לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Glamorous bitch

בת: 31

MSN: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

וואו כמה זמן שלא הייתי פה !!!!


שנים כבר לא נכנסתי לפה!

איך התגעגעתי !

 

לא היה לי בלוג כבר הרבה זמן 

 

אז קצת עידכון על מה שקורה לי בחיים

 

אני כרגע גרה באוסטרליה עם הבן זוג שלי

 

אני עובדת בתור צלמת של חיי לילה וגם צלמת לאתר תיירות, הם שולחים אותי לכל מיני משימות כדי לצלם מקומות יפים ב WHITSUNDAYS שזה האיזור בו אני גרה.

 

אני נורא מאושרת כבר אין לי התקפי פאניקה וחרדה ואני פשוט מרגישה טוב !

 

 

נכתב על ידי Glamorous bitch , 24/4/2016 06:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kasandra ב-19/9/2016 16:39
 





194,951
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים מעבר לים , צילום , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGlamorous bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Glamorous bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)