לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016

בתי חולים


אני שונאת בתי חולים, אני שונאת להיות פה, אני שונאת לראות את כל החולים האלה.. לא מסוגלת.

אבל היא ביקשה, מה אני אומר לה תלכי לבד? 

 

זה מזכיר לי דברים שהייתי רוצה לשכוח.

 

ראיתי עכשיו בן אדם ששכב במיטה בחוץ..

אני זוכרת את הפעם הראשונה שיצאתי החוצה אחרי הניתוח ובקושי יכולתי לעמוד, שלא לדבר על לעמוד ישר או ללכת.

אני זוכרת את האחות שעודדה אותי להסתובב אבל אני רציתי שיעזבו אותי לשבת בשקט. אבל הם אמרו שאני חייבת להסתובב, שאני צריכה לזוז.

 

כל כך הרבה דברים, שאולי הגיע הזמן שאדבר עליהם, אלך לפסיכולוג ואפתח את הכל בפניו, אולי כך אשלים עם עצמי ועם המחלה שלי, לא יודעת.  

 

אני מפחדת, אני יודעת שאני חולה אבל אני בו זמנית גם לא.

מעדיפה להעמיד פנים, שונאת את עצמי לפעמים. 

נכתב על ידי IAmShany , 3/8/2016 09:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/8/2016 10:40
 





כינוי:  IAmShany

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIAmShany אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IAmShany ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)