לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

little lie-סיפור על טוקיו הוטל


סיפור על טוקיו הוטל...כנסו ותגלוD=

Avatarכינוי:  TOAST_X

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

האהאה פרק שאני ורק אני קוראת אותו!!


נחמד שמישהו קורא=[

 

 

פרק שני

 

"אז לאיפה אתה לוקח אותי?"שאלה אמה כשהיא נגררת אחרי טום למסדרון צר.

"לאכול-אוכל-אכיל" הוא אמר וניסה לפתוח דלת גדולה.

"לא נראה לי שחדר האוכל פתוח עכשיו..."אמרה אמה והתיישבה על הרצפה.

"בגלל זה אני מנסה לפוח את המטבח..."אמר טום ובעט בדלת אחרי כמה ניסיונות,ללא הצלחה.

"תן לי" אמרה אמה וקמה מהרצפה.

"איך חלשלושה ורעבה כמוך יכולה לפתוח שגבר כמוני לא מצליח?"שאל טום והתרחק מהדלת.

"ככה...."אמרה איימי ופנתה לאחד עובדי בית המלון.

"אתה יכול בבקשה לפתוח לי את המטבח?"היא שאלה אותו ושלבה את ידיה כדי להבליט את החזה.

"אין בעיה" ענה הבחור ,פתח את הדלת והלך.

"זה שלי אין ציצי לא אומר שום דבר...."אמר טום ונכנס אל המטבח שהיה ריק מאדם בשעה זו.

 

- - -

 

"אז איך הכרת אותו?"שאל טום ודחף עוד כף של גלידת וניל עם עוגיות לפיו.

"פגשתי אותו במועדון באחת מהחופשות שלכם והנחמד שפך עלי בירה" היא אמרה ומצצה את הגלידה מכף.

"תמשיכי..."אמר טום והמשיך לזלול.

"צעקתי עליו כמו כל בחורה נורמאלית אז הוא נתן לי ללבוש את החולצה שלו..."

"איכס,כולם ראו את השומנים שלו?"

"חח,הוא הזמין אותי לרקוד ומשם אתה לא רוצה לדעת..."היא אמרה ובכנה את הכף שלה.

"תגידי..."

"הא?"

"מה את חושבת שהם יגידו עם מחר בבוקר הם יראו דלי שלם של גלידה חסר?"

"תתפלל שהם לא יראו..."אמרה אמה ושמה את הכף בכיור.

 

- - -

 

"כי אתה זה שתספר לה!"

"זה ישבור אותה!"

"זה שאתה איתה שובר אותה!!"

"אני באמת אוהב אותה!!"

"אז תעשה טובה לכולם ותספר לה"

"אני לא יכול"

"אז אני יעשה את זה בשבילך!"

 

גיאורג התעורר בבהלה מעוד סיוט שבעצם זאת המציאות.

 

"אמה?"הוא שאל אל החלל הריק אחרי ששם לב שהיא לא שוכבת לצידו.

 

הוא ישב על המיטה כמה דקות,בוהה באוויר ופתאום הדלת נפתחה.

 

"למה את ער?"שאלה אמה והורידה את הקפקפים שהיו על רגליה.

"חלום רע,איפה היית?"הוא שאל והדליק את המנורה הקטנה שהייתה לידו.

"הייתי רעבה..."היא אמרה והורידה מימנה את העליונית שלבשה.

"אז למה לא הערת אותי?"הוא שאל ושפשף את עיניו.

"כי נראית חמוד..."היא אמרה וכיבתה את האור הקטן.

"אווו....."

גיאורג נשכב חזרה ואמה התיישבה מעליו.

"צריכים לקום מוקדם מחר..."הוא אמר.

"לא נורא,נספיק" היא אמרה והתחילה לנשק נשיקות קטנות את גופו החשוף.

גיאורג הוריד מעליה את הגופייה עם הציור של מיקי-מאוס [גופיית פיג'מה]

אמרה הזיזה את שיערה מאחורי אוזנייה ונשקה לשפתיו של גיאורג.

"אני אוהבת אותך" היא אמרה והתחילה לשחק עם שלוי תחתוניו.

"גם אני" הוא אמר והפך אותה ,ככה שהוא עכשיו מעליה.

גיאורג שיחק עם תחתוניה ותוך כמה שניות עם כבר לא היו עליה.

הוא נשק למצחה והתחל לזוז קדימה ואחורה.

שנהם שמעו פתאום צלצול חזק מהפלאפון שלו.

"שיט" הוא מלמל וירד ממנה.

"הלו?,דיוויד?.טוב...עוד חצי שעה?,טוב...ביי" הוא אמר וניתק.

"עוד חצי שעה למטה...."הוא אמר בעצב והתחיל להתלבש.

אמה כיסתה את גופה בשמיכה הלבנה,"עדיין יש זמן..."היא אמרה ותקעה בו מבט.

 "שיקפוץ דיוויד"

 

- - -

 

"אמרתי חצי שעה לא שעה וחצי!!"צרח דיוויד כששנהם יצאו מהמעלית.

"מצטערים..."אמרו שנהם וחייכו חיוך מבויש.

"שזה לא יחזור!"הוא אמר בעצבים.

 

נכתב על ידי TOAST_X , 9/6/2008 20:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTOAST_X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TOAST_X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)