לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cinderella.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 307757076 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

סמינר 2008 - הנה אני באה. (:


אהמ אהמ.

כן.

אז ככה.

מחר-הרי זה יום שלישי,

אני-הרי אני אלמוג חיון,

הולכת לסמינר,מהמדצ"ים-שאכן,אני במדצים[ונקדיש לזה רגע של דומייה].

אני צריכה לקנות בגדים,לארוז,ללכת לקוסמטיקאית,לקנות חטיפים ומנה חמה וכזה,

ואת כל זה אני צריכה להספיק עד מחר. :S

 

אני מטושת דאמט. ><

היום היה לי סיור של"ח.

היינו בגני יהושוע. ירד גשם,

והיינו צריכים לנווט.

בואו נתחיל מזה,שאנחנו לא יודעות לנווט.

7 בנות מפגרות שלא יודעות לנווט.

באמצע ה'ניווט' שלנו,העננים החליטו 'היי בואו נהרוס להם את היום ונוריד עלייהם קצת גשם'.

וככה מצאנו את עצמנו עם מטריות,מנסות למצוא מקום יבש.

 

ביום חמישי אני נוסעת לנופר-הרי היא מיי בסט פרינד שגרה בבאר שבע,

ל-4 ימים.

אני מקווה נורא לראות את לילי שלי כשאני אחזור.

לא ראיתי אותה מסוכות :(

אני מתה על הילדה הזאת.

 

 

אני מרגישה שכבר קשה לי לצאת עם חברות שלי בשישי.

פעם אלו היינו רק אנחנו ולא עוד ילדים. ועכשיו הצתרפו אליינו יותר מדי ילדים.

זה כבר לא כיף.

 

אבל מתמודדים הא? D:

 

 

-אמא החליטה לקנות  לי אבקה להורדת משקל,שתמלא אותי,וככה אני ארגיש שבעה הרבה זמן.

נקווה שיעזור.-

 

להתראות בפעם הבאה :)

נכתב על ידי , 22/12/2008 16:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





516

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCinderella :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cinderella :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)