לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגעים.


So, how does it feel to know that you're my everything?

כינוי:  Undiscovered .

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שירים ידברו במקומי


"בלילות ובימים כולם כבר מדברים, למה את עוד נשארת ?

עדיף לרוץ לאש
לדרוש לא לבקש

ממה את מפחדת ?

יוצא שאת תמיד שותקת

אבל בפנים זה בוער ונשרף הכל

כל המילים שנעלמו

תמצאי אותן בחלומות של אחרים

שנים הם שואלים , שנים לא מקשיבים
שומרים הכל בבטן , זה מצטבר וזה גובר וזה בסוף גומר
על מה את מדברת ? "

 

אני יכולה לשאוף לדברים שאני מסוגלת להגיע אליהם בכוחות עצמי, במאמץ, בתקווה.

אני לא יכולה לשאוף שהמצב יהיה יותר טוב

כי זה לא בשליטתי.

עומדת בצד מסתכלת על הכל נהרס נשבר ושובר אותי ואת הסובבים אליי בדרך.

נכתב על ידי Undiscovered . , 27/11/2008 22:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"אז אצלי הכל בסדר

עד שאני נשבר"

נכתב על ידי Undiscovered . , 14/11/2008 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מועקה זו המילה..

i dont wanna be like this

i just want to let you know

that everything i hold in

is everything i cant let go

 

אני רוצה שיום אחד לא יהיה לי מה להגיד.

לא יהיה לי חשק לצרוח לצעוק להוציא עצבים ששומרים בפנים, עמוק בתוך קופסאות נעולות שמוחבאות מאחורי ערמות של מילים.

אני רוצה לצחוק לאורך זמן ולא בהפסקות ועצירות.

אני לא רוצה לשמוע כלום ולא להיות עסוקה בדברים שעושים לי רע.

אתם מפרים את השלווה שלי.

ואני חושבת לעצמי,

את ילדה. עדיין ילדה. זוכרת?

מישהו זוכר?

נכתב על ידי Undiscovered . , 11/11/2008 19:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





14,915
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUndiscovered . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Undiscovered . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)