לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנים אל מול פנים



כינוי:  =]Eliana

בת: 32

ICQ: 273558637 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

חלומות מסוכר



נורא מצחיק אותי להתסתכל ולראות שהפוסט האחרון שכתבתי היה בערך לפני כשנה אז דובר על יום הולדתי ה17 ועכשיו אני עומדת בפתח חגיגות השמונה עשרה שלי

אני לא חושבת שהתגעגעתי לבלוג כמו שהאצבעות שלי רעבות כבר לכתוב על מקלדת מפלסטיק, נתתי לכתיבה לנוח אי שם במעמקי הלב כחלק מרצון שכוח ולא ממומש

אני תולה את הסיבה לשיממון הכתיבתי  בלימודים הנוראיים והמיגעים האלה ששואבים כל בת צחוק וכל צהלה של הלב עמוקאל בין דפים לבנים מלאים נוסחאות ומילים חסרות משמעות. אבל עכשיו כל זה נגמר אני מלאה אנרגיות טובות ואמביציות להתחיל את החייים האמיתיים ולהלחם על מה שמגיע לי על החופש שלי .

מעתה אני הולכת לנצל כל פיסה של זמן כדי לעשות דברים שאני אוהבת שהם לכתוב לשיר ללמוד עיצוב ותפירה ללמוד צרפתית ולהעמיק את הידע באנגלית וכמובן לשחק לשחק ושוב פעם לשחק=]אולי למתבונן מן הצד אני נראת כבעלת חלומות ללא אחיזה במציאות אבל זו אני ורק מי שחולם מגיע רחוק ועתיד להגיע רחוק!

נכתב על ידי =]Eliana , 21/6/2009 20:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





174
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=]Eliana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =]Eliana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)