לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  .peach

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

פוסט אחרון


אני בישראבלוג מ2008. יהיה לי מוזר כשהאתר הזה כבר לא יהיה פה.

הסגירה באה בעיתוי לא טוב בכלל בשבילי. אני הייתי צריכה להיפרד מאדם שאהבתי והערכתי מאוד, ועכשיו גם מהפינה השקטה שלי שהייתי בוכה בה מידי פעם מגיל מאוד צעיר. העולם הזה הוא אכזר. גם התקווה שלי ומי שנתן לי כוח כבר לא איתי, וגם המקום הזה שהייתי שופכת בו את כל הרגשות שלא הייתי רוצה לחלוק עם שאר העולם, נסגר. איך אני אמורה לצאת לעולם בלי שני דברים שמנחמים אותי ככה? אני מניחה שאני צריכה ללמוד להיות חזקה יותר לבד.

 

ישראבלוג, תודה על שנים ארוכות של מקום ליפרוק בו. האתר הזה תמיד הרגיש לי כמו בית.

 

 

 

 

 

זה בסדר להיתעודד עד מחר

לא, זה בסדר אפילו עד מחרותיים

אפילו אם את מדוכאת למשך חודש

אני אהיה פה

 

אנחנו לא יכולים לכייף כל יום

אנחנו גם לא נבכה במשך כל החיים

זה בסדר, (באמת?) זה בסדר

זה בסדר לשים הכל בצד ולנוח ליום.

 

זה בסדר להיתעודד עד מחר

לא, זה בסדר אפילו עד מחרותיים

אפילו אם את מדוכאת למשך חודש

אני אהיה פה

 

למה לפעמים, אני היחיד שמתנהג בטיפשות

ולמה אני היחיד שלא בסדר

אני מרגיש רע, אני לא יכול, עד כדי כך שקשה לשאת בזה

(כשמחניק) בזמן הזה (כשעונן)

זה לא נורא פשוט לנוח מידי פעם

 

זה בסדר להיתעודד עד מחר

לא, זה בסדר אפילו עד מחרותיים

אפילו אם את מדוכאת למשך חודש

אני אהיה פה

 

אפילו אם את מדוכאת למשך חודש

אני אהיה פה

אני כאן

 

 

-אולי מחר, מאת קים ג'ונגהיון

נכתב על ידי .peach , 22/12/2017 11:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

22,428
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.peach אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .peach ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)