לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- כל הרע מתחיל מהטוב - \ ;


בלוג סיפור על ילדה יתומה בשם ג'סיקה שיש לה חיים - כמעט - כמו של כל אחד בעולם . סיפור אהבה יפה ביותר 33 >

כינוי:  לייאלווש ( =

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

פרק ראשון - כל הרע מתחיל מהטוב \ ;


" תני חיוך הכל לטובה ,

תלמדי לצחוק כאילו אין מחר ,

נצלי כל שנייה לפני שיהיה מאוחר .

תתני לאנשים להכנס אלייך ללב ,

תלמדי להסתכל להם בעיינים ,

תלמדי למצוא את הטוב שברע

ותנשמי את סם האהבה ... "

כן , אמא שלי אמרה לי את זה כשהייתי רק בת 9 ,

כשהיא הייתה במיטה בבית החולים . 

לא באמת הבנתי את זה אז אבל עכשיו אני מבינה יותר ,

אני מבינה כמה היא צודקת .

עכשיו אני כבר בת 13 עברו 4 שנים קשות בלי הורים רק עם אבא חורג ,

שכל הזמן עסוק בילדים הקטנים והסנובים שלו .

אני ג'סיקה , אבל כולם קוראים לי ג'סי .

אני בכיתה ח' עכשיו , יש לי אהבה , אם נוכל לקרוא לזה ככה קוראים לו רום ..

הכל התחיל במסיבת בר מצווה של ילד בשכבה שלי ,

כמובן שבאתי עם הידיד הכי טוב שלי לשם , עומרי .

הוא החבר הכי טוב שלי כבר מאז תחילת כיתה ו' ,

אני והוא מספרים אחת לשני הכל ,

ולכל חבר שהיה לי לא היה ממש אכפת ממנו .

אז כמו שאמרתי ,

היינו בבר מצווה ורום התחיל פתאום לרקוד עם בנים יותר מאשר איתי ,

בואו נגיד שבסלואו הוא היה איתי וכל שאר הריקודים הוא קצת רקד איתי

ואז עשה ברייקדנס מול בנות אחרות עם חברים שלו . !

הייתי הכי עצובה בעולם , לא הייתה יותר עצובה ממני .

לקחתי את עומרי לצד ואמרתי לו " אני לא יכולה יותר . " חנוקה מדמעות ורצתי הביתה .

שמעתי מישהו רץ אחרי הייתי בטוחה שזה עומרי ,

אז אפילו לא הסתובבתי אחורה .

נכנסתי לדירה שלי , כמובן , היא הייתה ריקה , שוב .

הלכתי לחדר , זרקתי את השמיכה מהמיטה

ושכבתי על המיטה מניחה את ראשי על כרית של בובספוג שאבא שלי הביא לי כשהיה בחופשה בפריז .

נשכבתי על המיטה המבולגנת בכריות , בובות , ספרי לימוד ..

פתאום נרדמתי לאיזה 2 דקות שהרגישו כמו נצח ..

קמתי כששמעתי מישהו נכנס הביתה , נזכרת שלא נעלתי ! .

לפי הלחן של ההליכה הבנתי שזה רום ,

אז עצמתי עיניים .

לא נרדמתי , רק חשבתי ..

הוא נכנס לחדר שלי ונעל .

כמו כל יום בחודש שאנחנו חברים , הוא כבר התרגל לנעול .

הרגשתי אותו הולך לאט לאט למיטה שלי ושוכב בדיוק מולי ,

הרגשתי את החום של הגוף שלו כשהוא התקרב ,

הוא היה כל כך קרוב אליי עם הפנים ,

ולא יכולתי לעמוד יותר בקסם ,

פתחתי עיניים לשנייה רק לוודא שזה הוא ,

וראיתי את העיניים הכי יפות ,

השפתיים הכי מדהימות ,

והחיוך שתמיד , בכל מצב , יגרום לי לחייך .

חייכתי חיוך קטן ,

עצמתי עיניים ,

ונישקתי .

לא חשבתי על שום דבר .

הרגשתי שלא יכול להיות יותר טוב מזה .. !

הוא ישן אצלי , ישנו כפיות ( ;

בבוקר התארגנו והלכנו לבצפר לא לקחנו אוטובוס ,

הלכנו ברגל וחצינו את כל העיר ,

טיילנו גם קצת בחוף ,

והגענו לבצפר באיחור של חצי שעה !!

הוא נכנס לכיתה שלו – ח'4 ואני לשלי – ח'2  .

המורה צעקה עליי ,

אבל למזלי המנהלת היא דודה שנייה שלי אז ..

יש לי פרוטקציות .

פתחתי את התיק כדי להוציא ת'חוברת ,

פתאום ראיתי פתק לבן בתוך התיק .

" ג'סי יפתי ,

בטח עכשיו את מוציאה ת'חוברות ( ;

ומגלה מכתב קטן ויפה . "

ישר זיהיתי את הכתב של רום .

" רציתי להגיד לך שנהנתי מאוד הלילה ,

והבנתי שאני מאוהב עד השמיים . 3> "

היה לי חיוך כזה ענק כשקראתי ולחשתי " גם אני אותך "

" אבל אני צריך לדבר איתך ,

אחרי הבצפר תחכי לי בספסלים ליד האולם .

אני אוהב אותך ,

רום "

הרגשתי צביטה בלב , דאגה .

אולי זה שאנחנו לא ביחד רוב הזמן

אומר שהוא דלוק על מישהי אחרת ? !

אבל למה שהוא יכתוב לי

" אני אוהב אותך " יותר מפעם אחת במכתב ,

שבשורה אחרי הוא כותב שהוא צריך דבר איתי ?!

אולי קרה משהו באמת ?!

הצלצול להפסקה הושמע .

רצתי מהר לכיתה ח'5 , לעומרי .

הראתי לו ת'פתק ודמעות חנקו את גרוני .

כצפוי הוא אמר

" בואנה , מה יש לך ?!

הוא רק רוצה להביא לך איזה מתנה או משהו .

למה את תמיד רואה שחורות ?! "

פתאום עברה ילדה פריקית גוטית מאחורי עומרי ,

עומרי בדיוק הסתובב לשנייה וקלט אוותה ,

שנינו התפקענו מצחוק כאילו אין מחר ,

זו לא הייתה הגזמה .

עומרי אמר

" טוב בואי נלך למקום ורוד ולא שחור " xD

 

המשך עוד כמה ימים ( =

אווהבת ,

ליאלי D ;

 

נכתב על ידי לייאלווש ( = , 24/5/2008 17:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייאלווש ( = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייאלווש ( = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)