לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I want to be part of the human race

Avatarכינוי:  *פולי

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

ב 7\7 שעה אחרי


אז נתראה כשיהיו לי חיים?
נכתב על ידי *פולי , 29/6/2008 20:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עירום מהותי


איזה יופי, אני בחדר שלי, בחדר שלי אין דוסים

 

 

 

 

..אני יכולה להתפשט.

נכתב על ידי *פולי , 20/6/2008 00:01   בקטגוריות חום יונייולי,מתחת לשמיכה, חום יונייולי, חום יוני\יולי, מתחת לשמיכה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



6.6.08


ביורק בוטלה.

 

):

 

נכתב על ידי *פולי , 6/6/2008 21:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





427

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*פולי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *פולי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)