לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


פה אני אתאר את המסע הארוך והמייגע שלי בדרך לרזון, משקל התחלתי 72 משקל רצוי 47.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מתחילה מחדש..


הכל השתנה בזמן שלא הייתי פה..

אני כבר עוד מעט 8 חודשים בצבא...צעירה...אבל לא עד כדי כך:]

הקילוגרמים כמובן עלו בחזרה...ל73...

יש לי חבר חדש...אוטוטו אנחנו 3 חודשים ביחד...כן...סוף סוף...גם לי מגיע משו טוב כנראה..

 

ובכלל...כשאני מסתכלת על הרשימות ומנקה חצי מהן אני מבינה כמה השתנתי בחודשים שלא הייתי פה

האמת שלא הרגשתי צורך לחזור...אולי כי התנתקתי..מהכל...גם מדיאטות..היה לי יותר קל לברוח מזה

אבל אני חוזרת- ואני פה כדי להשאר

אני עושה לזה סוף

לגמרי.

 

אתן עוד כאן בכלל?

השמיעו קול...חצי מהבלוגים שמלונקקים אצלי כבר לא פעילים

 

 

התחלתי בסבב בלוגים

ביי בינתיים..

נכתב על ידי para:[ , 30/3/2008 11:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  para:[

מין: נקבה




5,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpara:[ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על para:[ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)