לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מצ'עמם לי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

אוקי אחרי כמה זמן שלא עידכנתי חזרתי.. =]


וואי.. הרבה זמן לא הייתי פה..

בטח אתם שואלים את עצמכם למה הא? [או שאתם לא שואלים? .. לא משנה]

כי אני..בכל האתרים כל הקומונות וכל הבלוגים יש לי את אותה סיסמא..

ושכחתי ממנה בכלל.. ורשמתי את הסיסמא וזה.. ולא הבנתי למה זה לא נכנס לי.. כווסאאמקק..

עד שהזכרתי לעצמי[ מפגרת אני.. כבר אמרתי?!]

 

קיצר.. נחזור לספר לכם על מעלליי..:

 

או לפחות אני ינסה להשלים את החסר..

א. היו את ההקלטות לארבעת השירים שנשיר במסיבת סיום..הוא החזיק אותנו משעה 17:00 עד שעה 22:00

יחסית.. זה לא היה הרבה זמן.. לא משנה שהתייבשנו שם.. מה שכן אני חייבת להגיד משהו.. אני שונאת אנשים נדחפים!!!זה פשוט מעצבן!!!!

כאילו 3 שנים לא היו איתנו.. פתאום באים בסוף שנה..ומקבלים סולו אחרי שאני לא קיבלתי סולו 3 שנים!

לא משנה שעכשיו קיבלתי -4- +___________+ חח סתם.. טוב די אין לי על מה להתעצבן!

 

ב. השבוע הפציצו אותנו במבחנים.. קרעו לנו את הצורה.. כבר נחרש לי המוח!.. בחיים שלי לא חרשתי ככה.. [ לא משנה שהכנתי 100000000 שליפים..] במה היה לנו מבחן? אה! 1. היסטוריה 2.תנ"ך 3.לשון 4.מדעים 5. מתמטיקה....ושבוע הבא יש לנו במורשת[WTF מי לומד מורשת!?] גם כן ג'נט ההטיפשה הזאת.. אני ואלה כתבנו -3- דפים מ-ל-א-י-ם!!! על כל הדגל המנון ובלה בלה בלה.. והיא אמרה שצריך להגיש את זה בסוף השיעור.. בגלל הילדים החארות שיש בכיתה.. היא הועילה בטובה להגיד שבסוף לא צריך להגגישש..

כוסאימא שלה..

 

ג. השבוע הייתה לי תקרית ממש לא נעימה עם איזה ילד.. יצחק יעקובוב.. באיזה שיעור מתמטיקה הוא וכל הילדים החולי נפש מט'3 שברו מוט של מטאטא[ תבטיחו לא לצחוק על הדבר הבא].. בבסיום הלימודים..יצאתנו : אני ,אלה וליאב.. מהבנין של הכיתה.. והיעקובובובובובוב הזה ישב על הטריבונה עם החברים המעפנים שלו.. וזרק עליי ת'מטו של המטאטא.. היה לו מזל שזה לא פגע בי!! באלוהיים הייתי מפרקת אותוו.. אבל העלמתי עין... ואז צעקתי לו "תמות אמן!" והוא לקח מלא אבנים והתחיל לזרוק עליי!

איממממממממממממממממממממממממממממממממא! הוא לא פגע בי.. אבל הלשנתי לרפי [מועחעחעחעחחע] והוא אמר שהוא יטפל בזה.. קיצר עליזה ברלין [ כפרות עליה] אמרה לי לכתוב את המקרה בפתק.. וחירטטתי לה שהוא פגע לי בראש ובכתף.. ושרונה[יום רביעי הרי אנחנו באשכול] אמרה לי שעליזה נכנסה בו חעחעחעחעחעחעחחע הגיע הזמן! בנזונה! שימות אמן!

 

ד.היום 29.5 היו חזרות [לי לפחות] מ-5.. חזרות של השחקניםם..היא החזיקה אותנו שם מ-5 עד 8 לחינם!

סתם ישבנו כמו מטומטמים.. נשבעת לכם.. רחל? עשתה לי נמק ביד! אני משחקת איזה קטע עם רחל איילאו..ורחל לא יודעת מה עשתה לא שיחקה טוב משהו.. אז היא באה להדגים לה.. ואני משחקת אחרי רחל.. אז אני אמורה להיות לידה.. קיצר באמצע שרחל מדגימה ומשחקת את התפקיד של רחל יעני.. היא תופסת לי ביד וזה.. עשתתתה ליי נמקק.. רציתי לבכות באלוהים!

וסתם והיה משעמם.. ולא הספקתי ללכת לקונצרט של אלצ'קה לא נורא ;) הייתה לי סיבה מוצדקת.. אבל פאקק ב-5  רציתי ללכת לקרקס עם אחים שלי! אמרו לי היה שם מזה יפה!!!!! [ אז מה אם זה קרקס ואני בת 15]

 

תוך כדי זה שאני כותבת לכם.. אני מתבשלת פה שאתם לא מאמינים! כ"כ חחחחחחחחחחחחחחם הייווםם!

אממ.. זהו נראלי.. אין יותרר מה לספר.. טחנתי לכם במוח הא? לא נורא!*ואני מקווה מאוד שאחרי סיום כתיבת הבלוג אני לא ייזכר במשהו*

 

תגיבו =]

 

 

 

נכתב על ידי miss amit :) , 29/5/2008 22:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נתחיל בזה שאני מצטערת על צבע הכתב בפוסט הקודם.

 

רק דיברתי. באלוהים איזה עין הרעעע גאאד דממאט..

 

רק דיברתי עד כמה שהיה לי טוב היום. ונהיה לי חרא.. כוסאימא שלכם.. מי עושה לי עין הרע?! -555555555555555555555555555- עליכם י'קנאאאיםם!

בעע עלילייייכם!

 

טוב.. סביבות 4 ככה נופר באה אליי.. הביאה איתה שעווה וזה..

אח"כ מיד אחריה דקל. והתחלנו את נופר.. עשינו לה את כל הגב! חחחחחחחחחחח אבל לפני זה הכי מצחיק היה עם המכוונהה שהיא פחדהה וואי הכי קורע בארץץ..[נופר.. יצא פצצה-=]

 

ואזזזזזזז... מה היה אז?! אאאאאאאא... ניזכרתי.!

דקל עשתה לעצמה במכונה ת'רגליים הארוכות שלה.. [ לא פלא שלקח לה זמן חחחחח XDDD]

ואז דנה באה.. ודקל קפצה רגע הביתה ..

אז התחלנו לדנה עשינו לה ת'גב התחתון.

ואז לא יודעת מה דנה ודקל עשו.. [[ מה שבטוח שהן התעסקו עם שערות חחחחחחחחחחח]

נופר עשתה לי יד אחת סבבה.. יצא יפה..

ואז היא הגיעה ליד השניה.[ ובכל המשיכות וזה.. צרחחתי לשמייים חחחחחחחחחחח הכי מצחיק XDD]

בסדר.. ביד השניה עשתה משיכה אחת.. יופי עבר..

משיכה שניה.. יופי..

במשיכה השלישית.. עובר..

אבל במשיכה הרביעית כככככככככככככככווווווווווווווווווווסססססססססססססאאאאאאאאאאאאאאממממממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקק

היא לא הידקה טוב/הדפים היו חרא ונתקע הדף על היד עם השעווה הדביקה המגעילה הזאת!!!

יצא לי הוווווווווורררררררררררררררייייייייייידדדדדדדדדדדדדד לעזאזל אמן!! וואי איזה שטף דם יש לי שם אתם לא מאמינים..!

כמה בכיתיי וואי... והבנות מנחמות אותי [דנה,דקל ונופר.] " גם לי זה קרה." "לי היה יותר גרוע" ואני חושבת לעצמי.. : " כוסאימאשלכם! שתקו כבר י'מעצבנות! זה באשמתכן!" חחחחחחחחחח חפרו ליי..!

 

ואני כמובן.. רגשנית../ כואבת [:@] התחלתי לבכככככככווווווווותתתתתתתת כמו ילדה קטנהה...

טוב.. אבל הם בסוף הלכו [ ישתבח שמו. חחחח סתם סתם XD] ועכשיו נשארתי עם המשפחה.[ הכי טוב =]

 

נחזור לעדכן מחר!

 

*מכירים את זה שכשאתם מסיימים לכתוב ת'בלוג והוא כבר עולה באתר אתה נזכר במשהו חשוב לכתוב?!- כוסאמק כמה זה קורה לי *

 

ביי אוחצ'ות זונות :)

 

 

נכתב על ידי miss amit :) , 14/5/2008 19:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז בסוף אני לא


כוסאמק.

זה מה שיש לי להגיד.

התחיל אחלה יום.

אבל משומה , כמו כל יום..

בסוף היום אני עצבנית.

ילדה מפגרת אני.. נשבעת!

משעמם לי.

 

אז נספר לכם על מעללי אתמול והיום:)

 

אתמול היה יום מצוין כפי שבוודאי ראיתם בפוסט אתמול..

אבל בסוף היום היה עוד יותר טוב!

קיבלתי-3-סולאים.!

עזבו את זה.. היה כ"כ מצחיק אצל יורררםם וואיי..

עשייתיי פיפי כבר.. "פרומוזוווווווווווווווווווווווווווום..." חחחח

מצטערת ירון. זה לא משו אישי =]

הסולואים? [שסופסוף קיבלתי אחרי 3 שנים]

היה כיפור על כל שנה שלא קיבלתי חחח אבל הסולו הכי מצחיק שהיה

זה עם המלוואח וואי... " מלאווח - מתוק"

ומה עוד היה? אאא " יאסווו פוליקרריס"

והיה גם את  " אהווה אהווה אהווה אהווה"

חחח כולי תמנייה...*אני באמת חצי תימניה כן?*

 

קיצרר היה מצחיק..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

והיום... הו.. היום היה יום מצחיק בבצפר.. חוץ מזה שאני שונאת את האשכול הזה וווואיי...

היו שם חבורה של חולי נפששבהפסקה הראשונה עשו שטויות.. התחילו לרוץ על כל משטח אפשרי בחוץ.. אלה היו גרעין האומנויות נראלי..

ניסו לחקות את "הישרדות" [ מה שלא יצא להם טוב.]

היה שמה אחד שהיה כאילו גיא זוארץ והוא חפר לי במוח!

 

קיבלתי 2 איחורים היום כוסאמקק..מה אתם רוצים זאת לא שמתי שאין צלצול בבצפר הטיפש הזה! :@:@:@:@

 

טוב.. השעה 15:04 ואימא שלי עם אחים שלי עדיין לא פה איזה כיף?!

אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח החלקתיייייייייייייייייי על הרריצפה ותקעתי במשקוווווווווווווווף

 

ונסיים עם שיר אופטימי : [נקווה שתאהבו.. ואתם תאהבו י'חארות.. D:]

 

פולני אוכל קוסקוס

מרוקאי אומר ווז ווז

צ'יפץ' אומר התימני

לממליגה רומני

אהווה צ'יפץ'רומני

רוקד בצעד תימני

עם תימניה מבוקרשט

אומר לה : "ג'חנון is the best"

 

סאני אקוזור גלה,פרומוזום גלוצינייה

מחפצמנצם מחפצמנצם

אחייזנישט גורנישט

אהווה אהווה אהווה אהווה

אחשברק? בלאבש!

 

הפולני אוכל קוסקוס

מרוקאי אומר ווז ווז

צ'יפץ' אומר התימני

לממליגה רומני

כן הפרסי דובר רוסית

והרוסי מבין פרסית

וצ'ימיגה וצ'מי חי

וככה עם ישראל חי

 

וזה שיר ארוך אין לי כוח לרשום.

 

נדבר ביי

 

 

 

 

 

נכתב על ידי miss amit :) , 14/5/2008 14:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  miss amit :)

בת: 30

MSN: 




337
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss amit :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss amit :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)