לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  הנואשת לשלמות

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

עידכון


אני כל כך שונאת אנשים כאלה.
אנשים שהכל הולך להם
אנשים יפים
מוכשרים
עם הרבה בטחון עצמי
מתי אני אהיה חלק מאותם אנשים?

נכתב על ידי הנואשת לשלמות , 21/6/2009 19:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון אחרי פול זמן


טוב אז ככה
המצב שלי לא השתנה בהרבה מהפוסט האחרון
הוא רק החמיר............. אמא שלי התחילה לשנוא אותי עוד יותר
 גירושים, הם מסתירים ממני, אבל אני יודעת שהם כבר התחילו עם זה לפני חצי שנה.
למען האמת,
זה לטובה
למרות שאמא שלי שונאת אותי, אני מקווה שאני אצליח להתרחק מאחי.

אני כל כך מבולבלת, הראש שלי רדוף במלא מחשבות, איפה האופטימיות הזאת שבכל סרט אמריקאי סוף טוב יש אותה, באמת יתאים לי לחיות בסרט עכשיו, אני פשוט רוצה להיות מאושרת ושמחה, לא משנה לכמה זמן.



בי
נכתב על ידי הנואשת לשלמות , 8/6/2009 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנואשת לשלמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנואשת לשלמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)