לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

X_XLook Alive X_X



Avatarכינוי:  X©:!:HugWhore:!:©X

בת: 31

ICQ: 273092157 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

מה שנישאר ...


 

פעם סיפרו שישנם ערפדים . חיים בינינו . עם הזמן זה הפך לאגדה. ומישם לסיפורים , ספרים וסרטים.

אבל הסיפורים ששמעתם או ראיתם או כל דבר אחר הם לגמרי סטיה מין המציאות .

שם הם מוצצים דם . הופכים אחרים לשפוטים . מצווים לאדונם . אך מה שאני חוויתי שונה לגמרי מין המוכר. "ערפדים" אלה ליכאורה , מוצצים את האנרגיה הישר מין הבןאדם .

הם פונים אליך לעזרה . מדברים על הכל .בכנות ישר הכל בפנים ללא גבולות ללא סודות. גם אם זה פוגע בך הם ימשיכו וידברו ויסבירו ויפרטו .גם אם זה יקח אותך לקרקרעית ויגרור אותך על ערמת חצץ ואבנים זה לא יגמר כל עוד הם יהיו מרוצים. הם ישפכו הכל ולאחר שהסבירו לך ת'מצב יבקשו עזרה. ובאותו זמן אתה עצמך תוהה למה אתה נותן להם ? הרי גם ככה אתה מותש נפשית לגמרי . ורוצה שישימו לב אליך ועל סף היתחננות . אבל לא . הבועה מיתנפצת מהר והם ממשיכים לירות בך מהר מאוד.

כל פעם שהם מעמיסים עלי את הבעיות שלהם הם מוציאים מימני את האנרגיה כדי לפנות מקום .

אני מסוגלת לישלוט ברגשות שלי עד רמה מסויימם . וכשעוברים את הגבול הזה אני עצבנית עייפה וכל מה שאני רוצה זה פשוט לישכב וליבכות . להוציא הכל להיתמלות ולהוציא הכל מחדש. את כל הזבל שתחבו לי את כל העצבים שהרסו לי ולהקים חדשים . "לטהר" את עצמי אם בא לכם ליקרוא לזה ככה .

 


אני לא יודעת למה ציפיתי אבל זה פשוט לא היה שם .



(תמונה ישנה אבל אני אוהבת אותה)


נכתב על ידי X©:!:HugWhore:!:©X , 2/9/2009 20:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hammerheart ב-2/9/2009 21:00
 





11,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לX©:!:HugWhore:!:©X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על X©:!:HugWhore:!:©X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)