לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק רוצה להיות כמו כולם


אני לא שואפת לאנורקסיה או לבלומיה רק להיות רזה יותר

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

התחלתי את הצום - אבל אני מפחדת מתת משקל - שוב


זהו התחלתי את הצום . יש לידי בקבוק עם מים - מים רגילים

ויותר מזה אני לא אוכל או אשתה כל היום

אבל אני מפחדת להיות תת משקל אני מפחדת אפלו מאד מההשלכות

קצת עצות בקשה?

אני באמת פוחדת אבל באמת צריכה את הצום הזה

מה אעשה?

נכתב על ידי , 10/5/2008 20:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חייבת להרזות!! - תת משקל -


פוסט ראשון קודם כל !!

כדי שתכירו אותי יותר טוב אני אספר על עצמי  בהיקף לא פרטים מזהים מדי

קוראים לי *ים* אני בת 13 וחודש ככה וכן - אני חושבת שאני שמנעעע !!

כל החברות שלי שוקלות 35 ורק אני 39 !!

החברה הכי רזה והכי יפה שלי שוקלת 29 והיא גובה 142

ואני שוקלת 39 והגובה שלי הוא 159 וזה חרא כי אני הכי שמנע מהכל החברות שלי הם כאלה רזות ואני השמנע וכלום כמעט אומרים לי שלא אבל איך אני אאמין עם יש לי עינים ויש לי מראה??

אז מהיום אני מתחילה צום

אני מבקשת הבלוג נפתח כדי לפרוק לא כדי שתטיפו לי אבל תגובות מעודדות התקבלו בברכה

 

עכשו - מהיום בערב ב20:00 בדיוק אני מתחילה בצום =)

עד 20:00 בערב של מחר ונראה עם זה עוזר אני אמשיך אם לא? אני אתחיל צום גדול יותר ויותר

הצום כולל :

אסור לי

* לאכול 

* לשתות דברים מתוקים או מוגזים

* וכמובן שאסור לי לספר על הצום

מותר לי

* לשתות רק מים

 

 

וזהו בעצם  תאחלו לי הצלחה ???????

 אוהבת ים

 

 

 

 

* עריכה *

 

- קיבלתי את העצה של 'גל ' מהתגובות שלמטה וחישבתי את הBMI שלי והנה התוצאה:

15.4  ווהנה הערה :

תוצאה זאת מכניסה אותך לקטגוריה של ''תת משקל'' (Underweight). דבר המעיד על כך שהתפריט התזונתי שלך אינו תואם את הדרישות התזונתיות של הגוף שלך (את אוכלת פחות מדי). במצב האידיאלי ה-BMI שלך צריך להיות בערכים של 18.5-24.9. מצב של תת משקל מסוכן בדיוק כמו מצב של עודף משקל. מצב זה מגביר את הסיכוי לנזק ללב, לעצמות ולרקמות אחרות בגופך. מומלץ כי תתחילי להגביר את הצריכה הקלורית שלך, כדי לשמור על רמה בריאה של שומן בגוף.

 

סתם טיפשי לא ?

נכתב על ידי , 10/5/2008 16:13  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





121

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני לא שואפת לרזון רק לפופולריות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני לא שואפת לרזון רק לפופולריות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)