לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלבד שלי



Avatarכינוי:  החיים מעבר למסכה

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שיגיעו הימים בהם נדע עוד אהבה ||מחזירה תגובות


 

 

למטה .

 

נכתב על ידי החיים מעבר למסכה , 18/11/2008 19:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אהוב יקר ,לא עצרתי אפילו לראות כמה זה עולה לי

אהוב יקר, לא השארת גם לא זיכרון שיהיה לי בלילה קר.

הכל ידוע מראש אבל נישכח מהלב שלאהוב אותך

זה לשלם בכאב .

 

אולי שחכתי כמה זה כואב לאהוב אותך,

אבל ידעת להיות כאן כדי להזכיר לי ..

הזכרת את הימים הטובים ואת כל האהבה

שהייתה כאן עד לא מזמן ..

כנראה ידעת שאחרי הכל יגיעו הדמעות ,

וכן , הן הגיעו בגל עצום שהביא איתו כל כך הרבה

מטענים מהעבר.

דברים שאולי הייתי מעדיפה לשכוח .

אני צריכה את החיבוק שלך ..

מרחוק.... אני נושקת לך על השפתיים

ומחבקת עם העניים.

אני יודעת שהשארת  בלב שלך זיכרון מתוק

עם טעם של עוד ,

אני צריכה אותך ..

כל כך צריכה, את מה שרק אתה יודע לתת .

מחכה לימים בהם נדע עוד אהבה

נכתב על ידי החיים מעבר למסכה , 15/11/2008 16:40  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים מעבר למסכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים מעבר למסכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)