לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My LiFe




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008




יום:שני
תאריך:28.4.08
שעה:17:54
העיי מקורה?! .
אתמואל לא הייתי בבצפר ^__^

היה נורא כיף בבית חעחע סתאאםם היה חרא כי הייתי צריכה לנקות בחדר -_____-
היוםם הייתיי צריכה להסתפר אבלל בסוף.?!
אני הולכתת מחרר אופפ הכל בגלל אבא שלי

הוא לא אוהב את זה שהפוני בעניים שלי ) :
האא וו.?! היוםם זה  גמר להוריד לי בראץ הסרט סופ סופ ( " :
אז יאללה בעיי זזתי לראות בראץ הסרט

-הייתי-

נכתב על ידי marina_____x33 , 28/4/2008 17:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום:שבת
תאריך:26.4.08
שעה:00:16
העיי מקורה?! .
חעחע למה נראלכם אני כותבת את הפוסטט?!
כי מצ'עמם ליי מאודד וכי לא באלי לישון חעחע ( " :
יאופיי מחר אני לא הולכת לבצפרר להלהלהלהל^^
חעחע יודעים למה?! כי אפחד לא בא אז גמני לא יבוא ( :
כולם יושנים אצליי Zz ורק אני ערה ^___^
היוםם הייתיי בביגג וקניתיי מלא מלא מלא בגדים
מלעשות אני מ כ ו ר ה כמו כל ילדה [ =
האאא וראיתיי היום הישרדות היה מעניין חעחע
טובב אין לי עוד על מה לחפור יאללה בעיי
-הייתיי-

נכתב על ידי marina_____x33 , 27/4/2008 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  marina_____x33

בת: 28

ICQ: 401347984 




190

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmarina_____x33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על marina_____x33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)