לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


גם אני רוצה יום אחד להיות אנרכיסטית! זו מילה ארוכה ומגניבה, כמו זאופיליה. אולי יום אחד אהיה זאופילית. אולי יום אחד קלסטרופובית. אולי יום אחד אחליט מה אני רוצה לעזאזל..

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 224973773 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

...


רציתי לכתוב על העבודה החדשה, כי תמיד אמצא לי על מה להתלונן. במיוחד בתור מלצרית

רציתי לכתוב על החבר הלא-כל-כך-חדש, כי תמיד מה יש לכתוב על חבר, במיוחד כשהוא כזה מותק

רציתי לכתוב על השבוע בת"א, כי ת"א תמיד מעניינת. במיוחד בתוך קמפוס

רציתי לכתוב על המצב במדינה, אבל אני שונאת לדבר על פוליטיקה, או מלחמות.

 

אבל עכשיו, זה כבר לא כל כך חשוב.

אני מאחרת...בחודש..

 

נכתב על ידי , 4/8/2006 21:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדלעת אנרכיסטית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דלעת אנרכיסטית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)