ויותם. היה הזוי בטירוף. נכנסנו לריאלי ושם יש דברים שלא ממש מותר לי לספרXD, ישבנו בלג'נדה, ובסוף שחיכינו למונית גיל לא מצא את האמפי4 שלו, חזרנו לריאלי, עשינו חיפושים, גיל התחרפן שם, ובסופו של דבר זה היה בבית שלו. XD

אממ..בשלישי למדתי סולו של מטאליקה(!), ונפגשתי עם אלינה(מה שהיה ממש כיף).

ובהמשך השבוע, כל יום צילומים של איזה 8-9 שעות. יאי.

שבוע טוב לכולםD:

נכתב על ידי only daniel , 28/7/2008 20:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושבו בנים לגבולם...


אחרי שנתיים קשות, מאוד קשות, אהוד גולדווסר ואלדד רגב חזרו הביתה.

רק חבל שלא שלמים ולא בריאים.

כולם אומרים שיצאנו פראיירים, ששיחררנו כ"כ הרבה אסירים בשביל 2 גופות.

כל מי שחושב ככה, הוא מטומטם. פשוט מטומטם. אצל החיזבאללה, הם מתייחסים לבנאדם שמת כלא נורא, זה רק עוד אחד, ופה בישראל, כל חייל שמת, זאת אבדה גדולה. מאוד גדולה. והצעד שהממשלה עשתה, הוא חכם לדעתי. החזרנו שני חיילים חטופים הביתה, ואמנם זה משנה שהם מתים, אבל הגופות שלהם כאן בארץ מולדתם, עכשיו הם יוכלו להקבר כאן והם ייזכרו כאן לנצח בתור גיבורים.

והחיילים ששחיררנו בתמורה, אני מאמין שהם לא ישרדו הרבה זמן, ואת והקונטאר הזה לא יישאר בחיים להרבה זמן.

אתמול היה יום עצוב. אין ספק, אבל מצד שני, משמח, כי זה מראה שהממשלה שלנו עוד מסוגלת להשיב את החיילים שלה הביתה.

לא היה כתוב את זה בעיתונות, אבל קרנית גולדווסר, אישתו של אודי, אמרה לפרס בצד שהיא תעשה הכל כדי להחזיר את גלעד שליט. ואני מאמין שגלעד יחזור הביתה בריא ושלם.

ועכשיו לנושאים אחרים.

אתמול בלילה אני גיל וסיון הלכנו לרמת אשכול, אל לב הביתה.

היה כיף. היה ממש ממש כיף. בהתחלה היה כרגיל, אח"כ יצאנו החוצה עם ענבים והתחלנו מלחמת ענבים(אל תשאלוXD) ושחזרנו ראינו החוש השישי תוך כדי גריסת גלידה וחטיפיםXD

אח"כ סיון הלכה, ואני לב וגיל הכנו סלט וב8 וסתם דיברנו לנו, וב8 וחצי השארתי את גיל עם לב וחיפשתי כמו מסומם תחנה, עד שמצאתי ועליתי על איזשהו קו שעשה סיבוב בכל חיפה. בקיצור, ב9 הייתי בבית, וב9 ועשרה הלכתי לגרנד עם אמא שלי, אח שלי, חברה של אמא שלי וחבר של אח שלי שהוא במקרה הבן שלה. עכישו השעה 12, וחזרתי לפני 5 דקות, ואני אחרי 25 שעות ללא שינה. לא כיף.XD

אממ...עכשיו אני בטח אלך להרדם מול איזה סידרה לשעתיים, ואח"כ ללכת לעמרי, ובערב היומולדת של רועי. שוב חוזר בבוקר.XD

יומטובD: וטיפ, תשנו, זה בריא.XDDDD

נכתב על ידי only daniel , 18/7/2008 09:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיום כיתה ט', באופן רשמי הפעם.


זהו, לפני מספר ימים, הסתיימה לה כיתה ט'.

ואיך אני מסכם את השנה הזאת?

(נראלי כבר כתבתי את זה פה אבל לא חשובXD)

עד השביתה, אחת התקופות הכי טובות שהיו לי. ומהשביתה, אחת התקופות הגרועות שהיו לי.

אבל נו טוב, העיקר שעכשיו סבבה.

אממ..קודם כל, עברתי את המבחן במתמטיקה שחרשתי עליו שבוע וחצי לפני ועליתי ל4 יחידות רק עם עוד 3 תלמידים, ואני ממש שמח מזה האמת...

והתעודה...עזבו.XD

בשישי בערב יצאתי עם קצת הרבה אנשים לים לחגוג את סיום השנה. היה ממש אבל ממש ממש כיף. הבאנו 2 גיטרות, ונשארנו עד 4 לפנות בוקר (קווי לילה שליטה!) ואז הלכנו לשבשבת עד 8 בבוקר..וב8 אני רביד ושפיץ הלכנו עם גיטרה ביד והתחלנו לנגן לאנשים..זה היה משעשעD:

בשבת לא עשיתי כלום, רק ישנתי ובערב יצאתי עם גיל לאכול אגרול ואת מי לא פגשנו? את נועה, רן, לב, ועוד ילדה מהכיתה שלי. אח"כ הלכתי עם גיל ורן לתל חי להפגש עם דיאנה וחן, ואז תומר ויותם הגיעו ורן הלך, ומהקטע הזה, אני באמת מעדיף שלא לפרט, מי שצריך לדעת יודע..XDDD

והיום...הייתה ישיבה של הסרט. ועשיתי את היום הראשון שלי בתור במאי. זה היה נחמד. ודי מצחיק האמת..

ב8 בערך הגעתי הביתה, וב9 וחצי כבר הייתי בגרנד לחגוג את היומולדת של רועי הסרט, רק שמה? הוא מגיל 16 ומעלה, אין כרטיסים. בלעכס. אז אחרי הרבה זמן, החלטנו לנסוע למרכז. היה ממש נחמד, אכלנו בלג'נדה, וסתם הסתובבנו להנאתנו, וב3 וחצי בערך התחלנו לחזור הביתה (באוטובוס, כן? קווי לילה שליטה!XD) והגענו ב4 בערך..וכ"כ כיבדנו את הנהג שאני ועמית שאלנו אותו בסוף אם אנחנו יכולים לחבק אותו ועשינו ואת זה..ואז גם גיל ורן עשו את זה..לחבק נהגי אוטובוס זה כיף.XD

אח"כ פרצנו למחנות העולים, השתעממנו שם ואחרי עשר דקות בערך חזרנו הביתה.

והנה אני פה. כותב לכם, קצת נרקומן מהלילה. אבל נע, זה היה כיףD: וזה לילה ראשון מזה הרבה זמן שאני לא חוזר הביתה במצברוח חרא..יאי לי.XD

ליל"טD: ותהנו מהחופש

 

נכתב על ידי only daniel , 14/7/2008 04:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  only daniel

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לonly daniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על only daniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)