לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Go home life. You're DRUNK!


If we admit that human life can be ruled by reason, the possibility of life is destroyed.

כינוי:  Scarborough_Fair

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2017

קשקוש של צהריים


איך הייתי רוצה שתשלח לי הודעה.

אחת קצרה, לא משהו מיוחד.

הודעה שתשאל לשלומי או רק תוודא שאני פה, שלא ויתרתי.

אפילו סמיילי קטן היה עושה את העבודה.

הודעה אחת שהיתה מפיחה בי אמונה שלא רק אני לבד בסיפור.

הודעה כזאת שתגרום לי להבין שגם בך יש עניין.

אפילו תכתוב על ההיא, זאת שמשאירה אותך ער בלילות.

זאת שבשבילה אתה קם כל ובוקר ומתלבש יפה לפני כל יציאה בערב.

 

העיקר שתכתוב.

 

כי אולי בשבילך זאת סתם הודעה, אבל בשבילי זה רגע אחד של חוסר נשימה.

רגע אחד של חום עמוק ומתוק בלב שממלא אותי ומשאיר אותי חזקה.

לא חייב שניפגש, לא חייב שנדבר הרבה, העיקר שארגיש שגם לך מספיק אכפת.

 

איך הייתי רוצה, שפעם אחת תשלח לי הודעה.

נכתב על ידי Scarborough_Fair , 6/1/2017 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,170

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לScarborough_Fair אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Scarborough_Fair ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)