לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס שקרים ומדיטציה


מחפשת את מזלי בעולם.

Avatarכינוי:  סקס שקרים ומדיטציה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תאונת שרשרת של בינוניות


אנחנו מתחילים את החיים עם שאיפות גבוהות והמון חשק לטרוף את העולם. בהתחלה מחכים שיגמר כבר התיכון, הצבא , האוניברסיטה נו... שכבר אפשר יהיה להתחיל את החיים האמיתיים.  אח"כ מגיע התמחויות בשכר אפס,מסיבות ,דייטים כושלים וחיפוש אובססיבי אחר זוגיות יציבה.

 

לא יודעת מה איתכם אבל אני התעוררתי היום בבוקר לשוק של חיי. מסתבר שאני נשואה + 2 , סטנדרטית כמו כולם ומרגישה שהחיים שלי הם חלק מתאונת שרשרת של בינוניות מתגלגלת. שלא תבינו אותי לא נכון הבן זוג שלי הכי מדהים בעולם ואני מטורפת על הילדים שלי אבל החלומות של " לעשות דברים גדולים"  התעופפו להם מהחלון אי שם בשלהי גיל 25 והשאיפות שלי הצטמצמו למינימום , כך שנותרתי משעממת ובינונית כמו כולם.

 

אני אוהבת להיזכר באנה של פעם ,אז כשלהיות ייחודית היתה עבודה בפני עצמה, היה לי מאד חשוב להיות שונה ופורצת דרך בכל מה שאני עושה. הקפדתי לפתח סגנון לבוש ייחודי, טעם במוסיקה, לעשות אקסטרים , ולחיות סגנון חיים שנושם ומכיל אמירה אישית. כשהייתי מגיעה ללבקר את ההורים בפ"ת , עיר הבירה של הבינוניים ,הייתי מסתכלת בבוז וגועל על אותם הזוגות בשלהי ה30 שלהם עם ילדים קטנים שרק מתרוצצים מחוג לחוג, מדברים על טיטולים , ספיגה ומרקמים של קקי. "עור מבוזבז" , ככה הייתי קוראת להם.אבל זה היה פעם כשעוד היו לי שאיפות, חלומות , רצונות ונחישות להשיג אותם.

 

לאחרונה התעוררתי וקלטתי שאני אחת מאותם הזומבים שאני שונאת . הנה אני בחופשת לידה שנייה מתזזת בין החוגים של הילדה להחלפת טיטולים לתינוק , לסידור הבית ולחפירות עם אמהות משועממות אחרות כשעיקר השאיפות שלי הצטמצם לתקווה שכולם יעלמו לאנשהו לכמה שעות טובות ביום שישי בבוקר ויעזבו אותי לנפשי!  אני כבר לא מרגישה ש"נועדתי לגדולות" או ש"יום אחד אני אעשה משהו גדול" אני רק רוצה לקנות בית במשכנתא סבירה , להתלונן על יוקר המחייה ולגדל את הילדים שלי במקום עם רשת חינוך טובה . שנייה רגע אני צריכה ללכת להקיא . 

 

זה מגעיל , זה דוחה  אבל נראה לי שזה  תהליך טבעי  כמו האבולוציה . אתה מתחיל את החיים עם המון וואסח ומכל סטירה קטנה שאתה מקבל  לאורך הדרך אתה מתגמד, מפחד ומצטמצם לכדי סמרטוט עייף ומותש שרק רוצה שיעזב אותו בשקט . רק קצת שקט בעבודה, בבית , מההורים, השכנים שכולם יפסיקו לנדנד ולבקש דברים. הבינוני הממוצע לא יודע איזה ספר הוא קרא לאחרונה , אין לו שחקן מועדף או סרט אהוב והוא חושב שלסבול ולקטר על הכל היא צורת חיים לגיטימית.

 

התחלתי את הבלוג הזה במטרה להזכיר לעצמי שיש לי חיים וכדאי מאד שאני אעשה איתם משהו! אה ושנה אזרחית טובה אני מקווה שיש לכם כמו החלטות טובות...

נכתב על ידי סקס שקרים ומדיטציה , 6/1/2015 13:46   בקטגוריות דכדוך בורגני, חלומות ומימוש רצונות, רוחניות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקס שקרים ומדיטציה ב-12/1/2015 17:46
 



סוג של פטריה..?


אני חושבת שאני מתחילה לחבב את מרכז אמריקה. יש לה קטע  כזה , היא  פשוט גדלה עלייך כמו פטריה עד שאתה מתחיל לפתח חיבה כלפיה.

באמת זה הולך להיות יותר ומשתפר ככל שאני י מבינה יותר ספרדית האנשים נראים לי חביבים ומחייכים יותר. וכבר הפנמתי שגי פי אס או אפילו מפה זה הדבר הכי חסר תועלת פה ואני מלמדת את עצמי לשנן בלוקים בראש לפי חנויות וצבעים כי אין פה שילוט או שמות רחובות.

 

והכל ביחד עם  המוסיקה הלטינית המתנגנת עוד משלהי שנות ה70 עושה לי משהו נעים בלב.

בסך הכל אני דיי מרוצה כרגע ( בטח יעבור לי הרגש החמים הזה עוד שעה )...

 

 

 


נכתב על ידי סקס שקרים ומדיטציה , 29/11/2011 20:31   בקטגוריות הונדורס, מטיילים, רוחניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערוץ תקשורת "מיוחד"


לאחרונה אני מרגישה מיובשת ,חסרת אנרגיות או כח לעשות משהו ... שזה מגוחך כי החוסר מעש הוא בדיוק מה שגורם לי לתחושות האלה.
במקום חהפנות צבע מאשימה לעצלנות שלי אני מאשימה את העבודה המשעממת שלי.
משום מה הרבה אנשים חושבים ששיווק ופירסום זה תחום מרתק וזוהר. טוב נו מה שרואים משם לא רואים מכאן וגם אני חשבתי לפני שנתיים וחצי שמצאתי מכרה זהב. אבל האמת שאחרי שאתה תופס את ה"קטע" זה הופך להיות באנלי, משעמם וחוזר על עצמו כל הזמן. מדובר בלמחזר את אותו הקמפיין ב100 וארסיות שונות עד שאתה כבר משעמם את עצמך עם הרעיונות הלא מקוריים שלך .
boring...

אם נעזוב את הקיטורים לרגע שמתי שבתקופה האחרונה אני מזניחה את כל העניין הרוחני ואולי מכאן המצוקה?
אני מאד מתרכזת בזוגיות , חברים ובחוסר עניין שלי בעבודה אבל הבסיס הרוחני שלי הולך ונעלם והחיים הופכים משעממים וחסרי צבע. במיוחד מאז שעברתי להשתעמם בפתח תקוה נראה כאילו אני יושבת בעבודה , כוססת ציפורניים בניסיון להעביר בטלה של 9 שעות ואז חוזרת לעיר הפשע והרשע , לפעמים יוצאת , לפעמים סתם משתעממת ואז הולכת לישון.

אז ברור שמשהו צריך להיעשות ואני כל הזמן חושבת על סוג העבודה שבה אני לא אשתעמם ואני אוכל לעצור את זליגת האנרגיות ממני אבל שום דבר לא זז...
ואז חשבתי על כמה שהבן זוג שמצאתי מדהים ומתאים לי. הלכתי קצת אחורה עם המחשבות בראשי ונזכרתי שלמרות החיפושים הנרחבים שעשיתי בתל אביב הזוגיות הגיעה אלי קצת אחרי שהתחלתי ללכת לשיעורי קבלה ומכאן בעצם אני מגיעה לעניין של ערוץ תקשורתי ייחודי ( אתאיסטים נא לא לגלגל עיניים בקטע הבא).
במבט לאחור היה לי רשימה דיי ארוכה עם מגוון התכונות שאני מחפשת בבן זוג אידיאלי , משהו שנראה אפילו מוגזם ולא הגיוני . אבל כשאני מסתכלת על יקירי מדובר בהצלחה של 100%, ממש אחד לאחד. כמובן שבן זוגי היקר אינו מושלם וכך אני אוהבת אותו אבל כל מה שהיה חשוב לי שהוא יהיה באופיו נמצא שם!
ניסיתי להעתיק את הפטנט ולעשות את אותו הדבר בעניין הקריירה אבל זה ממש לא הולך. הכנתי רשימה ואני מתרכזת, חושבת איך אני יכולה להגשים את עצמי אבל שום דבר לא זז ואם כן אז בצורה מאד איטית ובלתי מורגשת .
נראה לי מאד הגיוני דווקא שכאדם מחובר לבסיס רוחני שלו, הוא נפתח לערוץ "דיבור עם העולם" נקרא לזה ומאפשר לו לקבל במהירות את מה שהוא באמת רוצה ( בעיה אחרת זה שמה שרוצים זה לא מה שבאמת צריכים ).

אני צריכה לחשוב על זה עוד קצת ולפקס מטרות אבל נראה לי שאני אחזור לשיעורי קבלה...



נכתב על ידי סקס שקרים ומדיטציה , 11/5/2009 08:15   בקטגוריות רוחניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס שקרים ומדיטציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס שקרים ומדיטציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)