לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's my life, Not yours!

Just read it, Don't whine about it! :D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

האוס, ממכר כמו ויקודין!


זהו, הרגע סיימתי לראות את הפרקים ה"אחרונים" של עכשיו בעונה השישית.

אני התחלתי לראות את הסדרה לפני חודש, אני פשוט התמכרתי.

אני הגעתי למצב שבו... אני רואה עשרה פרקים ברצף, זה פשוט שגעון מה שהלך.

ועכשיו שהוא נגמר בקרוב, אני הולך להיות מבואס לאללה!

 

הפרק הנוכחי הוא פרק 17, אני מחכה שפרק 18 יעלה לאינטרנט בכדי שאני אוריד אותו כבר!

דיי, זה פשוט לא אפשרי... למה תמיד הדברים הטובים, נגמרים מהר?!

קודם "זהות בדויה", אחר כך "THE BRIGADA" (סדרת פשע רוסית, ממליץ בחום).

 

 

 

אז כרגע, אני פותח במסע חיפושים לסדרה טובה וממכרת (עדיפות לכמה שיותר עונות, עם כמה שיותר פרקים בעונה, שפרק אחד הוא מינימום חצי שעה).

תמליצו! :D

נכתב על ידי NivStyle , 25/4/2010 11:53   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי, אינטרנט, פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i LoVe GeRaRd WaY ב-5/6/2010 14:06
 



I WANT MY CAMERA BACK!!!


קניתי לאחרונה מצלמה דיגיטאלית חדשה: Pentax X70.
לצלם איתה, היה פשוט תענוג שלא נדבר על יכולת הוידאו שלה באיכות 720P.
צילמתי איתה כמה שיכלתי, היא הייתה אצלי פחות מחודש מאז שקניתי אותה.
עד שיום אחד, הצמצם החליט שהוא לא מוכן לצלם יותר והוא לוקח את המצלמה איתו לקבר.

תבינו, המצלמה הייתה אצלי פחות מחודש!!!

על כל מקרה, זו לא הסיבה העיקרית שאני כועס.
כמו בנאדם נורמלי, חיש מהר רצתי לחנות שממנה קניתי את המצלמה וביקשתי שישלחו אותה לתיקון.
המוכרת, אמרה לי שבגלל שהמצלמה חדשה אז אין סיבה לתקן פשוט ישלחו לי מצלמה חדשה!
שמחתי מאוד למשמע אוזניי , שאלתי כמה ימים זה אמור לקחת?
ענתה לי, "עד עשרה ימים, המצלמה מגיעה אלינו ואני אתקשר אלייך".
לקחה ממני את פרטיי ויצאתי עם תחושת עצב קלה, שחיכיתי הרבה זמן עד שהצלחתי לשכנע את ההורים לקנות לי מצלמה חדשה והופ היא בתיקון.

כבר עברו כמעט שבועיים ועדיין לא קיבלתי תשובה, כל פעם שאני מתקשר לחנות המוכרת אומרת לי שהיא מנסה לזרז אותם כמה שיותר.

אין לי כל כך מה לעשות, אני לא מכיר אף אחד בחברה, אז כל שנותר לי לעשות הוא רק לחכות כמו אידיוט ובנתיים להסתפק במצלמת הטלפון 3.2 מגה פיקסל עם פלאש שבקושי מאיר את חדר המדרגות. בוכה

כשאני מנסה לדבר עם אבא שלי על זה, הוא תמיד חוזר ואומר "אתה לחצת עליי לקנות את המצלמה הזאת ספציפית, לא אחרת".
"לחצתי" עליו, אחרי שעשיתי בירורים לגבי הדגם של המצלמה והבנתי שהיא מצלמה מעולה ופנטקס זו חברה עם שם עולמי (אבל, חברה סינית מה אפשר לעשות ). חחח

טוב, אז אני מקווה שהיא תחזור מהר, בכדי שאני אוכל לחזור לצלם.
בנתיים, יצא לי למצוא הרבה מקומות לצילום שאני לא יודע מתי יהיה לי זמן לחזור אליהם.
נכתב על ידי NivStyle , 24/4/2010 19:40   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי, שחרור קיטור, טכנולוגי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנסיכה והעדשה [: ב-24/4/2010 20:03
 



אחות קטנה = שטן


מכירים את המושג אחות קטנה היא שטן קטן?
כנראה שכן לרוב מי שיש אחות קטנה..

אוקיי, למה אני חושב שאחות קטנה זה שטן קטן?

פשוט, תמיד כשהיא רוצה משהו. אז היא ישר חייבת לקבל, ואני לא מתכוון אם זה בגילאי 3-6...
סבבה אני מבין כולנו היינו כאלו... אבל זה כבר מעצבן, כשהיא בת 11 ועדיין ההורים עושים מה שהיא רוצה.
וזה פשוט מעצבן, אם למשל היא עושה משהו שמעצבן אותי ואני צועק עליה ומוסיף מפגרת, אדיוטית או מטומטמת.
ישר אני חוטף על הראש... זה נמאס עליי!!!
למה אין תרופות נגד אחיות קטנות, שברגע שאני אקח. היא תיעלם או משהו כזה!!!
זה מעצבן!!!

בואו אני אתן לכם דוגמה: הביאו לנו כלב חדש לפני שנתיים וכשהוא היה גור, הוא שיחק עם כולנו וזה...
כשהוא גדל הוא התחיל לאהוב אותי על פני כולם, אז היא נעלבה שהיא ביקשה את הכלב ובסוף הכלב לא שם עליה.
והעניין אם מישהו סתם כאילו מרים עליי יד הכלב נושך אותו.

אז היא פעם עיצבנה אותו או משהו כזה ואז הוא נשך אותה, הוריד לה דם... BU HU HU
והיא החליטה שהיא יותר לא יורדת איתו בתור שלה.
אז קבענו ככה שאם היא לא מטיילת איתו, אז היא לא נוגעת בו, לא משחקת איתו ושוכחת ממנו.
אז היא משחקת איתו, וכל פעם שאני אומר לה לא לגעת בו היא אומרת "אני לא שואלת אותך" וכל הדברים האלו.
ומתי שאני מתעצבן ואני צועק, היא הולכת להורים ואומרת שאני צועק עליה.
וכשאני מספר להם למה צעקתי, אז הם אומרים לה שהיא לא תגע בו.

נחשו מה???

היא ממשיכה לשחק איתו וזה... וזה פשוט מעצבן אותי שהיא "מסובבת את ההורים על האצבע הקטנה".
ואני מסביר להם את זה ועוד אנשים אומרים לה והם אומרים את אותו תירוץ מזדיין "היא קטנה, והיא בת"
אז מה???????????????.
אם היא בת אז מותר לה לעשות מה שהיא רוצה ואז היא עוד תקבל גיבוי?!
סאמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

אני מחכה כבר לעזוב את הבית המזויין הזה או שהיא תעזוב סעמק איתה... נמאסה עליי!!!

אני יודע שאני נשמע קטנוני, אבל זה מה שמעצבן אותי!!!
וכל פעם זה חוזר על עצמו... יש עוד דוגמאות, אבל זאת הדוגמה שעלתה לי לראש!!!

חשבתי שאם אני ארשום את זה פה... אני ארגיש יותר טוב...
זה לאאאאאאאאא עוזררררררררררררררררררר.


BLYAT
נכתב על ידי NivStyle , 12/7/2008 20:55   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i LoVe GeRaRd WaY ב-15/10/2008 12:26
 



עוד יום מוזר?!


טוב, אז היום היה לי יום דיי מוזר.
חוץ מזה שבאתי לביצפר עם מצלמת וידאו במטרה לצלם סרטונים ולהעשיר את עמוד היוטיוב שלי
וכרגיל, אין כלום לצלם -_-.
אז היו לנו היום הסטוריה שעתיים חזרות למתכונת :S (לא היה משעמם כמו תמיד, היה משעשע חחח)
ואז עברנו למתמטיקה...
אמממ... כולם נכשלו במתכונת חחח (זה עצוב, לא מצחיק. אבל צריך לצחוק זה עוזר XD)
אז בסוף ישבנו כזה סתם בביצפר. פתאום התחלתי סתם לצחוק ...
(השתגעתי?! או שזה פשוט מהחום?!) חחח
אז הלכתי הביתה, ועד שהגיע אוטובוס, כמעט מתתי מהחום -_-.
וזה רק הולך ונעשה יותר דפוק... הגיע בסוף אוטובוס קו 251 המיוחל.
ונחשו מה??? לא היו מקומות לשבת :S...
אז ישבתי ליד איזו דתייה אחת... (אני לא צוחק, אבל חשבתי שמהריח שלה, הצבע של האוטובוס יתקלף.)
ובדיוק באמצע הדרך הביתה, האוטובוס נדפק (הפסיק לעבוד -_-)
אז חיכינו איזה חצי שעה עד שהגיע אוטובוס חלופי.
אז נסענו הביתה ומכיוון שהאוטובוס החלופי לא מגיע לדרך של 251 שקרובה לבית שלי... הייתי צריך לקחת עוד אוטובוס.
אבל... זובייייייייי אני אשלם, אני רוצה פיצוי על העוגמת נפש חחח
אז המנהל של התחנה אמר לנהג לתת לי ולעוד נוסעת שנסעה איתי באוטובוס, לעלות בחינם... YAY
חסכתי 4.70 ש"ח XD...
הלכתי לאסוף את אחותי מהביצפר, ויש שם איזה ילד מהכיתה שלה התלהב ממני חחח.
כל פעם שהוא רואה אותי, הוא אומר לי "תעשה שריר" חחח....
ואני על הרצפה ממנו חחח...
הגעתי הביתה ואז ראיתי סוף סוף ירד לי הסרט "SuperHero"... סרט אחד הקורעים שראיתי חחח
ממליץ מאוד. אז סיימתי לראות אותו וזהו אני חופר פה חחח...

אז המשך יום טוב...

ד"א, בהצלחה לכל אלה שנגשים לבגרות באנגלית ומתמטיקה ביום שלישי הזה 17.6.08
ואל תשכחו... יום חמישי הבא מסיימים ביצפר!!!!!!!!!!!

YAY

NivStyle
נכתב על ידי NivStyle , 12/6/2008 17:18   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום דפוק!!


אוקיי, הרבה זמן לא עדכנתי חח
אז רציתי לספר על היום שלי היום...
היום היה לנו יום הורים... וכרגיל כשהגעתי עם אימי, המחנכת דפקה חיוך שטני כמו בסרטים...
אם היה אפשר היא הייתה עוד צועקת "מואהאהאה"...
-_-'

אוקיי, אז בקיצור הכל על הפנים :S

אמממ מה עוד???

אתמול הייתה לנו מתכונת באנגלית לכל הביצפר... אני עשיתי מתכונת לC... אבל היום המורה שואלת אותי אם בא לי לעשות D -_-
חח אז עשיתי וזהו... ב17.6 אני עושה D חחח...

בקיצור, יום דפוק ולא מובן (כמו כל יום בחיים שלי -_-)

טוב המשך ערב טוב,

NivStyle
נכתב על ידי NivStyle , 2/6/2008 20:31   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוורצ' ב-11/6/2008 17:12
 



היום יום הולדת!!!


היום יום הולדת... לי!!!
מזל טוב... לי!!!
מי בן 17?!... אני!!!

אז חסל קשקשת... ניב!!!


HAPPY FUCKING BIRTHDAY TO ME!!!






נכתב על ידי NivStyle , 11/5/2008 08:42   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של A boy who want to die ב-13/5/2008 07:30
 



"יום המנגל"


אז שוב אני אומר

יום עצמאות שמח



אז היום בבוקר העירו אותי בשעת בוקר מוקדת (8:43),

בכדי להמשיך את ה"מסורת" של 'המנגל של יום העצמאות'.
אז קמתי, שטפתי פנים וזה, התיישבתי קצת למחשב לראות מה ירד כבר ולחכות לצעקה המסורתית של יום העצמאות:

"ניייייייייבבבבבבבבב, תרד למחסן ותוציא את המנגל ואת הפחמים"

אז בלית ברירה, ירדתי למחסן והוצאתי את המנגל...
ונחשו מה????
הם החליטו לתת לי "לשרוף" את הבשרים -_-...
אבל אז הגיעו הדודים והם עשו את זה חח.
אז זה נתן לי עוד מספר שעות של ישיבה מול מסך המחשב המפלצתי YAY...

אז עלינו לדירה של הדודים (הם גרים מעלינו... אין לאן לברוח מהמשפחה הזאת ) והתחלנו לאכול.
ואיך יכולה להיות ארוחה עם משפחה רוסית בלי המשקה המועדף על רוב הרוסים (ועל הערסים הוואנביז -_-)...

VODKA



אז מכיוון שהיום תכל'ס חג, שתיתי עם כולם שלוש כוסיות (זה מה שההורים מרשים לי לשתות עימם חחח).
ואז כולם היו מפוצצים מהאוכל הרב,
אז החלטנו פה אחד (אני ואבא שלי), לנסוע כולם לנהריה לאכול קינוח ולשתות קפה.
אז כולנו נכנסו למכוניות ונסענו לנהריה.
התלבטנו רבות על מקום הישיבה שלנו.
אבל לאחר ויכוחים מרובים ושפיכת דמים (אני מגזים?! ), הגענו להחלטה שנשב בקפה-מסעדה "פינגווין" בגעתון.
אז אחרי סיבובים רבים במציאת חנייה ב"חור" אשר נקרא רחוב הגעתון בנהריה. מצאנו חנייה ורצנו מהר לתפוס שולחן אחרון בחוץ חחח
(חוק מרפי-כשלא רצינו בהתחלה ללכת לפינגווין הוא היה כמעט ריק. וברגע שהחלטנו להכנס לפינגווין הוא היה מפוצץ).
אז ישבנו וחיכינו למלצר, לאחר מספר דקות המלצר הגיע ונתן תפריטים.
אז אני הזמנתי:
וופל בלגי, עם פירות יער, שני כדורי גלידה והרבה קצפת (אבל לא היה שם הרבה קצפת, אז רציתי פיצוי והביאו לי צלחת מלאה בקצפת
ופירות יער.) ומילקשייק בטעם שוקולד+דובדבנים+פצפוצי שוקולד... חחח אני אוהב שוקולד (ואפשר לראות את זה ).

אז אחרי שכולם אכלו ושתו ושבעו... נסענו הביתה.
בדרך חזרה אבא שלי שם דיסק שבן דוד שלו (נגן פסתנר מפורסם מאוסטרליה) שלח לו, ובין רגע כל הנוסעים נרדמו חחח.
אז הגענו הביתה, עשיתי את חובותי בכך שירדתי עם הכלב.
והגיעה ההרגשה הנוראית של "יום המנגל", אז אני בנתיים יושב פה כותב את הפוסט הזה ומחכה שהכדורים יעבדו חחח.

אז הגעתי לסוף הפוסט, אני חושב שזה הפוסט הארוך ביותר שכתבתי חחח ודי אהבתי את זה חחח.

אז לילה טוב לכל הגולשים,
סוף שבוע מהנה לכולם וביי!!!

NivStyle
נכתב על ידי NivStyle , 9/5/2008 02:10   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום עצמאות שמח ועצוב!!!


אוקיי... דבר ראשון:

יום עצמאות שמח
יום הולדת 60
למדינת ישראל



אז אצלנו פה בחור אשר נקרא עכו... הופיעו איזו אחת שהייתה בכוכב נולד (לא קלטתי את השם -_-)...
ואז היו זיקוקים, צילמתי בפלאפון ופתאום הוא החליט לשנות את ההגדרות של עצמו... אני מזה שמח
שאבא שלי מפליג לחו"ל והוא יביא לי פלאפון חדש!!!
טוב נחזור לסיפור... אחרי הזיקוקים, הלכתי עם שתי ידידות לקנות תפוח עם הדבר האדום הזה חחח...
ואז ידידה אחת הלכה הביתה ואני והידידה השנייה הלכנו לכיוון הים והיא רצתה ללכת הביתה חח
אז כמה שלא ג'נטלמני מצידי, היא ליוותה אותי הביתה והיא הלכה חחח...
אז אני פה יושב במחשב ומתחרפן מהקול המזוויע של ריטה והשירים המצמררים של אייל גולן...
עשו לי כאב ראש...

אז עכשיו נעבור לחלק העצוב בפוסט הנ"ל :
כפי שאתם יודעים היום הסתיים יום הזכרון וזה גרם לי עוד יותר לחשוב על החיילים שחרפו נפשם.
ואינם יכולים להשתתף בחגיגות יום העצמאות הרבות.
אני פשוט מרחם על המשפחות של החיילים, שהיום היה טקס לזכרונם ואז היו את החגיגות ש"העבירו"
את אווירת המוות שהייתה במדינה...


אז אני אפרוש לי בנתיים,

לילה טוב ישראבלוג.

NivStyle
נכתב על ידי NivStyle , 7/5/2008 23:26   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוש'''' ב-8/5/2008 01:24
 



קניתי נרגילה נהנה בננה !!!


YAY חחח קניתי היום נרגילה... עלתה לי 85 שקל, אבל זה היה שווה חח
סוף סוף אני אוכל לעשן מתי שבא לי (מתי שההורים לא יהיו בבית חחח)...
ועכשיו למדתי איך להדליק סוף סוף חחח...
וואי מי בא לעשן? חח

גם הכרתי מישהי חמודה פה בבלוג!!!
אז היה לי יום טוב בכללי חח... וואי, מתי יום העצמאות?!
אני רוצה להביא נרגילה חח...
אני מתרגש XD

יאללה תנו בתתחדש...
וואו עוד 9 ימים יום הולדת... ועדיין לא יודע מה לקנות (ראו פוסטים קודמים)...


ד"א... מי רוצה לטייל איתי ביום העצמאות?!&nbsp;
כל החברים אצל החברות והשאירו אותי לבד
נכתב על ידי NivStyle , 2/5/2008 23:12   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של i LoVe GeRaRd WaY ב-4/5/2008 14:03
 



יש לי מזל חרא!!!


אוקיי,
יש לי את המזל הכי גרוע שיכול להיות...
לפני כמה זמן היו לי שברי מאמץ כתוצאה מאימונים מפרכים
ואתמול באמצע משחק כדורסל בביצפר, עשיתי סלטה אחורית כדי להתחמק מכדור למרות שצריך להתכופף קדימה
אני לא חשבתי על זה ופשוט התכופפתי אחורה... נפלתי על הגב ושברתי לעצמי צלעות בצד ימין -_-...

עכשיו אני בקושי הולך ונושם... ואני לא יכול לעשות כלום... לא להתאמן ולא כלום בעעעע
שונא את זה...

וגם רציתי היום להתחיל עם מישהי מהביצפר שלי וזה נדפק לי בגלל הכאבים שלא הלכתי...

ו... היום כשהייתה צפירה אני הייתי בסלון והחלון היה פתוח ובגלל שרק קמתי וישנתי בתחתונים אז הצפירה נזכרה להשמע כאשר עמדתי בתחתונים ליד החלון בסלון... ואני גר בקומה שנייה וכל הרחוב יכול לראות אותי עומד בתחתונים...
אז אני כזה עומד בתחתונים עם ציור של בנאדם מחזיק כוס בירה ביד, באמצע צפירה ליום השואה מול החלון ואני קולט משפחה שלמה עומדת בבית ממול
ומסתכלת עליי ...
ועוד עכשיו מספרים לי שיש לקבוצת כושר שלי (כושר אקסטרים למי שמתאמן בה) היום אימון לילה ואף פעם לא הייתי באחד ובגלל הצלעות
אני לא יכול להשתתף ...

בקיצור מה שאני יכול לומר זה:
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק...

נ.ב.
אתמול בערב ראיתי את הסרט "הפסנתרן" פעם ראשונה... וואו, סרט ממש מרגש...
סבתא שלי הסתכלה איתי והתחילה לבכות והתחילה לספר "אני יודעת מזה, גם אני הייתי בגטו וזה"... לא נתנה לראות את הסרט כמעט -_-...
וזהו... ככה מסתכם יום השואה שלי ..

ועכשיו למשהו שמשמח אותי... עוד 10 ימים יש לי יום הולדת
נכתב על ידי NivStyle , 1/5/2008 18:46   בקטגוריות סתם דברים שעוברים עליי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NivStyle ב-1/5/2008 19:10
 




דפים:  
Avatarכינוי:  NivStyle

בן: 33

MSN: 




661
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNivStyle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NivStyle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)