לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.Tenemos dos oidos y una lenguita, para poder oir mas y hablar menos



Avatarכינוי:  בּוּלִי.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

סבתא יקרה שלי...


עברו כבר 9 שנים מאז שהלכת ולא חזרת.... מאז הפעם האחרונה שראיתי אותך.


ועדיין, בכל אחת מכל אותן הפעמים הבודדות שהתחיל להתנגן לו השיר שבדיוק יום קודם השמעתי לך אותו וניסינו ללמוד יחד את המילים ולזייף קצת, את הלכת.


המילים האלו, קיבלו משמעות אדירה בשבילי. אני משתדלת לא לשמוע את זה, כי מיד הדמעות מתחילות לזלוג..... 


אבל עכשיו במלאת 9 שנים, אני יושבת בחדר לבד ומאזינה לו בשקט...ומתפרקת, פשוט מתפרקת. לבד.


היית הכל בשבילי, היית המפלט שלי, אחרי כל מבחן לא טוב כלכך, אחרי יום קשה בלימודים, אחרי שהיו יורדים עליי, היית היחידה שמקשיבה ולא שופטת.


תמיד היית מחבקת ואוהבת. היית היחידה שידעה באמת כמה קשה לי. ידעת שאני סובלת ולא יכולה להיות במקום הזה...את הבנת אותי, קראת אותי כמו ספר פתוח.


אני מתגעגעת לימים בחטיבה כשהיית גרה כל כך קרוב ומבלי שאבקש, הייתי מגיעה וכבר הייתה מחכה לי ארוחה חמה על השולחן וחיבוק אוהב.


ואיך היית מוציאה מהארון מבלי שאמא תדע את השוקולדים המוזרים האלה שבחיים לא הבנתי מאיפה את קונה אותם, אבל הם היו כלכך טעימים... וזה היה הסוד שלנו. 


כשהלכת הייתי בסך הכל בת 13 וחצי, היום אני כבר בת 22 וחצי... ועדיין נותר חור ענק בלב. שלא יהיה מי שימלא אותו חזרה.


סבתא, אני כבר באוניברסיטה, את מאמינה?


איזו שאלה מטופשת, את היחידה שהאמינה בי כל הדרך!! בכל מקום וכל דרך שאני בוחרת ללכת בה, את הולכת איתי ביחד. 




מחר לפני הלימודים מקווה שאספיק להגיע לבקר אותך. 


סבתא הלוואי שהיית כאן.


 


 



יש רגעים 


נגמרות לי המילים 

רק הראש מלא תמונות 

רעשים ודמיונות 





רגעים 

נגמרים ההסברים 

רק הלב עובד שעות 

לכסות את הדמעות 





אם יש גן עדן 

או מקום מסתור עכשיו 

חבקי אותי ואת פצעי 

וקחי אותי אליו 




שלך,

נכדתך מלאת הגעגועים.

נכתב על ידי בּוּלִי. , 9/1/2016 10:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוּלִי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוּלִי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)