לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עכשיו זה הזמן שלי


עכשיו זה הזמן שלי. בשבילי. גם שלכן, בשבילכן, ואפילו בשבילכם. כל אחד מאיתנו צריך לעצור, ולהחליט מה לעשות עכשיו, בשביל עצמו, ומיד לאחר מכן, גם בשביל הסובבים אותו. באמצע החיים, צריך להבין מה באמת חשוב, מה אפשר לקדם, ממה להנות, ועל מה לוותר.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

אז יש לי היום יום הולדת.


ואני אוהבת ימי הולדת. כל שנה אני חוגגת פעמיים. בתאריך העברי, ערב שבועות, ובתאריך הלועזי. והפלא ופלא, אני לא מזדקנת כפול. אני אוהבת לשים חגיגיות בחיי, אם אפשר. בתוך השגרה, הלחץ והריצה. ויום הולדת זו הזדמנות.

 

אני בת חמישים ושמונה. וואו. האם זה אומר נ"ח? אני יכולה לנוח על זרי הדפנה? האם זה אומר ח"נ? האם אפשר בגילי המופלג להפסיק לרצות למצוא חן ולעשות מה שאני חושבת שאני רוצה?

 

האם עכשיו זה הזמן שלי?

נכתב על ידי , 9/6/2017 08:32  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותי קוטלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותי קוטלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)