לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 17

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

מחשבות סלידה רדנומליות מעצם הקיום שלנו בעולם.


אז העולם הזה חרא, את זה אנחנו כבר מבינים. החברה חרא, המדיה יוצרת את החברה, ועל המדיה שולטים אנשים עם הרבה כסף שמכוונים את דעת הקהל לאיזה כיוון שמתחשק להם.

 

ממשלת ישראל, מנוהלת ע"י עשירים שמעוניינים רק באינטרסים של עשירים אחרים, יוצרת תבנית שבה מעמד הביניים נשאר בגדר עבדים.

אחרי זה הם לוקחים את הכסף של משלמי המיסים (שהם מעמד הביניים, שהם עבדים), וממנים בעזרתו ארגוני טרור כדי שיזרימו קצת פחד וטרור באוכלוסיה,

כדי שתמשיך לקיים את הדפוס הפסיכופטי הזה. 

הרי אנחנו היהודים הרדופים, לא?

 

עלות של אלף סיגריות היא בערך דולר, ככה שמי שמעשן פראייר. פתרון אמיתי לסרטן אין עדיין בגלל שסרטן זה עסק שמגלגל יותר מדי כסף, אז בשביל מה להמציא תרופות אמיתיות, או להפוך קנאביס לחוקי?

 

חיסונים לילדים גורמים להם לפתח יותר רגישות למחלות ולאוטיזם, אבל עדיין ממשיכים להזריק אותם כאילו כלום.

 

וכן הלאה וכן הלאה....

 

אז מה בעצם נשאר?

לסמם את עצמי עד אובדן חושים? טוב זה בערך מה שאני עושה.

אני נולדתי עירומה, חסרת דת, חסרת זהות, חסרת אזרחות. וככה אני רוצה להשאר. זכותי!

אני תושבת של העולם. אני פשוט כאן לכמה זמן וזהו.

 

יאללה, יום עצמאות שמח, עבדים יקרים. בדרך שלכם למנגל תחשבו על הפרות במשק.

נכתב על ידי , 14/4/2013 20:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ראיון עבודה נוסח ילדים אבודים 2013.


ההשכלה שלי? תואר ראשון בלשתות ערק ותואר שני בלקנות אותו אחרי 11 נחשב?

אני גם טובה בגולדסטאר, אבל לא התמקצעתי עדיין.

אה אתם לא מחפשים אלכוהוליסטים?

 

מה אני עושה עם חיי!!! האאאאאאאא

נכתב על ידי , 6/4/2013 22:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חולם כילד ב-19/4/2013 16:23
 





13,274
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShell*s אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shell*s ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)