לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Second Heartbeat


come here you fucking bitch

Avatarכינוי:  Critical Acclaim

בת: 29

MSN:  just ask...





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

לדפוק את המרוקאים ולאכול בחינם


אז ככה... לא שאני מתרגשת מאכילת החמץ כי בין כה וכה לא שמרתי;

אבל! הלכתי אתמול בפעם הראשונה בחיי למימונה. ואני בתיאוריה הגאונית שלי "לדפוק את המרוקאים ולאכול חינם" -> מחשבה עירקית.

חוץ מזה שהיום זה היום האחרון לחופש ואני עדיין לא בלחץ. וכמובן צדקתי במה שחזיתי לעצמי -> לדחות הכל ליום האחרון.

שיהיה לי בהצלחה בכל השיט הזה של הלימודים ולכל אלה שאשכרה ישבו בחופש ועשו משהו בקשר לבצפר, תהנו. חיוך שטני

 

החופש פסח הכי טוב שהיה לי בחיים. ♥

נכתב על ידי Critical Acclaim , 26/4/2011 15:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



^$)@% (:


אתה כזה מקסים. נקווה לטוב (:

 

לילה מדהים שיהיה ♥

נכתב על ידי Critical Acclaim , 25/4/2011 02:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה ויומיים


שנה ויומיים עברו.

שנה ויומיים מאז שעידכנתי את הבלוג שלי לאחרונה.

שנה ויומיים והחיים שלי נראים אחרת לגמרי. יפים יותר, שמחים יותר, אופטימים יותר.

אני כותבת את המילים האלה ויש לי דמעות בעיניים. דמעות של שמחה.

אני מבינה כמה עברתי כדי להגיע למצב הזה.

אני מבינה כמה אני חזקה שהצלחתי לשרוד את כל השנתיים הקשות האלו.

אני שמחה.

 

 

שמחתי לחזור ולעדכן. אני אחזור בקרוב לשנות קצת את הפרטים של הבלוג, להכניס פוסטים לטיוטות וכל מיני דברים מזעריים...

שיהיה לכולנו חג שמח :)

 

נכתב על ידי Critical Acclaim , 23/4/2011 18:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,843
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCritical Acclaim אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Critical Acclaim ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)