לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עונות




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

הנצח לא בנוי להסברים


רציתי לכתוב את הסיפור שלנו מההתחלה ועד הסוף
אבל אני בעצם לא יודעת מאיפה להתחיל
"על איזה רגע שם אשים תאורה?" :)
לא רוצה לפספס אף פרט.

6 שנים של היכרות בהן ידענו עליות ומורדות,
אהבנו- עד שכולם מסביב יכלו להרגיש את הייחוד שלנו
התקרבנו- יכלתי לשקוע שעות במבטים שלך אבל לא הצלחתי להפסיק לחייך
צחקנו- תמיד היו לנו נושאים משותפים לצחוק עליהם
כעסנו- מצאנו גם על מה להתווכח, קינאתי לך כשבחורות אחרות תפסו לי את המקום

היינו יחד ולחוד,
היו זמנים שגם ניתקנו קשר ונעלמנו אחד לשניה לתקופות ארוכות
ושוב יחד ואז לחוד.

והיום במבט לאחור אלה עדיין אנחנו,
ילדים שהתבגרו.
הכרנו בטעויות ולמדנו מהן,
הבנו שקרו דברים זמניים שהיוו רק חלק מאותה למידה והגיעו למיצוי בקצב שלהם,
לפעמים בדרך קשה אבל השלמנו את כל החלקים בפאזל הזה ובסוף זכינו להיות יחד.
(וזאת רק ההתחלה).

עכשיו אני מחייכת לעצמי בידיעה והרגשה שאתה הגבר שלי ותמיד תהיה...
מין קול פנימי שאומר לי שהכל קורה כל כך נכון
ושיום אחד נעבור לגור יחד,נשים טבעת על האצבע,נקים משפחה משלנו
נסתכל אחד לשניה בעיניים ונדע שעשינו את זה,סגרנו מעגל,מושלם.

מאמיייייי שלי אני אוהבת אותך!!
נכתב על ידי בלוגרית חדשה , 4/2/2010 04:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  בלוגרית חדשה

מין: נקבה

תמונה




228
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוגרית חדשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוגרית חדשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)