לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life of : 547702


הייתי חייבת לשנות עיצוב, מקסימום אני יחזיר את הקודם, אבל לפי למצב רוח שלי.. לא יכולתי נפשית, לראות עיצוב שמח...

Avatarכינוי:  ^-^ טופזוש ^-^

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

ואו, נהנתי =]


טוב.. אז השנה החדשה התחילה..

ואני מצטערת שלא עידקנתי המווווווון זמן...

פשוט הייתי עסוקה בדברים אחרים   D:

ו... אני רוצה לומר שאני מממש מרוצה מהכיתה שלי ..

והכרתי מלא מלא חברות חדשות..

גם לא מהכיתה =]

ו.. ממש כייייפ לייייייייי !!

כל הפחחדים שלי - התרוששו !

חחח... כי כבר לא מענין אותי כלוום !

אבל אותכם, אני תמייייד יזכור..

ועכשיו אני ממממש לא רוצה חופשים.

כי יותר טוב לי מהבצפר,

אנחנו לומדים פחות..

וצוחקים יותר..

והאווירה ממש כייפית =]

ואינלי שום דבר להגיד על המורות..

למה?

כי כל המורות אותו דבר..

(מכשפות, מטומטמות, חרשות, אוהבת שיעורים.. )

טוב.. אז דיי לחפור,

ונעבווור לנושא החחם !

-

טוב,

מהיום שהכרתי אותך,

קיבלתי זרם,

בכל הגוף..

ועכשיו אני לא מפסיקה לחשוב עליך !

מה יהיה ?!

בגללך אני לא מקשיבה בשיעורים..

וזה אמיתי...

אהבה ממבט ראשון ,

אף פעם לא האמנתי בזה..

אבל עכשיו אני כבר לא יודעת מה לעשות !!

דבר כזה עוד לא קרה לי ...

והוא גם לא יקרה..

כי אתה..

מיוחד...

והחיוך שלך...

הורס =]

איזה כיפ..

שאתה ממש קרוב אלי בשיעורים... !!!

ככה יותר טוב לי !
3 מילים..

משמעות ענקייית !

"אני אוהבת אותך"

משפט מדהים..

תמיד כולם אומרים שהאהבה כואבת..

אבל אני כבר לא מאמינה בזה..

לא יודעת..

משו קורה לי שאתה עובר לידי..

כל בוקר ובוקר..

יום יום...

שעה שעה..

שניה שניה...

ואו, אני מש לא יודעת מה לעשות !!

זה לא הגיוניי !

ורק את יודעת את זה,

והאמונה?

כבר לא אמונה.

כי שמעתי,

ראיתי,

הרגשתי,

וזה מה שקרה !

איתך,

ואת יודעת מי את !

כי על ראש הגנב בוער הכובע !

ואת המשפט הזה אני מעריצה !

ואני ידעתי שאני צריכה להפסיק להאמין בך..

כי זאת לא פעם ראשונה שזה קורה לי !

אפילו סליחה לא תעזור...

במקרה שלך !

אני כ"כ כועסת עלייך,

ואפילו נמאס לי ממך !

תמיד אמרת שאת לא סומכם עלי,

ואפילו רבנו בגלל זה !

ואני ?

תמיייד הייתי נאמנה אלייך !

ואת?

צפצפת עלי,

ולא האמנת לי ..

ועכשיו הכל התהפך..

כי אני מפסיקה להאמין בך,

כי לא היה אאףף פעם ששמרת משהו בסוד..

תמיד הלכם מאחוריי גבי ואמרת את זה לאחרים..

עובדה..

שאני יודעת את זה !

אז...

אני אוהבת אותך,

אבל לא מספיק,

 

3>> טופז...

נכתב על ידי ^-^ טופזוש ^-^ , 13/9/2008 17:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,722
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^-^ טופזוש ^-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^-^ טופזוש ^-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)