לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Doctor, Doctor, I've got an emergency It seems I'm head over heels, a case of L-O-V-E"

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

עידכון נורמאלי!


סמאללה עד שהצלחתי לעדכן פה ><"

היה לי ימים נחמדים יחסית. היה לי מבחן בביולוגיה, שאני מקווה לקבל 80 בערך [בעזרת השם], וסתם היה כזה בסטייל ימי הולדת לאנשימים.

וגם כי נתקעתי מול MTV MUSIC [וכן, יש הבדלים בין זה לMTV רגיל O:] והכרתי מוסיקה טובה כזאתי ונחמדה.

כשאני אגיע הביתה אני אשפץ ת'בלוג שלי.

ואני אוהבת ת'אמפי שלי. :D

והאוס שולט!

ואין לי מה לכתוב יותר XDD

אה כן, התחלתי לראות KYLE XY וזה כזה 3333>

 

טוב יאללה, הלכתי לדרכי האבודה.

לאב יא,

פול. 3>

נכתב על ידי , 31/1/2009 11:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


העצומה הועברה לפה:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=616385

נכתב על ידי , 31/1/2009 11:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון+מה שאני חושבת על פרו אנה.


היום היה לי יום די נחמד. היה לי מתמ' ונעם הגיעה אז לא היה לי משעמם, היה אזרחות שהיה מגנוב והיה שעתיים ביולוגיה שדיברה על בולמיה, אנורקסיה, אכילה כפייתית והשמנת יתר.

ומכיוון שזאת אני, נכנסתי לישרא בלוג לבדוק את התופעה שנקראת "פרו אנה"

אתם יודעים מה? אני יודעת שמה שאני אומרת לא ישנה את דעתן של האנורקסיות שחושבות שזה סקסי להרזות/ללכת אל המוות.

זה פשוט מזוויע מה שהולך אצל הבנות האלו.

המטרה שלהן היא לא לאכול בכלל, לרדת במשקל ולעשות ספורט.

כן, ככה הן יורדות. למוות.

הבעיה היא שאין אפשרות לצאת מזה.

ויודעים מה? לי כן אכפת.

אכפת לי לראות אנשים שהורגים את עצמם רק כדי להיות יפים.

רוצים לדעת מאיפה זה מתחיל?

מאיתנו. מהעובדה שאנחנו יורדים על אחרים. מהעובדה שאנחנו לא יודעים להעריך אחרים ויורדם עליהם.

ואנורקסיה זאת מחלה כ"כ קשה שאי אפשר לצאת ממנה כמעט. ואם תצאו ממנה יש שני דרכים-

חיים ומוות. הרוב הולכות למוות.

הייתי מעלה לפה סרטון של פליקס שהוא חשוב לא פחות, אבל אני לא מוצאת אותו.

הסרטון מספר על נערה שרואה את עצמה שמנה במראה, שומנים שצריך להוריד, שבסה"כ, במציאות, היא כ"כ רזה שזה מפחיד.

אתם יודעים מה צריך לעשות?

להתחיל לסגור את הטבעות של הפרו אנה, להתחיל בכלל לסגוראת הבלוגים.

כי זה מתחיל מבלוגים. כן, זה מתחיל מבלוגים.

מאנשים שמספרים כמה כיף לרדת, ומספרים על הדרכים, ואחרים מאמצים את זה.

אני מציעה לסגור את הבלוגים כדי להציל חיים ולהתחיל לחיות נכון.

כול האנורקסיות רוצות שינוי עכשיו. אבל שינוי עכשיו לא יבוא.

ויודעים מה? שינוי יבוא כשתתחילו לאכול כמו שצריך, שתתחילו להזיז ת'תחת שלכם ולאכול פחות במקדונלס ולחיות בריא.

וכן, אולי זה לא קשור ואולי זה אמור להיות בלוג פרטי וכול הבולשיט הזה, אבל זאת דעתי. ושל אני מקווה עוד כמה.

 

תצילו אותם. תצילו חיים.

נכתב על ידי , 30/1/2009 16:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





481
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhiteHorse~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhiteHorse~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)