לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..just my life


חייה של ילדה מתוסבכת נפשית..

Avatarכינוי:  .mia.k

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

ועכשיו?


נתקעתי.
אז מה בעצם עושים כשמגיעים לסוף?
מה עושים כשמגיעים לדרך ללא מוצא?
נשארים במקום?
מסתובבים אחורה?
מנסים לשבור את הקיר ולהמשיך הלאה?
מה קורה עכשיו..?
אני חושבת שעל זה רק בנאדם אחד יוכל לענות.
ואני חושבת שהבנאדם הזה הוא...אני.
אז למה בעצם הגורל של האדם תלוי על הכתפיים שלו?
או שחלק יגידו שהאיש מלמעלה שולט בהכל..
אבל זה כבר דעות ואמונות אישיות ואני לא נכנסת לזה..
מה שאני מנסה להגיד פה זה ש..
קשה.
קשה להגיע למקום לא ידוע ולחיות את הרגע..
ואז? בעצם כבר אין מה לחיות..
זה נתקע והופך לשגרה.אין לאן להתקדם.
אז כן,אני במחסום כרגע..
ואני לא יודעת מה לעשות.
אבל החלטתי,שעד שאני פותרת את זה,
אפחד לא משפיע עליי.
אפחד לא גורם לי לשנות את דעתי.
יהיה מה שיהיה.

נכתב על ידי .mia.k , 20/8/2008 23:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mel mel ב-20/8/2009 18:38
 



אם אני אינני אני אז מי אני בכלל...?


כל פעם,כשאני נכנסת לחדר,
אני מרגישה את מבט עינכם הקודר-
חודר מבעד לגופי.
עינכם לא מורדות לרגע.
הנעץ שבמבטכם גורם לי לזוז באי שקט.
איך זה שאתם מצליחים לגרום לי להרגיש כך?
איך זה שאתם מצליחים לגרום לי להרגיש כל כך עלובה?
כל כך בודדה? כל כך...מציאותית?
אני רואה אתכם בזווית עיני מתלחששים ומצביעים.
מצביעים על אותו היצור שנכנס כרגע לחדר.
אותו היצור המוזר שנקרא מיה.
מיה .ק.
אתם משווים אותי לאחרים,כל פעם למישהו אחר.
אתם לוקחים ממני את זהותי ואת מהותי כאדם.
אך אינכם מצליחים לקחת את מחשבותיי.
אותן המחשבות שמחזקות אותי ונותנות לי את הכוח להמשיך הלאה.
אם הייתם יכולים לקחת לי גם את אותן המחשבות...
כבר לא הייתי.
כבר לא הייתי אני,לפחות.
לחקת נשימה עמוקה,להכניס לראש את המחשבות הללו,
לעצום את העיניים ולפתוח את הדלת.
אותה הדלת שמובילה אותי עליכם,שוב.
וכאשר אני פותחת את עיניי?
אני רואה אתכם.
וכולכם יושבים שם ונועצים בי את אותו המבט המעיק.
את אותו המבט שגורם לי להרגיש עירומה וחשופה לדעותכם.
והדעה שלכם...
הדעה שלכם היא רק לגרום לי להעלם.
לא לתת לי להרגיש אני.
נכתב על ידי .mia.k , 12/8/2008 05:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה?


למה כל פעם אותו הדבר?
למה תמיד שאני חושבת שהכל מסתדר אז זה שוב נהרס?
למה כולם מתרחקים?
למה הכל מתפורר לי בין הידיים?
למה אני לא יכולה לעשות כלום בקשר לזה?
למה מנצלים את התמימות שלי?
למה אין לי אהבת אמת?
למה כולם משקרים ובוגדים?
למה אני תמיד נשברת בסוף למרות שאני אומרת לעצמי להיות חזקה?
למה אבא עזב?
למה אני האחות הגדולה?
למה אני לבד בעולם?
למה לאפחד לא אכפת ממני?
למה אני נכנעת בסופו של דבר?
למה הכל חשוך?
למה? 


נכתב על ידי .mia.k , 9/8/2008 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

666
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.mia.k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .mia.k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)