לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stairway To Heaven



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סוס המים? הא?


-פוסט פריצה של לורן-


טוב, אני שלי וצ'ו החלטנו ללכת לסרט, אבל עם המזל שלנו,
בחרנו ללכת דווקא בשבוע עם חרא סרטים .
האפשרויות היחידות שיש לנו הם:
איירון מן [הא?]
או
סוס המים []
צ'ו לא רוצה ללכת לסוס המים,
אבל הוא כזה גבשושי וחמוד!

חח מה נעשה?
כנראה שנלך לראות את הסרט סוס המים
קדימה ילדים קטנים ומטורללים , אני בטוחה שתרצו לפגוש אותנו בקולנוע
יהיה מאוד כיף (:

טוב , המחשב שלי קצת נתקע , אני אעדכן יותר מאוחר

נכתב על ידי , 29/5/2008 17:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבריל בהריון מדריק!!!!


או שלא...


הסופ"ש

בסוף שבוע הזה אחרי שכולן כבר הלכו (פוסט ראשון) האחים שלי באו אחרי ים זמן שלא ראיתי אותם..

אח שלי אייל ואישתו פאר הגיעו ראשונים ואז באו גלי וגל  דיברנו ואז אכלנו ארוחת ערב..

יום שבת

כולנו הלכנו למסעדה האוכל היה נחמד ואחותי גלי החמודה התחילה לבכות (היא בת 30 היום מזל טוב!) בגלל ההורמונים או משהו כזה זה בגלל שהיא בהריון סוף שמיני  היא אפילו לא ידעה למה היא בוכה..

א"כ בערב הלכנו לסרט אני גלי גל והילה "אינדיאנה ג'ונס"היה שווה!!

היום

היום היינו רק אני לורן וצ'ו פרן לא הגיע היא בצרפת ))):

אבל בכל זאת היה כיפ..

היום הייתי אמורה להציג את העבודה באנגלית כולי הייתי בלחץ וזה ובסוף גיליתי שהשיר שהייתי אמורה להציג לניצרב לי אז לא הצגתי היום ולורן שברה לי תדיסק -___-"

מחר

מחר יש לי פעילות בבית ספר נשמע משעמם אבל לפחות לא לומדים ,אני מקווה שזה כמו שהיה שנה שעברה עם הקבוצות אם כן אני מקווה שישבצו אותי איתו

ועכשיו

אני הולכת לאכול כי אני רעבה רצח!!

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2008 15:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בן 75 נותח בבית-החולים "סורוקה" לשליפת ויברטור באורך כ-30 ס"מ שנתקע בעכוזו


פוסט פריצה של לורן
img372/6276/13772338233yl9.gif

שלי אומר/ת:

מזה ויברטור?

לורן אומר/ת:

חחחחחחחחחח

לורן אומר/ת:

בנות מאוננות עם זה

שלי אומר/ת:

אוי גאד הרגע שאלתי את אבא שלי מזה


נכתב על ידי , 23/5/2008 18:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לILoveDrPhil אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ILoveDrPhil ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)