לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של אכלנית כפייתית


מאכילה התקפית לאנורקסיה, חזרה לאכילה התקפית ו... מקווה שהחוצה....

Avatarכינוי:  Fat Sharona

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014


אני צריכה לרגש את עצמי ולעשות למען עצמי, אבל תדירות הסף שלי כל כך גבוהה שאין לי כוח.

אני לא רוצה לוותר על ההזדמנות לעשות לעצמי משהו טוב לפני שאצלול לשגרה חדשה.

 

יש לי חלום מאוד ברור של החיים האזרחיים והאוניברסיטאיים שלי, ובכל אחת מהורסיות שלו אני חייבת להיות יפה. כלומר עכשיו זה באחריותי, להיות יפה, לפני השנה הבאה. זו אחריות שקשה לי לקחת. אני רגילה לראות את עצמי בתור רפסודה רעועה שמתנדנדת בין הגלים, ולא בתור כריש.

נכתב על ידי Fat Sharona , 6/5/2014 09:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFat Sharona אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fat Sharona ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)